4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

متخصص مشاور تحصیلی در مشهد

5/5

متخصص مشاور تحصیلی در مشهد

امروزه مشاوره تحصیلی با توجه به پیشرفت و تخصصی‌ شدن دانش، مشاغل و کسب و کارها در هر حوزه تحصیلی اهمیت بسزایی پیدا کرده است. هر کسی در زندگی تحصیلی خود با گزینش‌های زیادی روبروست و مشاوره تحصیلی در این میان نقش تاثیر گذاری در سرنوشت شما ایفا می‌کند. با انتخاب‌ صحیح، می‌توانید آینده تحصیلی و شغلی درخشانی را برای خود رقم بزند.

بهترین راه حل برای داشتن انتخاب‌ تحصیلی صحیح، شناخت استعداد‌ها، علایق و پتانسیل‌های خود و همچنین بررسی آینده تحصیلی و شغلی پیش رو است. پس تصمیم آگاهانه و منطقی رمز موفقیت می‌باشد. برای داشتن چنین انتخابی استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری بهترین راه حل است.

در مشاوره روانشناسی ابتدا با آموزش مهارت‌های کنترل استرس به شما کمک می‌شود تا در هنگام تنش‌ها و موقعیت‌های بحرانی بتوانید آرامش خود را حفظ کنید. سپس با استفاده از تست‌های روانشناسی و مصاحبه تشخیصی این امکان فراهم می‌شود تا به شناخت بهتری از شخصیت، هوش، استعداد، مهارت‌ها، شرایط زندگی و پتانسیل‌های خود برسید.

ضرورت مشاوره ی تحصیلی - مشاوره بیات

مشاور شغلی و تحصیلی مشهد

شغل هر فرد، تعیین کننده بسیاری از تصمیمات مهم در زندگی او بوده و خواه یا ناخواه، بر مسیر زندگی اش اثر می گذارد. به همین جهت توجه به کیفیت آن و میزان سطح رضایتمندی فرد از حرفه ای که به آن مشغول است، اهمیت ویژه دارد. مشاوره شغلی، فرصتی برای تمام افرادی است که می خواهند بازبینی درستی بر روی حرفه شان داشته باشند.

مخاطبین دریافت مشاوره شغلی می توانند یکی از افراد زیر باشند:

  1. دانشجویان و محصلین جویای کار
  2. فارغ التحصیلان بیکار دانشگاه ها
  3. افرادی که می خواهند یک شغل جدید را آغاز کنند
  4. افرادی که قصد اشتغال زایی دارند
  5. افراد مشغول به کاری که از وضعیت شغلی شان راضی نیستند
  6. و…

گروه مهمی که به مشاوره شغلی نیازمندند، فارغ التحصیلان دانشگاه ها هستند. این افراد به یکباره از محیط درس و دانشگاه خارج شده و برخلاف تصورشان با وضعیتی مواجه هستند که رشته تحصیلی شان هیچ کاربردی نداشته و نمی دانند باید چه کنند. دیدگاه آرمانی این افراد نسبت به اشتغال، موجب می شود که اغلب نتوانند مشاغل واقعی را ببینند و این گونه متصور شوند که کار پیدا نمی شود.

شغل افراد لازم است که با تیپ های شخصیتی شان همخوانی داشته باشد و اگر با روحیاتشان سازگاری نداشته باشد، کسالت بار و نفس گیر خواهد شد.
اغلب افراد از این غافلند که مشکلاتی که در طول کار با آن ها روبرو هستند، از کیفیت کار و زندگی شان کاسته و نارضایتی های شغلی و گاهاً افسردگی های خفیفی را می تواند در آنان ایجاد کند.

کلینیک مشاور تحصیلی مشهد

به گفته ی روانشناسان متخصص در زمینه ی تحصیل هر آدمی از توانایی بالقوه  و استعداد خاصی برخوردار است که کافی است به موقع و درست به شناخت و تقویت آن بپردازیم. می توان گفت یک مشاور تحصیلی خوب در اصل باید یک مشاور روانشناس ماهر باشد زیرا شناسایی توانایی و تقویت استعداد های فردی مبحث و مرحله ی مهمی است که ما در زندگی داریم میپردازد.

بهترین مشاوره تحصیلی و بهترین برنامه ریزی درسی را می توانید از مشاورین ما در کلینیک آرامش ماندگار بخواهید زیرا اهداف ما برای یک برنامه ریزی تحصیلی مناسب فقط مبحث درسی را دربر نمی گیرد ما در کنار شیوه صحیح مطالعه و راهکارهای مفید درسی میزان اضطراب ، سطح برانگیختگی و عملکرد شما را بررسی خواهیم کرد.

از مسائل مهم دیگری که نزد مشاور تحصیلی بررسی می شود میزان سطح انگیزه و علاقه ی فرد است که بی شک علاقه ی زیاد می تواند پشتکار و توانایی های شما را در مسیر مشخصی به اهداف نزدیک کرده و بهترین نتیجه را رقم بزند. مرحله ی اول سبب شناسی و شناخت توانایی را شامل میشود که شما از طریق تست هوش و آزمون های رغبت سنج و سنجش استعداد به لایه های زیرینی از توانایی ها و شناخت خود می رسید.

تجربه ثابت کرده است اگر شما یک برنامه ریزی درسی مداوم و معقول نداشته باشید به احتمال قوی بعد از گذشت چند ماه انرژی خود را از دست داده و با افت تحصیلی و یا در مقوله ی کنکور سیر نزولی خواهید داشت ما در کنار پیشرفت و موفقیت تحصیلی سلامت روان و جسم شما را هم تضمین خواهیم کرد و بهترین مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی را به شما معرفی خواهیم کرد.

مشاوره تحصیلی | آرامش ماندگار | مرکز روان شناسی و مشاوره

 

 

 

 

 

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار