4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس روانشناس کودک در مشهد

5/5

آدرس روانشناس کودک در مشهد

اگر میخواهید با یکی از بهترین مشاوران کودک و نوجوان در مشهد ملاقات داشته باشید با ما تماس بگیرید

آیا با مراحل رشد کودک خود آشنایید؟

آیا میدانید آینده فرزند عزیز  شما بستگی زیادی به روش های تربیتی شما دارد؟

آیا برای مقابله با رفتارهای نامطلوب فرزندان خود تدابیر صحیح و مناسب اتخاذ گرده اید؟

آیا میدانید بروز هرگونه نشانه ی منفی در رفتار، هیجان یا گفتار فرزند عزیزتان به طور مستقیم و غیر مستقیم به واکنش های شما در قبال انها بستگی دارد؟

بیایید برای به حداقل رساندن خطاهای فرزندپروری که گاهی اثرات غیر قابل جبرانی بر جای میگذارد، بدنبال کسب دانش صحیح و اتخاذ تدابیر اصولی و علمی باشیم.

تربیت مطلوب فرزند نه تنها یک امر واجب دینی، بلکه یک امر واجب اجتماعی و اخلاقی است که نتایج کم کاری ما بر کیفیت زندگی اجتماعی و فردی تاثیر بسزایی دارد.

روانشناسان و مشاوران کودک و نوجوان، مناسبترین گزینه برای اصلاح و ارتقاء روش های تربیتی امان هستند.

آدرس مشاور کودک در مشهد

مشاور و روانشناس خوب کودک

حیطه روانشناسی کودک و نوجوان به ارایه خدمات درمانی، پرورشی و آموزشی در خصوص مشکلات بالینی، عصب-شناختی، روانشناختی و تربیتی فرزندان میپردازد.

روانشناس کودک و نوجوان با تسلط بر اختلالات بالینی میتواند تشخیص گذاری لازم را انجام داده و سپس به ارایه راهکارها و خدمات درمانی بپردازد.

همچنین با تسلط بر مباحث مهم تربیت فرزند، میتواند والدین محترم را در رسیدن به اهداف تربیتی مطلوب یاری نماید و از بروز خطاهای تربیتی جلوگیری نماید.

روانشناس بالینی کودک و نوجوان در ارایه خدمات نوروتراپی نیز توانمند بوده و میتواند با اجرای جلسات نوروتراپی در درمان طیف وسیعی از اختلالات شایع در این سنین موثر واقع شده و نتایج مطلوبی کسب کند.

کلینیک نوروفیدبک تراپی کودک در مشهد

واحد تخصصی نوروتراپی کودک و نوجوان

آیا با روش های نوروتراپی آشنایی دارید؟

آیا میدانید بهترین و بروزترین روش های درمانی برای طیف گسترده ای از اختلالات بالینی « نوروتراپی » میباشد؟

نوروتراپی به مجموعه از ابزار و تجهیزاتی گفته میشود که در راستای تقویت و بهبود عملکرد سیستم عصبی (مغز) میپردازد. این روش هم دارای کارکرد درمانی بوده و هم کارکرد ارتقاء عملکرد میباشد.

امروزه از نوروتراپی به عنوان « ورزش مغز » یاد میشود. چرا که این تجهیزات میتواند به نوعی موجب تجریک فعالیت و بهبود کارکردهای مثبت مغز گردد و از بروز کاهش عملکرد و ضعف در عملکرد مغزی-عصبی پیشگیری مینماید.

روش های نورتراپی را در بسیاری موارد جایگزین دارودرمانی میدانند و از این روش ها برای جلوگیری از عوارض دارویی در طیف وسیعی از اختلالات بالینی استفاده میشود.

بیشتر بدانیم: نوروفیدبک چیست؟

بیشتر دانیم: TDCS چیست؟

مرکز مشاوره کودک در مشهد

کودکی دوران شکل گیری شخصیت است؛ بنابراین آگاهی پدر و مادر از روش‌های صحیح تربیتی و آموزش کودک در نحوه برخورد آنان و داشتن رفتاری مناسب با کودکشان تاثیر بسزایی دارد.

فراموش نکنید که برای تربیت کودک تنها فراهم کردن شرایط رفاهی و آموزشی مناسب کافی نیست، بلکه والدین باید اصول صحیح تربیتی شامل تنبیه، تشویق، آموزش و… را بیاموزند. یادگیری این اصول صحیح تربیت و آموزش کودک مسئله پیچیده‌ایست که نیاز به مشاوره با روانشاسان متخصص در زمینه کودک دارد.

در مرکز خدمات روانشناسی کودک و نوجوان، ما کلیه خدمات درمانی، آموزشی و مشاوره ای این سنین را توسط جمعی از بهترین متخصصان ارایه میدهیم.

خدمات قابل ارایه به شرح ذیل است:

مشاوره و رواندرمانی

نوروتراپی

بازی درمانی

گفتار درمانی

کارگاه های آموزشی فرزندپروری

کارگاه های آموزشی تربیت جنسی

و…

ما بهترین ها را لایق خدمت به شما میدانیم

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار