4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مشاور خوب کودک در مشهد

5/5

مشاور خوب کودک در مشهد

اگر بدنبال مشاور با تجربه و متخصص کودک یا نوجوان هستید با ما تماس بگیرید.

 

یکی از بهترین مشاوران کودک و نوجوان را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مشاور کودک و مشاور نوجوان، در زمینه‌های اضطراب ، افسردگی و مشکلات گفتاری و رفتاری، پرخاشگری، ورود به جامعه، بلوغ جنسی، روابط عاطفی در نوجوانان و .. به کمک والدین می آید.

مشاور کودک و نوجوان در فرزندپروری بهتر به والدین آموزش های مهارت محور میدهد و آنان را نسبت به خطاهای تربیت فرزند آشنا خواهد کرد.

دوران کودکی و نوجوانی مرحله ای بسیار مهم در زندگی هر فردی است و اگر مشکلی در این دوره بوجود بیاید نباید از آن غفلت کرد و باید هرچه سریع تر به متخصص مراجعه نمود  زیرا این مشکلات زمینه ساز مشکلات بزرگتر در بزرگسالی می‌شوند و ممکن است درمان آن سخت تر و زمان برتر باشد.

آدرس روانشناس خوب کودک در مشهد

جلسات مشاوره کودک می‌تواند تنها با خود کودک، همراه با والدین کودک و یا با بیش از یک خانواده برگزار شود.

به طور خلاصه مشاوره کودک نوعی درمان و یا اقدام پیشگیرانه است برای کودکان و نوجوانانی که مشکلات رفتاری یا روانشناختی دارند و همچنین به نوجوانانی که دچار تروما شده‌اند و محیط خانه برای آنها استرس زا می‌باشد.

بسیاری از مسائلی که این کودکان با آن‌ها روبرو هستند تقلیدی از مسائلی است که بزرگسالان در زندگی روزمره خود تجربه میکنند.

موضوعات رایجی مثل اضطراب، افسرگی و …

در مشاوره کودک، درمانگر مشکلات را به بخش‌های قابل کنترل تجزیه می‌کند و کودک می‌تواند آن‌ها را بهتر درک کند و با آن‌ها کنار بیاید.

کلینیک مشاوره کودک در مشهد

اگر کودک یا نوجوانی از مشکلات تمرکز، توجه و یادگیری رنج میبرد یا اضطراب و ترس شدیدی را تجربه میکند که در پیش بردن امورات روزمره اش خلل ایجاد کرده است و توانایی پاسخگویی به انتظارات خانواده یا مدرسه را ندارد… چه باید کرد؟

آیا باید فوری تحت درمان های دارویی قرار داد؟!  یا روش های سالمتر و البته موثرتری همچون نوروفیدبک میتواند گره از این مشکلات کودکان و نوجوانانمان بکاهد؟

بلی، امروزه خانواده ها و متخصصین بسیاری معتقدند روش های نوروتراپی ( به ویژه نوروفیدبک) قادرند جایگزین مطمئنی برای درمان مشکلاتی همچون بیش فعالی/کاستی توجه، اضطراب،  اختلالات خواب، پرخاشگری و… بیماران کودک، نوجوان و یا بزرگسالان باشد.

آدرس بهترین کلینیک نوروفیدبک کودک و نوجوان در مشهد

بازخورد عصبی یا نوروفیدبک یک نوعی روش است که با استفاده از ثبت امواج الکتریکی مغز و دادن بازخورد به فرد تلاش می‌کند که نوعی خودتنظیمی را به آزمودنی آموزش دهد.

بازخورد، به‌طور معمول از راه صدا یا تصویر به فرد ارائه می‌شود و از این طریق، فرد متوجه می‌شود که آیا تغییر مناسبی را در فعالیت امواج مغزی خود ایجاد کرده‌است یا خیر.

مرکز نوروفیدبک کودک و نوجوان در مشهد

در نوروفیدبک، حِسگرهایی که الکترود نامیده می‌شوند، بر روی پوست سر بیمار قرارمی‌گیرند. این حسگرها، فعالیت الکتریکی مغز فرد را ثبت و در قالب امواج مغزی (دراغلب موارد به شکل شبیه‌سازی شده در قالب یک بازی کامپیوتری یا فیلم ویدئویی) به او نشان می‌دهند. در این حالت، پخش فیلم یا هدایت بازی کامپیوتری بدون استفاده از دست و تنها با امواج مغزیِ شخص انجام می‌شود.

به این شکل، فرد با دیدن پیشرفت یا توقف بازی و گرفتن پاداش یا از دست دادن امتیاز یا تغییراتی که در صدا یا پخش فیلم به وجود می‌آید، پیدایش شرایط مطلوب چه نامطلوب در فعالیت های الکتروفیزیولوژیکی خود را بیشتر درک کند و سعی کند تا با هدایت بازی یا فیلم، وضعیت تولید امواج مغزی خود را بهبود بخشد.

 

با ما بهترین درمان ها را تجربه کنید

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار