4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

شماره تماس مرکز خوب لورتانوروفیدبک در مشهد

5/5

شماره تماس مرکز خوب لورتانوروفیدبک در مشهد

برای دریافت مشاوره در زمینه ی لورتانوروفیدبک با کلینیک تخصصی ما در مشهد تماس بگیرید.

روش تجزیه و تحلیل لورتا متفاوت از سایر روش های تجزیه و تحلیل کمی ای ای جی است. زیرا قادر است فعالیت نسبی مناطق مغز را با استفاده از الکترودهای سطحی تعیین کند. روش لورتا تراکم جریان را در یک سطح قشر عمیق تر تخمین می زند. روش لورتا از بهترین الگوریتم های تخمین استفاده می کند که ژنراتورهای قشر ناشی از شلیک عصبی جمع را مشاهده می کنند.

لورتا یک مدل کروی سه پوسته ای از پوست، جمجمه و قشر را اجرا می کند که در اطلس ام آر آی مغز ثبت شده است. با ثبت مشترک فضای محلول در اطلس مغز، می توان فعالیت الکتریکی را در تمام ساختارهای قشر نقشه برداری کرد. یک مزیت اضافی روش لورتا نسبت به ضبط های پوست سر، بازسازی مستقل از مرجع مورد استفاده در به دست آوردن ضبط های ای ای جی است. برای اینکه لورتا بتواند به طور دقیق راه حل معکوس را حل کند، فرضیات اساسی وجود دارد.

همانطور که قبلاً ذکر شد روش لورتا مبتنی بر مدل سر سه کره ای است که از یک محیط همگن در هر کره تشکیل شده است. ثانیاً فرض بر این است که نورون هایی که در کنار هم قرار دارند همزمان و در حال شلیک هستند. و نهایتا فرض بر این است که این محلول مورد استفاده بر اساس حداکثر صافی است. این مفهوم توزیع بر اساس راه حلی است که در آن نورون های کنار هم با حداقل تنوع انتخاب می شوند.

دفتر با تجربه لورتا نوروفیدبک در مشهد

موارد استفاده از لورتا نوروفیدبک

_با نوعی از اختلالات شدید روان مواجه باشیم.

_فرد با دو اختلال شناختی همزمان که درمان هریک نیازمند تلاش مستمر است مواجه باشد.

_نقشه مغزی بیشترین مشکل را در ارتباط نواحی مختلف مغزی نشان دهد.

_مساله با نورفیدبک معمولی بهبود نیافته باشد.

_مساله بیمار اساسا با روابط ناهمگن در مغز مرتبط باشد مانند اختلال اتیسم

_زمانی که هدف از انجام نوروفیدبک پوشش کل مغز باشد.

_به طور مشخص در اختلالاتی چون میگرن، وزوز گوش، اختلال یادگیری، وسواس، بیش فعالی و اعتیاد

متخصص لورتانوروفیدبک در مشهد

کلینیک نوروتراپی

اختلال یادگیری یا ناتوانی های یادگیری چیست؟

اختلالات یادگیری، اصطلاحی برای طیف گسترده ای از مشکلات یادگیری است.
ناتوانی یادگیری به معنی کم هوشی یا عدم انگیزه نیست و کودکان دارای ناتوانی یادگیری تنبل یا خنگ نیستند!

در واقع، بیشتر آنها به اندازه دیگران باهوش هستند اما مغز آنها سیم‌کشی متفاوتی دارد! و این تفاوت بر نحوه دریافت و پردازش اطلاعات تأثیر می‌گذارد.
به زبان ساده، کودکان و بزرگسالان مبتلا به ناتوانی های یادگیری چیزها را متفاوت می بینند، می شنوند و درک می کنند و در یادگیری اطلاعات و مهارت های جدید و استفاده از آنها با مشکل مواجه شوند.

رایج ترین انواع ناتوانی های یادگیری شامل مشکلات خواندن، نوشتن، ریاضی، استدلال، گوش دادن و صحبت کردن است.
در حالی که هر کودکی هر از گاهی با انجام تکالیف مشکل دارد، اگر یک حوزه خاص از یادگیری به طور مداوم مشکل ساز باشد، ممکن است نشان دهنده یک اختلال یادگیری باشد.

اگر مشکوک هستید که مشکلات یادگیری فرزندتان ممکن است به کمک خاصی نیاز داشته باشد، لطفاً در یافتن حمایت معطل نکنید.

همکاران متخصص ما در کلینیک تخصصی لورتانوروفیدبک و نوروتراپی آماده همراهی با شما عزیزان هستند.

نوروفیدبک به ویژه لورتانوروفیدبک از تمرینات مغزی استراتژیک برای شناسایی و تقویت مناطق شناختی ضعیف استفاده می کنند. این اکتشافات در مورد نوروپلاستیسیته امیدی را برای همه دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری ایجاد می‌کند، و تحقیقات منجر به کشف این درمان‌های جدید شده که علل واقعی ناتوانی‌های یادگیری را هدف قرار می‌دهند، نه اینکه صرفاً راهبردهای مقابله‌ای را برای جبران ضعف‌ها ارائه دهند.

مرکز خوب لورتانوروفیدبک در مشهد

مقدمه ای بر لورتانوروفیدبک

توموگرافی الکترومغناطیسی مغز با وضوح پایین (لورتا) یک راه حل ویژه برای مسئله های معکوس است. این روش در ابتدا در سال ۱۹۹۴ توسعه یافته و توصیف شده است. در این مقاله اول روش لورتا به عنوان یک روش جدید برای محلی سازی فعالیت الکتریکی در مغز بر اساس پتانسیل های پوست سر از ضبط های ای ای جی چند کاناله ارائه شده است.

این مدل در تضاد با مدل های توصیف شده قبلی بود زیرا به تعداد محدودی از منابع نقطه ای یا توزیع سطح شناخته شده نیاز داشت. درعوض توزیع چگالی منبع فعلی (سی – اس – دی) را که در میکرو آمپر اندازه گیری می شود، از طریق حجم کامل مغز محاسبه می کند.

لورتا به توموگرافی الکترومغناطیسی با وضوح پایین اشاره دارد. این نوعی تجزیه و تحلیل کیو ای ای جی است که تخمینی از محل تولیدکننده های اصلی مغز ارائه می دهد. به عنوان مثال در انقباض قدامی، شکنج فیوزیفرم و مناطق برودمن فعالیت ای ای جی بیمار. نوروفیدبک لورتا و برین آواتار که روش دیگری برای انجام نوروفیدبک لورتا است نشان دهنده پیشرفت های اخیر در این زمینه می باشد.

ما خواهان بهترین ها برای شما هستیم.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار