4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس روانشناس خوب کودک در مشهد

5/5

آدرس روانشناس خوب کودک در مشهد

شما مخاطب عزیز بدنبال یک روانشناس خوب کودک و نوجوان هستید؟

حتما میدانید که حرفه روانشناسی مانند رشته های پزشکی دارای شاخه های متفاوتی است.

تخصص های روانشناسی کودک و نوجوان، خانواده و ازدواج، مشاوره تحصیلی و شغلی، مشاوره اعتیاد، سکس تراپی و… جزو زیرشاخه های تخصصی این علم و حرفه هستند.

روانشناس خوب کودک و نوجوان باید علاقه ی ویژه ای به این حیطه از روانشناسی داشته و علاوه بر سواد و تخصص علمی، اخلاق حرفه ای را رعایت نماید. روانشناسان خوب کودک اغلب دارای میانگین سنی کمتر بوده و توانایی ارتباط خوب با کودک را دارا هستند.

روانشناس خوب کودک و نوجوان باید نسبت به تمامی مسایل تربیت فرزند، روانشناسی رشد و اختلالات بالینی کودکان آگاهی و تسلط داشته و در جریان درمان و مشاوره به بازسازی و اصلاح آنها بپردازد.

مرکز مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان در مشهد

ما در مرکز خدمات روانشناسی و مشاره آرامش ماندگار در واحد تخصصی کودک و نوجوان با داشتن بهترین روانشناسان و مشاوران بویژه در زمینه کودک و نوجوان خدمات ارزشمندی را به مراجعین عزیز ارایه میدهیم.

این مرکز توسط کادری متخصص و مجرب و با امکاناتی کامل از قبیل مجموعه سرباز و سرپوشیده بازی درمانی، اتاق مجهز نوروتراپی(عصب درمانی)، اتاق مشاوره فردی و گروهی و گفتاردرمانی در حال ارایه بهترین خدمات مشاوره ای و رواندرمانی به مراجعین عزیزمان میباشد.

بیشتر بدانیم: نوروتراپی چیست؟

روانشناس کودک در مشهد

اگر برخی رفتارهای نامطلوب در فرزندتان در حال افزایش است و این مسئله در عین اینکه از روش های مختلف برای برخورد با آن استفاده نموده اید، همچنان بروز یافته و مشاهده میگردد، بهتر است از یک متخصص روانشناس کودک و نوجوان بهره بگیرید.

مرکز مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان با استفاده از حضور بهترین متخصصان کودک و نوجوان در حیطه های مختلف همچون مشاوره و رواندرمانی، نورورتراپی، بازی درمانی، گفتاردرمانی و… آماده ارایه بهترین خدمات مشاوره ای به شما عزیزان میباشد.

دوران کودکی و نوجوانی از مهمترین و حساس ترین دوران زندگی هر فردی محسوب میگردد.

در این سنین کیفیت ارتباط والدین با فرزندان و خصوصیات رفتاری، اخلاقی و شخصیتی والدین، تاثیرات مستقیم بر فرزندان گذاشته و در شکل گیری شاکله های اصلی شخصیتی فرزندان بسیار موثر است. بنابراین بسیار مهم است که والدین روش های تربیتی صحیح و کاملی را برگزیده و نسبت به خطاهای تربیتی خود آگاهی یابند.

با ما تجربه مشورت با بهترین مشاوران را داشته باشید

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار