4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

روانشناس متخصص مشاور تحصیلی مشهد

5/5

روانشناس متخصص مشاور تحصیلی مشهد

تأثیر مشاور تحصیلی در روند رسیدن به موفقیت در کنکور بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از دانش آموزان زمانی که به آنها مشاوره داده میشود تازه به مشکلات مطالعاتی خودشون وتست زدن دوره و مرور پی می برند در واقع یک مشاوره تحصیلی باید تمامی سطوح دانش آموزان را مورد سنجش قرار دهد و پاسخی دقیق و موشکافانه به دانش آموزان داده شود. تا بتوانند با اعتماد کامل به مشاور تحصیلی به کار های او عمل کرده تا نتیجه ای ثمر بخش به همراه داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که فرا روی دانش آموزان می باشد هزینه های مشاوره تحصیلی تلفنی و یا حضوری میباشد . در واقع دانش آموز باید به این موضوع توجه کند که در صورتی که حتی یک دبیر به صورت خصوصی با یک دانش آموز کار کند ممکن است هزینه ی پرداختی بسیار بالاتری نسبت به یک مشاور تحصیلی که برنامه ریزی خوب و درستی برایش انجام میدهد داشته باشد.

در بسیاری از شهرهای کوچک، مشاور تحصیلی حضوری مناسبی نمی توان یافت. بنابرین دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ساکن این شهرستان ها برای دسترسی به مشاور تحصیلی حضوری نیازمند صرف هزینه و وقت بیشتری هستند در حالی که این افراد می توانند با دریافت خدمات مشاوره تحصیلی غیر حضوری و تلفنی با صرف وقت و هزینه کمتر به نتیجه دلخواه خود برسند.

ضرورت مشاوره ی تحصیلی - مشاوره بیات

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان مشهد در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آن چه بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان مشهدی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت، هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در مشهد نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در مشهد که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در مشهد هستید، تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان مشهد و یا نمونه دولتی را خواهید داشت.

مشاور خوب تحصیلی در مشهد

با توجه به این که تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور نیاز به دریافت مشاوره تحصیلی خوب و دقیق برای قبولی در امتحانات مدرسه و دانشگاه و یا کنکور ورودی دانشگاه ها را دارند از این رو دریافت خدمات مشاوره تحصیلی از طریق مرکز مشاوره و برنامه ریزی برای افراد از طریق مشاورانی خبره و با تجربه در کلینیک آرامش ماندگار فراهم شده است.

تقریباً تمامی دانش آموزان و دانشجویان در طول دوران تحصیل خود با مشکلات درسی مختلفی مواجه می شوند و نیاز به دریافت راهنمایی و مشاوره دارند. مهم تر از همه داوطلبان کنکور هستند که آزمون مهمی را در پیش رو داشته و نگرانی هایی از این بابت دارند. این افراد الزاماً باید از بهترین منابع کنکوری مرتبط با رشته مورد آزمون خود مطلع باشند و علاوه بر این از تکنیک های تست زنی و نحوه طراحی سؤالات نیز مطلع باشند.

سابقه بالای کاری یکی از ویژگی های خاص و منحصربه فرد یک مشاور کنکور به حساب می آید. در واقع، دانشجویان، دانش آموزان و همین طور کنکوری ها تمایل به دریافت مشاوره تحصیلی را از فردی  دارند که سابقه کاری بالایی داشته باشد، فردی که سال هاست در حوزه ارائه مشاوره به دانش آموزان و دانشجویان فعالیت دارد و می تواند بهترین راهنماگر برای آن ها باشد.

آغاز چهارمین همایش مشاوره تحصیلی رایگان دانشگاه تربت‌حیدریه | خبرگزاری ایلنا

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار