4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس مرکز لورتانوروفیدبک در مشهد

5/5

آدرس مرکز لورتانوروفیدبک در مشهد

برای راهنمایی و مشاوره بیشتر در مورد درمان لورتا نوروفیدبک می توانید از کلینیک آرامش ماندگار نیز کمک بگیرید.

برای تعیین وقت و مشاوره با ما تماس بگیرید.

لورتا نوروفیدبک چیست؟

لورتا (loreta) مخفف کلمات ( low-resolution electromagnetic tomographic analysis ) می باشد که به معنای تحلیل گر توموگرافی الکترومغناطیسی است که از وضوح کمی برخوردار می باشد. لورتا نوروفیدبک در واقع یک نوع دستگاه است که با استفاده از علم نوروفیدبک می تواند بر لایه ها و سطح های عمیق تری از مغز تاثیر به سزایی بگذارد. به این صورت که نقشه مغز را از فرد ضبط می کنند و فرد متخصص با استفاده از دستگاه و اصول موجود باعث بهبود توانایی و عملکرد بخشی از مغز می شود.

با توجه به تمامی تعاریف، لورتا نوروفیدبک نوعی تمرین است که به وسیله سری نرم افزارهایی که مجهز به تشخیص و تعیین تکنولوژی لورتا هستند کار می کند. در این مدل امواج سطح مغزی را با استفاده از دانش لورتا موقعیت شناسی می کنند و بعد به کمک فیدبک در مسیر نرمال آن را هدایت می کنند تا روند نرمال سازی کامل شود.

تجهیزات مورد استفاده برای لورتا نوروفیدبک

استفاده از تجهیزات نرم افزاری نوروگاید جهت تشخیص و تفسیر لورتا و ارائه فیدبک که هزینه آن چندین هزار دلار است.

استفاده از تجهیزات سخت افزاری نقشه مغز که باید با نرم افزار تطابق داشته باشند.

مرکز معتبر لورتانوروفیدبک در مشهد

لورتا نوروفیدبک با تصویربرداری از مغز به شکل سه بعدی می تواند روند بهبود افراد را به صورت چشم گیری افزایش دهد. در ادامه راه درمان لورتا نوروفیدبک را برای شما شرح می دهیم:

بهترین روش درمان لورتا نوروفیدبک تصویر برداری دقیق از مغز است که می‌تواند اختلالات ایجاد شده در مغز را به طرز چشمگیری بهبود دهد. یکی از مزیت های این روش تعداد جلسات کم آن است که اکثر کلینیک های برتر دنیا از آن استفاده می کنند.

تفاوت لورتا نوروفیدبک با نوروفیدبک معمولی

در نوروفیدبک معمولی حداکثر از دو کانال برای درمان بخشی از مغز استفاده می شود اما لورتا نوروفیدبک دارای ۱۹ کانال به طور همزمان است که روی سر تاثیر می گذارند.

در نوروفیدبک معمولی از سه شرط برای بهبود مغز و از لورتا نوروفیدبک از ۹۰۰ شرط بهره می گیرند.

لورتا نوروفیدبک می تواند عملکرد چندین نقطه را به سمت بهبودی تغییر دهد که در مقابل نوروفیدبک معمولی نیز فقط روی یک نقطه تاثیر می گذارد. (مثلا در اختلالات اوتیسم، مشکلات زبان و یادگیری)

لورتا دارای اثر گذاری و تعدیل ناحیه های داخلی و عمیق تر مغز است که نوروفیدبک معمول قابلیت تاثیر روی لایه بیرونی مغز را دارا است.

لورتا می تواند اختلالات اضطرابی و تکانشی را مانند وسواس از بین ببرید و باعث تغییر آن شود.

کلینیک لورتانوروفیدبک در مشهد

درمان اختلال یادگیری و انواع آن

اختلال یادگیری نوعی اختلال مغزی می باشد  که عدم درمان آن موجب این می شود که فرد در استفاده از توانایی ها و قابلیت های خود مشکل داشته باشد. طبق گزارشاتی که از تحقیقات در این حوزه بدست آمده، بیشتر افرادی که دارای این اختلال می باشند دارای ضریب هوشی بالاتری نسبت باقی افراد می باشند و عدم درمان اختلال یادگیری می تواند بر توانایی ها و تحصیل آنان تاثیر بگذارد.

درمان اختلال یادگیری می تواند با روش های مختلفی صورت بگیرد. این اختلالات می تواند شامل درمان اختلال ریاضی، درمان اختلال خواندن، درمان اختلال نوشتن و غیره باشد.

درمان اختلال یادگیری می تواند باعث جلوگیری از بسیاری از مشکلات ناشی از این اختلالات شود. عدم درمان این اختلال در کودکان، می تواند باعث بوجود آمدن مشکلات بسیاری در مدرسه و تحصیل آنان شود و موفقیت و آینده تحصیلی آنان را تحت الشعاع قرار دهد. لذا درمان زود هنگام این اختلال به شدت توصیه می شود.

درمان اختلال یادگیری همین طور موجب می شود که اعتماد به نفس فرد افزایش یابد. در کودکان مبتلا به این اختلالات میزان انگیزه آن ها نسبت به تحصیل و درس با درمان اختلال یادگیری افزایش می یابد.

دفتر لورتانوروفیدبک در مشهد

روش های درمان اختلال یادگیری

برای درمان اختلال یادگیری روش های مختلفی وجود دارد که ما تمامی این روش ها را بررسی خواهیم کرد. روش هایی که در گذشته از آن ها استفاده میشد معمولا تاثیر چشم گیری نداشتند و یا متخصصین پیشنهاد میکردند که از داروهای مختلف برای درمان استفاده شود.

خب مصرف این داروها قطعا دارای عوارض جانبی می باشد و ترجیح افراد استفاده از آن ها نمی باشد. همین طور مدت زمان طولانی و استفاده مداوم از آن ها و نگرفتن نتیجه مطلوب، باعث شد که این روش های اختلال یادگیری به طور کامل کنار روند.

اما روشی که امروزه به عنوان برترین روش درمان اختلال یادگیری در کشورهای پیشرفته و به خصوص در آمریکا صورت میگیرد، استفاده از درمان لورتا نوروفیدبک می باشد.

درمان با لورتا

این دستگاه هیچگونه عوارض جانبی ندارد و بدون نیاز به مصرف دارو به درمان اختلال یادگیری می پردازد.دستگاه لورتا در اصل نسل فوق پیشرفته علم نوروفیدبک می باشد که با قدرت چندین برابر نوروفیدبک معمولی به درمان اختلالات مغز در لایه های عمقی مغز می پردازد. برای اطلاع بیشتر از این روش درمان پیشنهاد میکنیم مقاله لورتا نوروفیدبک چیست را نیز مطالعه فرمائید..

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص درمان اختلال یادگیری( اختلال خواندن، اختلال نوشتن، اختلال ریاضی ) می توانید از مشاوره  تلفنی متخصصین ما در مراکز تخصصی آرامش ماندگار نیز استفاده کنید.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار