4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس مرکز مشاوره و راهنمایی تحصیلی در مشهد

5/5

آدرس مرکز مشاوره و راهنمایی تحصیلی در مشهد

اکثریت برای آمادگی در کنکور دچار استرس می شوند که در این موارد مشورت با یک مشاور تحصیلی نگرانی های پیش پا افتاده را برطرف می کند. مشاوره تحصیلی در ابتدا یک مروری بر سطح آمادگی شما می کند و سپس با بررسی توانایی شما، برنامه ریزی های تحصیلی را انجام می دهد همچنین در کنار برنامه ریزی زمانی و مدیریت تحصیلی شما، تست هایی مانند سوالات کنکور ارسال میکند و شما را با نحوه سوالات و امتحان کنکور آشنا می کند.

تأثیر مشاور تحصیلی در روند رسیدن به موفقیت در کنکور بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از دانش آموزان زمانی که به آنها مشاوره داده میشود تازه به مشکلات مطالعاتی خودشون از جمله نحوه تست زدن و دوره و مرور پی میبرند در واقع یک مشاوره تحصیلی باید تمامی سطوح دانش آموزان را مورد سنجش قرار دهد.

بسیاری از افراد که تصمیم می گیرند تا در کنکور و یا هر امتحانی موفق و نتیجه بخش عمل کنند تصور یا فکر می کنند با مطالعه زیاد کتاب هاب مختلف می توانند حتما موفق شوند اما این نکته مهم است که مطالعه و کارهای شما باید برنامه ریزی داشته باشد تا بتوانید به سمت موفقیت و کسب نتیجه خوب پیش بروید. مشاور تحصیلی یک فرد با تجربه و متخصص در این زمینه است که می‌تواند در مورد نوع برنامه‌ریزی با شما صحبت کند و به شما بگوید که نحوه درست و اصولی برنامه ریزی به چه صورت است.

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور در مشهد | آرامش ماندگار | مرکز روان شناسی و مشاوره

مشاور تحصیلی کارآزموده در مشهد

در هر مقطع تحصیلی که می‌باشیدزیرکانه و هوشمندانه عمل کنید ، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در مشهد که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در مشهد هستید تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان مشهد و یا نمونه دولتی را خواهید داشت.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در مشهد تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته ای که می خواهید پذیرفته شوید.

سالانه حدود یک میلیون نفر در کنکور سراسری شرکت می کنند که بیشتر این افراد داوطلب کنکور تجربی هستند و اغلب با هدف قبولی در رشته های پرطرفدار در این رقابت سنگین حاضر می شوند. با این وجود، سالانه تنها برای تعداد کمی از این افراد صندلی خالی در دانشگاه جهت تحصیل در رشته های پرطرفدار وجود دارد.

نقش خانواده در مشاوره تحصیلی

گاهی خانواده از نظر مالی در حدی نیست که بتواند فرزندش را به کلاس های کنکور بفرستد یا کتاب ها و وسایل کمک آموزشی برایش تهیه کند. در چنین مواقعی توصیه می شود، والدین توانمندی های فرزندشان را کشف و همان ها را تقویت کنند یا با مشاوران ارتباط برقرار کنند که بتوانند روش درس خواندن را به دانش آموزان تعلیم دهند.

  • دانش آموزان را در قیاس با دیگران قرار ندهند. این مقایسه می تواند برای آن ها، آسیب رسان باشد .
  • در مواقع بحرانی، اضطرابی و روانی، با دانش آموز همدلی کنند .
  • فضای مناسبی که دانش آموز بتواند خودش را در آن فضا قرار دهد و توانمندی هایش را اثبات کند، ایجاد کنند .
  • از تنش ها و دعواهایی که در درون خانواده است و باعث ایجاد استرس در فرزندان می شود، دوری کنند .
  • با مدرسه، ارتباط داشته باشند. از ضعف های دانش آموز آگاه شوند و برای برطرف کردن و تقویت کردن آن ها، بکوشند .

یکی از عامل های مهم و کمک کننده در رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان چگونگی رفتار، واکنش و ارتباط والدین با فرزندان است که می‌تواند تاثیر زیادی در رشد تحصیلی فرزندان خود داشته باشند. همانطور که می دانیم خانواده اولین نهاد زندگی اجتماعی کودک است که نوع رفتار در آن می‌تواند در شکل‌گیری عادت ها، انگیزه‌ها و اندیشه‌ها تاثیر مهمی داشته باشد.

اهمیت مشاوره تحصیلی و مواردی که در انتخاب مشاور تحصیلی باید در نظر گیرید

 

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار