4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس کلینیک لورتانوروفیدبک در مشهد

5/5

آدرس کلینیک لورتانوروفیدبک در مشهد

تکنولوژی لورتا نوروفیدبک جدیدترین متد درمان بیماری های روحی،روانی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت تخصصی کلینیک ما در ارتباط باشید

از آنجا که تا چند سال قبل برخی از بیماری ها مانند بیماری های فوق الذکر دارای درمان موثر نبوده و پزشکان با تجویز دارو های مختلف فقط اختلال را کمتر و کنترل مینمودند و بیماران نیز بایستی برای یک عمر از دارو های اعصاب و روان استفاده میکردند تا بتوانند مانند دیگر مردم زندگی کنند . بر این اساس جامعه علمی همواره به دنبال درمان موثر این مشکل بود و خوشبختانه با اختراع لورتا نوروفیدبک امروز درمان موثر این بیماری در کوتاه ترین زمان امکان پذیر شده است .

در همین ابتدا خدمت شما اعلام میدارم که روش درمان با دستگاههای فوق پیشرفته لورتا نوروفیدبک امروز در کشورهای پیشرفته دنیا همچون آمریکا به عنوان اولین و بهترین روش درمان انتخابی پزشکان برای بیماری های فوق می باشد. این روش دارای تائیدیه از بالاترین مراکز پزشکی و درمانی دنیا بوده و در بالاترین سطح دارای تائیدیه درمانی FDA یا سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد.

از لورتا نوروفیدبک علاوه بر درمان بیماری های فوق ، برای افزایش و ارتقا عملکرد مغزی نخبگان ، سیاست مداران،  ورزشکاران ، خلبانان ، دانش آموزان پشت کنکوری و کلیه افرادی که دارای مشاغل بسیار حساس بوده و نیاز به عملکرد مغزی بالا و سرعت تصمیم گیری سریع دارند نیز استفاده می شود.

متخصص خوب لورتانوروفیدبک در مشهد

نحوه درمان لورتا نوروفیدبک به زبان ساده چگونه است ؟

لورتا نورو فیدبک در حقیقت یک سیستم درمانی بسیار پیشرفته می باشد .

روانشناس متخصص با شنیدن وصف حال بیماران فوق ، ابتدا از بیمار یک نقشه مغزی تهیه میکند و با توجه به نقاط مختلف مغزی که دچار اختلال هستند شروع به تجویز پروتکل های ویژه درمانی برای بیمار مینماید.  بیمار با توجه به تعداد جلساتی که متخصص برای او تعیین کرده به مرکز درمان و درمانگران مراجعه میکند .

بیمار در هر بار مراجعه یک کلاه نوارمغزی بر سر میگذارد . با قرار دادن این کلاه نوار مغزی ، بیش از ۱۹ الکترود که در کلاه قرار دارد با سیگنالهای مغزی بیمار ارتباط برقرار مینماید .

این الکترود ها قابلیت دریافت و خواندن نورون های مغزی را دارند و تحت هیچ شرایطی فرکانس و یا سیگنالی را برای مغز ارسال نمی کنند به عبارت دیگر این الکترود ها فقط دریافت کننده سیگنالهای نورون های مغزی بوده و فرستنده امواج و یا اشعه یا شوک برقی و یا … نیستند. و برای اتصال این الکترود ها به سر بیمار از هیچگونه تزریق و یا جراحی و یا … استفاده نمیشود و فقط بیمار کلاه بر سر میگذارد .

سپس الکترود های کلاه لورتا نوروفیدبک با سیم های مرتبط شده به کلاه، سیگنالهای مغزی بیمار را از لایه های عمیق مغزی  برای کامپیوتر درمانگر ارسال میکند. سیگنالهای ارسالی در برنامه بسیار پیشرفته خاصی که در کامپیوتر درمانگر قرار دارد و در لحظه میلیون ها محاسبه را انجام میدهد، پردازش می شود .این برنامه پیشرفته سیگنالهای دریافتی را به صورت نمودار رنگی  و گراف های قابل معنا برای درمانگر تبدیل مینماید و اینگونه سیگناهای مغزی بیمار با جزئی ترین موارد برای درمانگر قابل تحلیل و بررسی میگردد .

مرکز باسابقه ی خوب لورتانوروفیدبک در مشهد

کلینیک نوروتراپی

آشنایی با وسواس و درمان آن

در صورت عدم درمان وسواس ،اختلال وسواسی اجباری (OCD) با افکار و ترس های ناخواسته (وسواس) همراه است که فرد را به سمت انجام رفتارهای تکراری (اجبار) سوق می دهد. این وسواس و اجبار در فعالیت های روزانه تداخل ایجاد می کند و استرس زیادی را برای فرد موجب می شود.

در برخی مواقع فرد ممکن است سعی کند اختلال وسواس خود را نادیده بگیرد یا متوقف کند، اما فقط استرس و اضطراب فرد را افزایش خواهد داد. در نهایت، فرد احساس می کند که سعی در انجام اعمالی دارد تا استرس خود را کاهش دهد. با وجود تلاش برای نادیده گرفتن یا خلاص شدن از شر افکار مزاحم، این افکار باز هم باز می گردند. این امر منجر به رفتارهای آیینی می شود که منتهی به چرخه اختلال وسواسی اجباری می شود.

درمان وسواس با دستگاه لورتا نوروفیدبک امروزه اصلی ترین روش درمان این اختلال در کشورهای پیشرفته می باشد. اما خوشبختانه چند سالی است که که این روش درمانی نوین در ایران هم انجام می شود.

کلینیک تخصصی ما در مشهد یکی از بهترین مراکز لورتانوروفیدبک و نوروتراپی در خصوص درمان مشکلات روحی ،روانی با ارائه ی بهترین و بروز ترین خدمات در کنار شما عزیزان می باشد .

اگر بخواهم بطور ساده درمورد نحوه کار این دستگاه فوق پیشرفته و روش درمان وسواس با آن توضیح دهم، باید بگویم که در این روش ابتدا نقشه ای از مغز شما گرفته می شود که در این نقشه جزئی ترین اختلالات و مناطق آسیب دیده مغز شما بطور کامل نمایش داده می شود و با توجه به نتیجه بدست آمده پزشک متخصص برای شما پروتکل های لازم درمانی را می نویسد تا به بهترین نحو این آسیب ها بهبود یابند. پس از شرح وضعیت خود به دکتر متخصص و تحلیل نقشه مغزی شما، متخصص درمان وسواس شما را شروع می کند.

دفتر خوب لورتانوروفیدبک در مشهد

نکاتی مهم در درمان با لورتا نوروفیدبک

بهترین دستاوردها از درمان با دستگاه فوق پیشرفته لورتا نوروفیدبک زمانی حاصل میشود که بیمار حداقل سه بار در هفته و حداکثر ۶ بار در هفته به صورت منظم مورد درمان قرار گیرد .

مدت زمان درمان بیمار در هر جلسه برابر با ۴۲ دقیقه حسب صلاحدید درمانگر است.

حداکثر تعداد جلسات درمان لورتا ۳۰ جلسه می باشد و تعداد جلسات بر حسب پروتکل درمانی بیمار تعیین میگردد.

نحوه درمان و سرعت بهبود بیمار از سوی متخصص در جلسه اول پیش بینی میگردد.

مهمترین اصل در درمان با لورتا نورو فیدبک ، تشخیص درست بیماری و تعیین پروتکل درمانی صحیح است که در کلیه مراکز علوم اعصاب و روانشناسی سایبر اینکار توسط شخص دکتر اسداله پور پدر کلم لورتا نوروفیدبک ایران انجام میپذیرد.

عوارض و مشکلات استفاده از درمان لورتا

در خصوص عوارض باید گفت تا کنون هیچگونه عوارضی از لورتا نوروفیدبک گزارش نشده و از سوی دیگر قطعا میتوان گفت روش درمان با لورتانوروفیدبک یکی از ایمن ترین روش های درمانی بیماری های اختلالات مغزی با کمترین میزان آسیب به بیمار است و تقریبا ۱۰۰% ایمن و بدون عارضه است البته در صورتیکه اختلال و بیماری فرد به درستی تشخیص داده شود و پروتکل درمانی ایشان نیز به درستی تنظیم گردد و در مرحله اجرا نیز درمانگر به درستی مراحل را اجرا نماید . هیچگونه عوارض جانبی برای بیمار نخواهد داشت.

ما بهترین ها را برای شما عزیزان می خواهیم.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار