4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

بهترین مرکز لورتانوروفیدبک در مشهد

5/5

بهترین مرکز لورتانوروفیدبک در مشهد

کلینیک تخصصی آرامش ماندگار یکی از بهترین مراکز درمانی در سطح مشهد می باشد برای تعیین وقت و مشاوره با ما تماس بگیرید.

لورتا نوروفیدبک چیست؟

لورتا نوروفیدبک تلاش می کند فعالیت EEG کل کلاهک شناسایی شده در سطح پوست سر را با ناحیه قشر مغز مرتبط با آن مرتبط سازد. برای درک چگونگی این یک چالش ، باید آنچه را که به عنوان مسئله رو به جلو و مسئله معکوس شناخته می شوند، توصیف کنیم.

مشکل رو به جلو در فیزیولوژی مغز نشان می دهد که با توجه به اینکه ممکن است منابع پتانسیل الکتریکی و ساختارهای تشریحی مغز را بشناسیم، می توان پتانسیل های خارجی پوست سر را پیش بینی کرد. این کار از منبع خاص شروع می شود و آن را به اثر در سطح (یک مشکل رو به جلو) پیوند می دهد.

برای یک مجموعه از منابع و آناتومی، یک راه حل قطعی وجود دارد. این راه حل نشان می دهد که ما درک می کنیم که چگونه پتانسیل های الکتریکی نورون می تواند سیگنال های الکتریکی را که در پوست سر می بینیم تولید کند. ما مدت طولانی است که می دانیم چگونه این کار را انجام دهیم؛ اما شروع با پتانسیل های الکتریکی داخل مغز به معنای یک روش تهاجمی است.

مشکل معکوس تلاش برای استنباط ناحیه مغز مسئول سیگنال های الکتریکی اندازه گیری شده در پوست سر قطعی نیست.

به عبارت دیگر، بسیاری از راه حل های (بی نهایت) بالقوه وجود خواهد داشت و حل مسئله بدون پیش فرض های خاص غیرممکن می شود. در حالی که فرض هایی در طراحی لورتا صورت گرفت، این فرضیات مورد اعتبار سنجی مستقل قرار گرفتند.

معتبرترین مرکز لورتانوروفیدبک در مشهد

لورتا نوروفیدبک: بازخورد براساس فعالیت منطقه مغز

معرفی تکنیک های لورتا برای نوروفیدبک فرصت های جدید و همچنین برخی خواسته ها را به همراه دارد. پتانسیلی که به وجود می آید این است که ما می توانیم بازخوردی را ارائه دهیم که مربوط به یک منطقه واقعی مغز باشد تا اینکه براساس پتانسیل اندازه گیری شده در یک محل الکترود باشد. این بازخورد مستقیما بیشتر به فعالیت خاص مغز مربوط می شود و به طور بالقوه موثرتر است.

روش لورتا نوروفیدبک با ضبط EEG با کلاهک مانند NeXus 32 شروع می شود. به منظور دستیابی به داده های معنی دار، استفاده از همه ۱۹ سایت در یک درپوش الکترود استاندارد ۱۰-۲۰ ضروری است. داده ها باید فاقد مصنوعات باشند تا بتوانند یک راه حل آلوده ارائه دهند. لورتا نوروفیدبک محلولی را برای هزاران منطقه فضایی که واکسل نامیده می شوند و حجم سه بعدی مغز را تشکیل می دهند محاسبه می کند. لورتا نوروفیدبک تقریبا از ۲۳۰۰ وکسل ۷ میلی متری استفاده می کند.

راه حل لورتا نوروفیدبک یک عملیات ماتریسی است که داده های پوست سر را به نمایش داخلی در هر نمونه فوری تبدیل می کند و این مقدار کمی قدرت محاسباتی را می گیرد.

تخمین زده شده است که با نرخ نمونه داده ۲۵۶ هرتز و برای ۱۰ باند فرکانس ، این مقدار بیش از ۹۰ میلیون محاسبه نقطه شناور در ثانیه است.

مرکز خوب لورتانوروفیدبک در مشهد

آیا نوروفیدبک به من کمک می کند؟

نوروفیدبک با بسیاری از شرایط، به ویژه اضطراب / افسردگی و ADD / ADHD ، موفقیت بالایی دارد و میزان موفقیت قابل توجهی با سایر شرایط دارد.

MyBrainDR به بزرگسالان و کودکان (بالای شش سال) کمک می کند تا با بسیاری از شرایط عدم تعادل مغز کنار بیایند. بهترین راه برای تعیین اینکه آیا نوروفیدبک به شما کمک می کند، مشاوره با پزشک در MyBrainDR است.

شما می توانید در مورد آنچه تجربه کرده اید، صحبت کنید و یاد بگیرید که چگونه این روند به شما کمک می کند. از آنجا که هر بیمار منحصر به فرد است، پزشک ممکن است یک اسکن اولیه مغز یا الکتروانسفالوگرام کمی (QEEG) را برای تعیین اینکه آیا این برنامه مفید به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید یا علائم خود را از بین ببرید یا به شدت کاهش دهید، توصیه می کند یا نه). !

این اسکن نقشه ای از مغز شما را تولید می کند که نشان می دهد الگوهای امواج مغزی نامنظم است یا خیر و به پزشک کمک می کند تا تشخیص دهد نوروفیدبک بهترین گزینه برای شما است. علاوه بر این، ممکن است یک برنامه تغذیه ای سفارشی برای شرایط شما توصیه شود تا بهبودی در زندگی که می خواهید به آن برگردد را تسریع کند.

لورتانوروفیدبک در مشهد

کاربرد لورتا برای انواع اختلالات رفتاری

این روش درمانی، بدون دارو انجام میشود و هیچگونه شوک برقی وارد نمیشود. صرفا امواج مغزی ثبت و تقویت میشوند.

روش لورتا، برای درمان انواع اختلالات رفتاری و روانی مانند بیش فعالی،عدم تمرکز،اختلال یادگیری،اوتیسم،اضطراب،وسواس،افسردگی، میگرن و سردردهای تنشی، پرخاشگری، اختلال خواب، اختلال حافظه،اعتیاد،صرع، اختلالات گفتاری، افازی، فراموشی، پروتکل درمانی دارد.

بعلاوه از لورتا میتوان برای بهبود عملکرد و افزایش هوش و توان ذهنی نیز استفاده کرد.

نوروساینس نوین نشان داده است که ما می ­توانیم با استفاده از ظرفیت انعطاف پذیری نورونی، باورها، نگرشها، هیجانات و رفتارهایمان را تغییر دهیم. برنامه تقویتی نوروفیدبک در واقع به مغز یاد می دهد که بهتر است چگونه کار کند تا عملکرد بهینه ای داشته باشد. نوروفیدبک عمقی مغز، نسل جدید و پیشرفته نوروفیدبک برای تربیت مغز است.

در این روش بدلیل اینکه از تصویربرداری دقیق تر استفاده می شود، تعداد جلسات درمانی نسبت به نوروفیدبک لورتا کمتر است.

این روش درمانی روشی مکمل و یا حتی جایگزین برای دارو است. صرفا امواج مغزی با توجه به نوع اختلال ضبط و تقویت میشوند.

مقالات بیشماری اثربخشی این روش درمانی را نشان داده اند. علاوه بر درمان، از لورتا می توان برای تقویت و بهبود عملکرد ذهنی و هوش افراد نیز استفاده کرد و می تواند برای مدیران، هنرمندان، داوطلبان کنکور و کسانی که داری مشاغل حساس هستند، مفید باشد. اسم کامل نوروفیدبک، در واقع نوروفیدبک لورتا بر اساس نمره Z و  QEEG (نقشه مغزی) است.

با ما بهترین تجربه درمانی را داشته باشید.

تیم تخصصی (کلینیک آرامش ماندگار)

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار