4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس مرکز حرفه ای نوروفیدبک در مشهد

5/5

آدرس مرکز حرفه ای نوروفیدبک در مشهد

کلیه پروتکل های بهداشتی در این مجموعه به صورت کامل اجرا میگردد.

استفاده از بهترین دستگاه ها با برند کانادایی

مناسبترین قیمت (با ۳۵ درصد تخفیف)

ارایه خدمات درمانی با حضور مستمر متخصص زبده (بالغ بر ۱۵ سال تجربه)

همکاری با بهترین متخصصان اعصاب و روان ،مغز و اعصاب

ارایه خدمات رواندرمانی و مشاوره توسط روانشناس بالینی

رعایت اخلاق حرفه ای

شما بدنبال درمان مشکلات خود یا فرزندتان بدون نیاز به دارو هستید؟

ما یکی از مراکز حرفه ای و تخصصی در اجرای نوروفیدبک و سایر تکنولوژیهای نوروتراپی در ایران و شهر مشهد را به شما معرفی میکنیم.

اغلب خدمات درمانی برای اختلالاتی همچون اضطراب ها، اختلالات خلقی(افسردگی، دوقطبی و…)، مشکلات توجه و تمرکز،اختلالات یادگیری، بیش فعالی در کودکان و حتی بزرگسالان، اوتیسم، اختلالات خواب، ترس های مرضی و استرس پذیری ها و… به دارودرمانی و یا روش هایی سنتی در روانشناسی و مشاوره تکیه داشته اند و یا دارند. اما ما در مرکز تخصصی نوروساینس (نوروفیدبک، بیوفیدبک، TDCS، AVE و…) با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و بروز دنیا و ترکیب آن با رویکردهای مفید و موثر رواندرمانی و مشاوره، در جهت درمان طیف گسترده ای از اختلالات بدون تجویز دارو بجز در موارد حاد و اضطراری قدم هایی ماندگار و رضایت بخش برداشته ایم.

بیشتر بدانیم: نوروفیدبک چیست؟

ما مدعی درمانی ماندگار، بدون عوارض و دارای اثرات مثبت مستقیم و غیر مستقیم در جامعه خدمات درمانی روانشناختی و علوم اعصاب هستیم.

نوروفیدبک درمانی توسط روانشناس بالینی کودک و نوجوان

نوروفیدبک یک تخصص و روش درمانی در حیطه اختلالات بالینی میباشد و امروزه برای بهبودی و درمان بسیاری از  این اختلالات از جمله :اختلالات اضطرابی، وسواس ها، اختلالات خلقی و افسردگی ها، ترس های مرضی، استرس پذیری، میگرن و سردردهای تنشی، اختلالات خواب، بیش فعالی و کاستی های توجه کودکان یا بزرگسالان، بهبود و تقویت عملکردهای ذهنی و… از این روش میتوان بجای دارودرمانی بهره برد.

با توجه به اینکه قبل از اجرای هر پروتکل درمانی باید نسبت به نوع و کیفیت اختلال مورد نظر آگاهی داشت و چونکه لازمه یک نوروتراپی موفق، ارایه مشاوره و رواندرمانی در خلال جلسات میباشد، قطعا ضروری است که این امر توسط روانشناس بالینی و متخصص به اختلالات متنوع و گوناگون بالینی اجرا گردد.

در واحد تخصصی نوروساینس«استاد مغز» سعی بر این است با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین ابزارهای نوروتراپی(عصب درمانی) و توسط متخصص روانشناسی بالینی، تمامی اختلالات فوق را حدالامکان بدون نیاز به دارو و برای همیشه درمان کنیم.

آیا نوروفیدبک برای درمان اختلال وسواس های فکری موثر است؟

نوروفیدبک برای درمان وسواس

نوروتراپی (عصب درمانی) یکی از روش های درمانی ثابت شده در مجامع معتبر علمی دنیا می باشد. روش نوروفیدبک توسط اداره ی غذا و داروی آمریکا (معتبرترین سازمان جهان پزشکی) جهت درمان اضطراب، استرس، افسردگی، بیش فعالی، کم توجهی، سردرد (میگرن)، درد های مزمن، اختلالات خواب، سوء مصرف مواد، انواع وسواس ها، صرع (تشنج) و بازتوانی سکته مغزی مورد تایید قرار گرفته است.

در مغز تمام ما انسان ها، هزاران فرآیند و فعالیت خودکار و غیر ارادی در حال اتفاق افتادن است; فرآیند های ناهشیار بیشماری که کاملا از حوزه های آگاهی و اختیار ما به دور هستند که هیچ یک از ما انسان ها در شرایط طبیعی نمی توانیم در مورد نحوه ی عملکرد هر یک از واکنش های فیزیولوژیک غیر ارادی و امواج مغزی موجود در مغزمان اطلاعات دقیق و روشنی داشته باشیم.

نوروفیدبک با استفاده از ابزار های الکترونیک پیشرفته و کامپیوتر به ما کمک میکند تا از آنچه در مغز ما در حال رخ دادن است آگاه شویم. نوروفیدبک به ما یاد می دهد امواج مغزی خود را در بهترین حالت تنظیم کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

با توجه به اینکه کاهش فرکانس آلفا (دامنه ۸-۱۲) در ناحیه PZ ارتباط مستقیم با تجربه اضطراب و حالت های پریشانی دارد و اغلب افراد وسواسی تجربه احساست منفی همچون، اضطراب(دلشوره، پریشانی، نگرانی از اتفاق های بد و…) را دارند، در فرایند اجرای جلسات نوروتراپی میتوان این فرکانس آرامش بخش را در ناحیه PZ فرد بدون هیچگونه آسیب و زیانی و برای مدتی ماندگار و نامحدود، تقویت کرد.

بیشتر بدانیم: امواج مغزی کدام اند؟

وسواس جزو اختلالاتی است که میتوان با ترکیب نوروتراپی (نوروفیدبک، TDCS و AVE و…) و همزمان انجام جلسات رواندرمانی با رویکرد شناخت درمانی بهترین نتایج را کسب نمود.

آشنایی با مرکز تخصص محور نوروفیدبک در مشهد

مراحل انجام جلسات نوروفیدبک:

ارزیابی و سنجش دقیق:

۱- مصاحبه و مشاهده مراجع توسط متخصص روانشناسی بالینی

۲- انجام تست نقشه مغزی

۳- تحلیل و تفسیر نقشه مغزی و طرح ریزی دقیقترین پروتکل های درمانی

۴- انجام تست های نرم افزاری مورد نیاز

۵- ارایه دستورالعمل جلسات نوروفیدبک به مراجع محترم

۶- پاسخگویی به سوالات و شبهات مراجعین عزیز

نوروفیدبک بهترین روش برای درمان اختلال بیش فعالی/کاستی توجه

امروزه با تجربه ۱۵ ساله در درمان اختلال بیش فعالی و کاستی توجه، به این نتیجه رسیده ایم که بهترین و کاملترین روش درمانی برای افراد مبتلا به این اختلال، نوروفیدبک میباشد.

البته قطعا کیفیت انجام جلسات نوروفیدبک و تخصص و تجربه درمانگر، نقش بسیار مهمی در بروز نتایج مثبت دارد.

این روش استفاده از ابزار و تکنولوژی در راستای تقویت و اصلاح عملکردهای ذهنی و عصب-شناختی استف بنابراین میبایست در بکارگیری این روش علاوه بر دانش و تخصصف از تجربه کافی نیز برخوردار بود.

در گذشته ای نه چندان دور و شاید حتی در برخی موارد امروزه هم، از دارو برای درمان این اختلال استفاده میشده یا میگردد، اما مخاطبان دارودرمانی بخوبی متوجه اثرات ناپایدار و دارای برخی عوارض جانبی آن شده اند و بدنبال سالمترین و ماندگارترین راهکارها میباشند.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار