4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

متخصص لورتانوروفیدبک در مشهد

5/5

متخصص لورتانوروفیدبک در مشهد

روش درمان با لورتانوروفیدبک یکی از ایمن ترین روش های درمانی بیماری های اختلالات مغزی با کمترین میزان آسیب به بیمار است و تقریبا ۱۰۰% ایمن و بدون عارضه است.

تاریخچه درمان لورتا نوروفیدبک

از آنجا که تا چند سال قبل برخی از بیماری ها مانند بیماری های فوق الذکر(میگرن،اوتیسم،صرع،بیش فعالی،اضطراب و استرس) دارای درمان موثر نبوده و پزشکان با تجویز دارو های مختلف فقط اختلال را کمتر و کنترل می نمودند و بیماران نیز بایستی برای یک عمر از دارو های اعصاب و روان استفاده میکردند تا بتوانند مانند دیگر مردم زندگی کنند .

بر این اساس جامعه علمی همواره به دنبال درمان موثر این مشکل بود و خوشبختانه با اختراع لورتا نوروفیدبک امروز درمان موثر این بیماری در کوتاه ترین زمان امکان پذیر شده است .

در همین ابتدا خدمت شما اعلام میدارم که روش درمان با دستگاه های فوق پیشرفته لورتا نوروفیدبک امروز در کشورهای پیشرفته دنیا همچون آمریکا به عنوان اولین و بهترین روش درمان انتخابی پزشکان برای بیماری های فوق می باشد.

این روش دارای تائیدیه از بالاترین مراکز پزشکی و درمانی دنیا بوده و در بالاترین سطح دارای تائیدیه درمانی FDA یا سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد.

از لورتا نوروفیدبک علاوه بر درمان بیماری های فوق ، برای افزایش و ارتقا عملکرد مغزی نخبگان ، سیاست مداران،  ورزشکاران ، خلبانان ، دانش آموزان پشت کنکوری و کلیه افرادی که دارای مشاغل بسیار حساس بوده و نیاز به عملکرد مغزی بالا و سرعت تصمیم گیری سریع دارند نیز استفاده می شود.

مرکز تخصصی لورتانوروفیدبک در مشهد

لورتا نورو فیدبک در حقیقت یک سیستم درمانی بسیار پیشرفته می باشد . بگذارید از اول به صورت داستانی تعریف کنم :

بیمار در هر بار مراجعه یک کلاه نوارمغزی بر سر میگذارد . با قرار دادن این کلاه نوار مغزی ، بیش از ۱۹ الکترود که در کلاه قرار دارد با سیگنال های مغزی بیمار ارتباط برقرار مینماید .

این الکترود ها قابلیت دریافت و خواندن نورون های مغزی را دارند و تحت هیچ شرایطی فرکانس و یا سیگنالی را برای مغز ارسال نمی کنند به عبارت دیگر این الکترود ها فقط دریافت کننده سیگنال های نورون های مغزی بوده و فرستنده امواج و یا اشعه یا شوک برقی و یا … نیستند. و برای اتصال این الکترود ها به سر بیمار از هیچگونه تزریق و یا جراحی و یا … استفاده نمیشود و فقط بیمار کلاه بر سر میگذارد .

سپس الکترود های کلاه لورتا نوروفیدبک با سیم های مرتبط شده به کلاه، سیگنالهای مغزی بیمار را از لایه های عمیق مغزی  برای کامپیوتر درمانگر ارسال میکند. سیگنالهای ارسالی در برنامه بسیار پیشرفته خاصی که در کامپیوتر درمانگر قرار دارد و در لحظه میلیون ها محاسبه را انجام میدهد، پردازش می شود .

دفتر معتبر لورتا نوروفیدبک در مشهد

نکات مهم در درمان با لورتا نوروفیدبک

بهترین دستاوردها از درمان با دستگاه فوق پیشرفته لورتا نوروفیدبک زمانی حاصل میشود که بیمار حداقل سه بار در هفته و حداکثر ۶ بار در هفته به صورت منظم مورد درمان قرار گیرد .

مدت زمان درمان بیمار در هر جلسه برابر با ۴۲ دقیقه حسب صلاحدید درمانگر است.

حداکثر تعداد جلسات درمان لورتا ۳۰ جلسه می باشد و تعداد جلسات بر حسب پروتکل درمانی بیمار تعیین میگردد.

نحوه درمان و سرعت بهبود بیمار از سوی متخصص در جلسه اول پیش بینی میگردد.

مهمترین اصل در درمان با لورتا نورو فیدبک ، تشخیص درست بیماری و تعیین پروتکل درمانی صحیح است که در کلیه مراکز علوم اعصاب و روانشناسی سایبر اینکار توسط شخص دکتر اسداله پور پدر کلم لورتا نوروفیدبک ایران انجام میپذیرد.

کلینیک لورتانوروفیدبک در مشهد

کیفیت درمان لورتا نوروفیدبک به چه چیزهایی بستگی دارد؟

کیفیت درمان با لورتا نورورفیدبک به چه چیزهایی بستگی دارد ؟  این سوال بسیار مهمی برای بیمار است که در تصمیم گیری شما در انتخاب مرکز درمان بسیار موثر است . چند فاکتور است که کیفیت درمان را تعیین میکنند .

اولین آن که بررسی مشکل فرد و تشخیص درست و دقیقی از بیماری فرد انجام پذیرد و این مهمترین مطلب در تعیین کیفیت درمان با لورتا نوروفیدبک است.

دوم مطلب مهم در تعیین کیفیت درمان با لورتانوروفیدبک این است که از روی ارزیابی دقیق اولیه بیمار یک پروتکل دقیق و مختص به خود بیمار طراحی شود که در آن پروتکل مسائل ویژه فرد با هدف و تمرکز رفع اختلال فرد باشد. برای این منظور تجربه بالای درمانگر ها و میزان آموزش دیدن آنها بسیار مهم است و نوع اجرای درمانگر ها نیز بسیار مهم است.

سوم آنکه ارزیابی های دقیق مغزی شناختی و رفتاری دقیقی از بیمار انجام شود تا وضعیت شروع ، حین درمان و پس از درمان بیمار کاملا مشخص شود .

چهارم ارزیابی های دوره ای و مقایسه ای بیمار از ابتدا تا مقاطع ارزیابی مندرج در پروتکل بیمار است و با این مقایسه میزان پیشرفت بیمار و کافی بودن و یا شدت بخشیدن به ادامه درمان هر بیمار تعیین میگردد.

پنج آنکه فاصله جلسات درمانی بیمار نبایست از دو روز بیشتر باشد و بهتر است ۲ روز در هفته درمان بر روی بیمار انجام شود.

ما خواهان بهرین ها برای شما هستیم برای تعیین وقت و مشاوره با ما تماس بگیربید.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار