4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

کلینیک لورتانوروفیدبک در مشهد

5/5

کلینیک لورتانوروفیدبک در مشهد

لورتانوروفیدبک روشی نوین و ایمن و بدون عارضه برای درمان بیماری ها می باشد.برای تعیین وقت و مشاوره با ما تماس بگیرید.

انواع مختلف نوروفیدبک

در این بخش به بررسی انواع مختلف نوروفیدبک می پردازیم.با تقریبا ۵۰ سال استفاده ی بالینی، حوزه نوروفیدبک به طیف وسیعی از رویکردها و روش ها تنوع یافته است. همه ی نتایج نوروفیدبک و لورتا نوروفیدبک به مهارت پزشک بالینی و توانایی ابزارهای او بستگی دارد.

سیستم های نوروفیدبک از ماشین های غلظت ساده تا آرایه های حسگر کامل با قابلیت تصویربرداری عمیق از مغز را شامل می شوند. آنها به سه دسته ی گسترده تقسیم می شوند که با نام های خاص خود شناخته می شود.

نوروفیدبک سنتی یا همان EEG _ نوروفیدبک سه بعدی یا QEEG لورتا

نوروفیدبک این سیستم ها اغلب نوروفیدبک را به عنوان آموزش حالت مغز، تهویه مغز یا بهینه سازی عصبی که با ادعای منحصر به فرد بودن همراه است معرفی می کنند. برخی دیگر با استفاده از مولفه های نوروفیدبک ای ای جی با سنسور دوگانه و انواع پروتکل های آموزشی از قبل ساخته شده یک نام یا روش را تعمیم می دهند. برای اطلاع بیش تر در زمینه نوروفیدبک کلیک کنید.

مرکز تخصصی لورتانوروفیدبک در مشهد

BRAIN AVATAR آموزش نوروفیدبک لورتا

لورتا به توموگرافی الکترومغناطیسی با وضوح پایین اشاره دارد. این نوعی تجزیه و تحلیل کیو ای ای جی است که تخمینی از محل تولیدکننده های اصلی مغز ارائه می دهد. به عنوان مثال در انقباض قدامی، شکنج فیوزیفرم و مناطق برودمن فعالیت ای ای جی بیمار.

نوروفیدبک لورتا و برین آواتار که روش دیگری برای انجام نوروفیدبک لورتا است نشان دهنده پیشرفت های اخیر در این زمینه می باشد. آموزش لایو زد اسکور و لورتا هر دو امکان بازخورد متغیرهای متعدد به عنوان مثال قدرت، انسجام، عدم تقارن، تأخیر فاز و بازنشانی فاز را به طور همزمان فراهم می کند.

همچنین روش های لورتا قادر به هدف قرار دادن مناطق خاص مغز هستند. نوروفیدبک لورتا و آموزش ۱۹ کانالِ livez score مستلزم تلاش اضافی مشخصی هم برای درمانگر و هم برای بیمار است. (مانند تهیه و تمیز کردن کلاه الکترود و موهای بیمار در هر جلسه) اما امید این است که این روش ها می توانند تعداد جلسات درمانی مورد نیاز را کاهش دهند و یا روش درمانی دیگری را برای موارد چالش برانگیزی که با سایر فناوری های نوروفیدبک بهبود نیافته اند، فراهم کنند.

مرکز لورتانوروفیدبک در مشهد

درمان بیش فعالی یا ADHD چیست و انواع روش های درمان

درمان بیش فعالی ( ADHD ) چیست ؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا توضیح مختصری در خصوص این اختلال می دهیم. سپس بیان می کنیم که درمان بیش فعالی چیست و چگونه انجام می گیرد.

درمان بیش فعالی در حقیقت درمان نوعی اختلال در مغز است. این اختلال موجب می شود که فرد مبتلا به انجام اعمال غیر متعارف دست زند. به طور کلی این افراد به سختی مدیریت می شوند. این بدان معناست که در مدرسه ، محل کار و در خانواده با سایرین به مشکل می خورند.

این اختلال باعث می شود که برای خود فرد مبتلا نیز مشکلاتی بوجود آید. اغلب دیده می شود که این افراد دارای اضطراب دائم هستند. این افراد به دلیل ناتوانی در  برقراری ارتباط با سایرین معمولا دچار افسردگی می شوند.

بدلیل بوجود آمدن همین مسائل خود فرد و افراد نزدیک به او که به فکر او هستند، دائما به این سوال فکر می کنند درمان بیش فعالی چیست.

وجه مشترک افراد بیش فعال در چه علائمی است؟

  1. بی قرار بودن و نداشتن آرامش درونی
  2. پرخاشگری
  3. انجام کارهای خطرناک و یک دفعه ای و به دور از انتظار (تکانشی )
  4. عدم تمرکز در انجام کارهای معمول

دفتر معتبر لورتانوروفیدبک در مشهد

بهترین روش درمان اختلال بیش فعالی چیست؟

امروزه برای درمان ADHD در اروپا و آمریکا استفاده از دارو منسوخ شده. و جای خود را سالهاست که به روش های دیگر داده است. این روش ها که چند سال است در ایران نیز برای درمان ADHD از آنها استفاده می شوند، استفاده از لورتا است. لورتا نسل فوق پیشرفته همان علم نوروفیدبک است. مزیت های استفاده از این روش برای درمان ADHD نسبت به سایر روش ها قابل شمارش نیست.

مزایای استفاده از لورتا برای درمان بیش فعالی

  1. عوارض جانبی ندارد
  2. نیاز به مصرف دارو ندارد
  3. طول درمان کوتاهی دارد
  4. تاثیر دائمی دارد
  5. امکان درمان چندین اختلال بطور همزمان را مهیا می کند

پیشنهاد می کنم در این خصوص مقاله های دیگر سایت ما را هم در خصوص درمان بیش فعالی با استفاده از لورتا/نوروفیدبک را مشاهده کنید و یا برای گرفتن مشاوره رایگان تماس بگیرید .

همراه همیشگی شما کلینیک آرامش ماندگار با بروزترین روش های درمانی 

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار