4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مشاور تحصیلی حرفه ای مشهد

5/5

مشاور تحصیلی حرفه ای مشهد

مشاور تحصیلی حرفه ای با ابزار آموزش ، آموزش هایی مثل روش مطالعاتی هر درس، بهبود تمرکز، افزایش قدرت تمرکز و حافظه ، روش های افزایش سرعت مطالعه ، مدیریت آزمون و مدیریت استرس می پردازه تا دانش آموز بتونه بهینه تر مطالعه کنه. مشاور تحصیلی قوی باید بتونه با روش های روز دنیا حرکت کنه.

یک مشاور تحصیلی اگر به دانش آموز بگه تمرکزت رو بیشتر کن یا استرس نداشته باش، مثل یک نصیحت معمولی و بی اثر هست. مشاور تحصیلی خوب باید برای تمامی مواردی که مورد نیاز دانش آموز هست ده الی پانزده تکنیک کاربردی و عملی بلد باشه تا به کمک اون ها بتونه دانش آموزش رو راهنمایی کنه.

یکی از مهمترین کارهای یک مشاور تحصیلی حرفه ای این هست که بتونه قدرت تعقل و درک و فهم دانش آموز رو بالاتر ببره دانش آموز طی جلسات مشاوره تحصیلی باید بتونه با سن عقلی بهتری تصمیم بگیره تا منجر به نتایج بهتری بشه.مثلا بچه های ما از نظر ذهنی ده ساله، پانزده ساله یا هجده ساله باشن، نمی تونیم از اون ها انتظار داشته باشیم مثل یک انسان ۲۵ ساله تصمیم بگیرن، درس بخونن و تلاش کنن.

مشاوره تحصیلی | مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری

آدرس مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی مشهد

پیشرفته تر شدن زندگی و بالا رفتن سطح آن و کمتر شدن وقت افراد به علت مشغله ی زیاد باعث شده است که همه ی افراد با مشکل کمبود وقت روبرو شوند و مدام برای انجام هر کاری به این فکر کنند که اگر این کار را انجام دهند دیگر برای انجام بقیه کارها وقتی برای آن ها نخواهد ماند. در این بین خانواده هایی که فرزندشان درگیر انتخاب رشته و کنکور سراسری است فرصت رفتن به مراکز مشاوره تحصیلی و انتظار و نوبت و … را ندارند.

بنابراین مشاوره انتخاب رشته آنلاین و مشاوره تحصیلی یکی از آسان ترین راه برای مشاوره گرفتن است.یکی از بهترین مزیت های مشاوره این است که نیاز به حضور فیزیکی ندارد و می توانید در هر موقعیتی و در هر مکانی بدون سختی و مشکل با مشاور خود تماس بگیرید و از مشورت و راهنمایی های آن با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری استفاده کنید.

مشورت با یک مشاور تحصیلی خیلی از همین نگرانی های پیش پا افتاده را برطرف می کند. مشاوره تحصیلی در ابتدا یک مروری از سطح آمادگی شما می کند و سپس با بررسی توانایی شما، برنامه ریزی های تحصیلی را انجام می دهد. در کنار برنامه ریزی زمانی و مدیریت تحصیلی شما، تست هایی مانند سوالات کنکور برای شما ارسال میکند و شما را با نحوه سوالات و امتحان کنکور آشنا می کند.

مشاور تحصیلی و شغلی مشهد

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.

از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است که باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی کوشش می‌کند شغلی را انتخاب نماید که علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضا نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به کار گرفتن افراد در مشاغلی که به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر کاهش بهره‌ وری و کارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

پیامد های ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی

  1. کاهش بهره وری
  2. خستگی مزمن
  3. افسردگی
  4. آسیب های جسمی ناشی از استرس شغلی
  5. کاهش اعتماد و عزت نفس
  6. سرخوردگی
  7. فرسودگی شغلی
  8. کاهش رضایت از زندگی و نهایتا فقر و بیکاری

معرفی جامع مشاوره تحصیلی و شغلی و بهترین مشاوران تحصیلی شغلی - پزشک خوب

 

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار