4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس مشاور کودک بیش فعال در مشهد

5/5

آدرس مشاور کودک بیش فعال در مشهد

آیا یک روانشناس خوب کودک و نوجوان می خواهید که برای درمان اختلال بیش فعالی فرزندتان شما را به بهترین نحو ممکن یاری کند؟

مشاور و روانشناس کودک و نوجوان علاوه بر دانش علمی و حرفه ای خود باید دارای حسن اخلاق و علاقه به این شاخه از علم روانشناسی داشته باشد.

مشاور یا روانشناس کودک و نوجوان میبایست پس از ارزیابی های دقیق توسط انجام پرسشنامه های معتبر، مصاحبه و گفتگو بالینی، مشاهده و ملاحظه کودک یا نوجوان به تشخیص دقیق علت های اصلی مشکل برسد و سپس با انتخاب مناسبترین راهکارهای درمانی، به حل و فصل مسئله بپردازد.

ما یکی از بهترین روانشناسان کودک و نوجوان در مشهد که برای درمان کودکان بیش فعال/کمبود توجه از روش های نوین و بدون عارضه درمانی شامل نوروفیدبک و تحریک دیداری-شنیداری، بازی درمانی و گفتاردرمانی، همراه با آموزش و مشاوره به والدین بهره میگیرید را خدمتتان معرفی میکنیم.

کلینیک خوب درمان تخصصی اوتیسم

اوتیسم اختلالی رشدی-عصبی است که مانع رشد مهارت های ارتباطی فرد با دیگران و محیط پیرامون فرد بر اساس اصول طبیعی رشد میگردد.

از جمله مهمترین مشکلات ارتباطی این کودکان ضعف یا عدم توانایی برقراری ارتباط چشمی، ضعف یا عدم توانایی ارتباط با همسالان و دیگران، ضعف یا عدم توانایی برقراری ارتباط کلامی، عدم درک هیجانات و احساسات است. البته این اختلال دارای نشانه های دیگری نیط هست که آنها را میتوان جزو نشانه های فرعی این اختلال دانست.

اوتیسم یک طیف است یعنی همه کودکان و نوجوانان مبتلا به این اختلال علایم یکسان و مشابهی ندارند بلکه ممکن است تفاوتهای بارزی در کیفیت و کمیت نشانه ها داشته باشند.

بیشتر بدانیم: اوتیسم چیست؟ نشانه های آن کدام اند؟

برای درمان و ایجاد بهبودی این اختلال میبایست از ترکیب چندین روش درمانی بهره گرفت. ما در واحد تخصصی کودک و نوجوان توسط درمانگرانی متخصص و کاردان، از روش های عصب درمانی (نوروتراپی)، بازی درمانی، کاردرمانی،گفتاردرمانی و مشاوره و آموزش والدین بهره میگیریم.

مرکز خوب بازی درمانی

اتاق بازی درمانی

همان طور که می دانید، «بازی» زبان ارتباطی با محیط پیرامون و بهترین راه یادگیری کودک است. اگر چه یک کودک افسرده نمی تواند در مورد یاس و ناامیدی اش صحبت کند. اما می تواند آن را در بازی هایش به خوبی به نمایش بگذارد و از طریق بازی های هدفمند، تخلیه هیجانی و درمان شود.

میتوان بادقت در نحوه ی بازی های کودکان، نسبت به حالات روانی او اطلاعاتی کسب کرده و در صورت لزوم هرچه سریع تر جهت استفاده از مداخلات روانشناختی لازم اقدام کرد.

بازی درمانگر قبل از انجام هرگونه بازی یا تمرینی، شروع به جمع آوری اطلاعات و تشخیص دقیق مشکل کودک مینماید که اکثر این فرایند با همکاری و کمک والدین و سرپرستان تربیت وی انجام میشود و در مرحله بعد با توجه به نیازهای تشخیص داده شده کودک اولیت های درمانی تعیین و به مرحله اجرا در می آید.

 

امکانات و تجهیزات اتاق بازی درمانی از نکات بسیار مهم در فرآیند درمان محسوب میگردد و ما یکی از مجهزترین و مناسبترین اتاق های بازی درمانی را در اختیار درمانگران و مراجعان عزیزمان قرار داده ایم.

کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد

در کلینیک تخصصی نوروتراپی واحد « استاد مغز » ، خدمات عصب درمانی در بهترین حالت ممکن و با پیشرفته ترین تجهیزات زیر نظر متخصصین مجرب و کارآزموده اجرا میگردد.

ما مفتخریم که ارایه خدمات نوین و موثر نوروتراپی را هم برای سنین کودک و نوجوان و هم برای سنین بزرگسال فراهم آورده ایم.

نوروفیدبک امروزه بعنوان روشی غیر تهاجمی، ایمن، بدون عوارض و دارای اثرات ماندگار شناخته شده و مورد استقبال ویژه متخ

صصان حیطه علوم اعصاب و روان قرار گرفته است.

 

نوروفیدبک در دو حیطه مورد استفاده قرار میگیرد:

۱- ارزیابی

۲- درمان

 

 

در بخش ارزیابی میتوان کارکرد فعالیت سلولی مغز را در تولید امواج مغزی به خوبی بررسی نمود و ناهنجارها، کژکاری های تولید فرکانس را در هر بخش از مغز شناسایی نمود. از طریق ارزیابی دقیق است که میتوان برای درمان از پروتکل های صحیح و مفید استفاده نمود.

ارزیابی به ما در تشخیص علل و منشاء مشکلات روانی و عصبی از منظر عملکرد مغزی کمک مینماید و در نتیجه  ما میتوانیم برای درمان مشکلات بالینی منشاء مسئله را مورد هدف قرار دهیم.

با ما بهترین خدمات درمانی را تجربه کنید

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار