4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

درمان تخصصی اختلالات خواب در مشهد

5/5

درمان تخصصی اختلالات خواب در مشهد

 

با ما تماس بگیرید تا بهترین روش درمان اختلالات خواب را تجربه کنید

 

برای درمان اختلالات خواب، استفاده از روش نوروفیدبک یکی از رایج‌ترین روش‌های درمان است .

در این روش، میزان امواج مناسب خواب در مغز تنظیم می‌گردد تا خواب به موقع باشد، کیفیت خواب بالا برود و مشکلات خواب ( اعم از بیخوابی اولیه، بدخوابی شبانه، کابوس شبانه، حمله خواب، خواب آلودگی مداوم، ریتم شبانه روزی) درمان گردد.

خواب یکی از عواملی است که نقش مهمی در سلامت جسم و روان فرد دارد و در کیفیت بسیاری از حوزه‌های مهم زندگی ( اشتغال، روابط اجتماعی، امورات تحصیلی، خورد و خوراک، عملکردهای شناختی و…) نقش دارد.

تغییر در الگوی خواب می‌تواند بر سطح انرژی، تعادل عاطفی، توجه، تمرکز، حافظه و به‌طورکلی سلامت فرد تأثیر منفی بگذارد.

کلینیک باسابقه درمان اختلال خواب در مشهد

هنگامی‌که فرد نتواند شبانه خوب بخوابد صبح روز بعد با خواب‌آلودگی و سردرگمی سپری می کند. در این شرایط بازدهی فرد پایین می‌آید و نمی‌تواند برنامه‌های روزانه را به‌درستی انجام دهد.

طبیعی است که گاهی خواب طبیعی نباشد اما اگر روند بدخوابی همیشگی یا اغلب شب ها باشد، نشانگر این است که اختلال خواب اتفاق افتاده است. اختلالات خواب تنها بر روی عملکرد خواب فرد اثرگذار نیستند بلکه فرد را در زمینه های گوناگون زندگی فردی، خانوادگی، شغلی، تحصیلی، اجتماعی و … دچار نابسامانی و رنج می‌کنند.

متخصص خوب درمان اختلالات خواب در مشهد

اختلال خواب (Sleep Disorder) به‌ دشواری برای به خواب رفتن، بیدار شدن های مکرر شبانه و یا ناتوانی در داشتن یک خواب مطلوب اشاره دارد که براثر آن فرد تجربه خواب طبیعی را نخواهد داشت.

این غیرطبیعی شدن خواب می‌تواند ریشه  عصب شناختی داشته باشد و یکی از شایع‌ترین اختلالات  است که در هر سنی از کودکی تا میان‌سالی و پیری و به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد.

درمان اختلال خواب با نوروفیدبک در مشهد

روش نوروفیدبک یکی از  بهترین و پرکاربردترین روش های رایج در دنیای روانشناسی بالینی برای درمان مبتلایان به اختلال خواب است. قبل از شروع درمان اختلالات خواب با نوروفیدبک ، نقشه مغزی( ثبت کامل امواج الکتریکی مغز) اجرا میشود تا بتوان ریشه یا علت اختلال خواب را تشخیص داد.

همچنین در این نقشه مغزی اطلاعات دیگری همچون سطح تمرکز-توجه، حافظه، استرس و اضطراب، وضعیت خلقی، مشکلات عصبی و… مشخص می شود.

نوروفیدبک تسهیلگر فرایند خواب

کلینیک نوروتراپی

در درمان اختلالات خواب با نوروفیدبک ، از نوعی رایانه یا دستگاه مانیتورینگ همراه با حسگرهای الکترونیکی استفاده می‌کنند تا اطلاعاتی را درباره آنچه در بدن اتفاق می‌افتد، ارائه دهند.

وقتی مغز نوع فعالیت الکتریکی موردنیاز برای تسهیل خواب آرام را ایجاد می‌کند، با ارائه پاداش‌های مثبت مغز را آموزش می‌دهد. وقتی مغز به دلیل پاسخ به بازخورد تغییر می‌کند، رشد از طریق خودآگاهی تغییر در الگوهای امواج مغزی را بدون کمک دارو تسهیل می‌کند .

و باگذشت زمان (جلسات، بسته به سن مراجع و شدت مشکل) مراجعین گزارش می‌دهند که می‌توانند سریع‌تر بخوابند و شب‌ها خواب بهتری دارند و  اغلب اولین تغییراتی که گزارش می‌شود مربوط به بهبود کیفیت خواب است.

زیرا آموزش نوروفیدبک با بهبود بخشیدن به فعالی هابی الکتریکی مغز  باعث درمان اختلال خواب می‌شود.

آدرس کلینیک نوروفیدبک درمان اختلالات خواب در مشهد

کلینیک درمان خواب

نوروفیدبک کمک می‌کند فرایند خواب نرمال شود  و با آموزش کنترل و انعطاف‌پذیری مغز، انتقال آرام سیستم عصبی مرکزی از فعال شدن به حالت استراحت می‌تواند به‌طور طبیعی اتفاق بیفتد.

نوروفیدبک به فرد این امکان را می‌دهد که فعالیت امواج مغزی‌اش را افزایش یا کاهش دهد. و یک سیستم درمانی پیچیده و روشی‌ غیرتهاجمی است که رشد و فعالیت مثبت سلول‌های مغزی را ارتقاء می‌دهد.

چرا درمان اختلالات خواب با نوروفیدبک مؤثر است؟

درمان اختلالات خواب با نوروفیدبک یکی از تاثیرگذارترین روش‌های درمان بیمار مبتلابه خواب است.

درمان اختلال خواب با نوروفیدبک عوارض جانبی دارودرمانی را ندارد.

درمان اختلال خواب با نوروفیدبک اثرات درمانی پایدارتری دارد فعالیت‌های کل مغز را کنترل می‌کند و بهبودی پایدار بیماری را شامل می‌شود.

با کلینیک نوروتراپی «اُستاد مغز» تجربه بهترین درمان  را داشته باشید

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار