4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس کلینیک لورتانوروفیدبک در مشهد

5/5

آدرس کلینیک لورتانوروفیدبک در مشهد

در کلینیک تخصصی آرامش ماندگار بهترین تجربه ی درمانی را داشته باشید.

درمان لورتا نوروفیدبک نوعی تمرین نوروفیدبک می باشد که با تجهیزات و نرم افزارهای خاص و مخصوص به خودش انجام می شود و در حال حاضر نهایت دانش نوروفیدبک ( edge of neurofeedback science )، استفاده از روش درمان لورتا نوروفیدبک است. از تجهیزات سخت افزاری آن می توان به نقشه مغزی ( QEEG ) و یک نرم افزار چند هزار دلاری در جهت ارائه فیدبک که تطابق کامل با سخت افزار را داشته باشد ، اشاره نمود. تقریباً طریقه کار مثل همان درمان نوروفیدبک می باشد با این تفاوت که به جای یک یا چند الکترود خاص ، یک کلاه الکترود روی سر قرار می گیرد.

زمانی که نوروتراپیست برای شروع درمان لورتا نوروفیدبک از مراجع، نقشه مغزی می گیرد، دو مورد را مورد بررسی قرار می دهد یکی شدت هر موج مغزی و دیگری نحوه روابط بین نقاط مغزی است. حال نوروتراپیست ممکن است در مواردی که صرفا مشکل در شدت امواج در یک نقطه یا چند نقطه مغزی خاص باشد از درمان لورتا نوروفیدبک استفاده نکند و از نوروفیدبک معمولی استفاده نماید.

ولی زمانی که مشکل در روابط بین نقاط مغزی یا مشکل در شدت امواج به صورت چندگانه باشد و یا در شرایطی که علائم بالینی چندگانه مشاهده شود یعنی شخص همزمان چند اختلال را با هم داشته باشد، درمان لورتا نوروفیدبک توصیه می شود. مثلاً مراجع همزمان بیش فعالی ، مشکلات خواب ، افسردگی و اضطراب و… را با هم داشته باشد. بنابراین بهترین درمان اوتیسم با لورتا نوروفیدبک می باشد.

مرکز تخصصی لورتانوروفیدبک در مشهد

مزیت روش درمانی لورتا نوروفیدبک

۱) دقیق ترین روش نوروفیدبکی که در حال حاضر در دنیا وجود دارد لورتا نوروفیدبک می باشد.

۲) امکان اصلاح چند باند فرکانسی به طور هم زمان وجود دارد.

۳) تنها در این نوع از نوروفیدبک امکان اصلاح روابط مغزی وجود دارد.

۴) امواج مغزی به سمت نرمال سوق داده می شود و کمترین خطا در پروتکل درمانی وجود دارد.

۵) از آنجایی که در این روش ۱۹ الکترود به طور هم زمان بر روی سر قرار دارند امکان اصلاح روابط مغزی وجود دارد، در واقع درمان لورتا نوروفیدبک تنها نوع نوروفیدبک می باشد که می تواند روابط مغزی را اصلاح نماید که در بعضی از اختلالات مانند درمان اتیسم با لورتا و انواع خاصی از درمان بیش فعالی با لورتا می تواند مفید باشد.

۶) موقعیت قرار گرفتن الکترودها با توجه به استفاده از کلاه استاندارد کاملا دقیق می باشد که این در مرکز لورتا نوروفیدبک خوب در مشهد انجام می شود.

۷) امکان درمان با توجه به اظهارات بالینی بیمار وجود دارد.

۸) از مزایای دیگر در روش درمانی لورتا امکان ارتقاء عملکرد با توجه به چک لیستی که در این نرم افزار وجود دارد، هست. تمامی موارد بالا به سوال لورتا نوروفیدبک چیست ، پاسخ می دهد.

کلینیک لورتانوروفیدبک در مشهد

بیش فعالی چیست ADHD چیست

بیش فعالی حالتی است که فرد مبتلا عملکرد و فعالیت غیر عادی نسبت به سایرین دارد. این بیماری در برخی مواقع خود را با علائمی چون رفتارهای تکانشی ، حرکت های مداوم ، حواس پرتی و غیره نشان میدهد. در اغلب اوقات مدیریت بر روی افراد بیش فعال ممکن است بسیار دشوار باشد. گروه های شغلی مانند معلمان و کارفرمایان  و … خاطرات زیادی در مواجهه با این افراد را دارند که به کررات میتوانند ساعت ها برایتان بازگو نمایند.

بیش فعالی اغلب بیش از آنکه برای کودک مشکل ساز باشد ، برای مدارس و والدین مشکل ساز می شود. اما بسیاری از کودکان بیش فعال، ناراضی یا حتی افسرده هستند. رفتار بیش فعال ممکن است باعث شود اطرافیان ،کودک را هدف آزار و اذیت قرار دهد. یا ارتباط با سایر کودکان را دشوار کند. کارهای مدرسه ممکن است دشوارتر باشد. کودکانی که بیش فعال هستند اغلب به دلیل رفتارشان مجازات می شوند.

از سوی دیگر افراد دارای اختلال ADHD با نافرمانی ها و عدم رعایت دستورالعمل ها باعث ناراحتی اطرافیان شده. این موضوع فرصت های ترقی و رشد را در صورت عدم درمان از آنها میگیرد. عدم تمرکز و توجه این افراد به موضوعات مهم باعث عدم موفقیت ایشان در کارها و امور محوله و وظایفشان میگردد. در صورت عدم درمان مانع از دستیابی فرد به اهداف و شاخه به شاخه شدن ایشان میگردد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیش فعالی چیست  و درمان سریع و موثر بیش فعالی با کلینیک تخصصی آرامش ماندگار تماس بگیرید.

دفتر معتبر لورتا نوروفیدبک در مشهد

کودکان دارای بیش فعالی اطرافیان خود را آزار می دهد. این کودک به دلیل فعالیت بیش از اندازه خود ممکن است کار معلم را سخت کند و اگر معلم نتواند بیش فعالی کودک را تشخیص دهد حتما او را تنبیه خواهد نمود. این کار اعتماد به نفس کودک را پایین می آورد و ممکن است عواقب بدی برای او داشته باشد. پس باید قبل از اینکه کودک بیش فعال در روابط اجتماعی خود به مشکل بر بخورد درمان را آغاز نمایید. بیش فعالی را به دو شکل درمان می کنند.

لورتا نسل جدید و بسیار پیشرفته نوروفیدبک است که از سال ۲۰۱۰ مورد استفاده قرار می گیرد. اصول کارکردی آن همانند نوروفیدبک معمولی است اما به جای یک یا دو الکترود در نوروفیدبک معمولی، از نوزده الکترود همزمان استفاده می شود، در هر جلسه روی فعالیت کل مغز و شبکه های مغزی کار می شود و بعلاوه فعالیت مناطق عمقی مغز نیز اصلاح و تنظیم می شود، در حالی که در نوروفیدبک معمولی می توان فقط فعالیت قشر مغز را تغییر داد.

همانطور که در اول مقاله اشاره نمودیم کارکرد مغز افراد بیش فعال با افراد سالم تفاوتهایی دارد. تیم تخصصی آرامش ماندگار، به کمک لورتا می تواند کارکرد آن قسمتی از مغز که با افراد سالم متفاوت است را اصلاح نموده و بیش فعالی را درمان نماید. در این روش بدون استفاده از هیچ گونه دارو و عوارض مغز فرد بیش فعال اصلاح می شود. از دیگر محاسن این روش کوتاه بودن طول درمان نسبت به روش دارویی و نوروفیدبک معمولی است. بیمار بعد از گذراندن دوره ای مشخص، می تواند تغییرات را احساس نموده و بعد از تکمیل درمان، بهبودی مشکل خود را لمس نماید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان سریع و قطعی بیش فعالی با کلینیک تخصصی آرامش ماندگار تماس بگیرید.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار