4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مشاورتحصیلی باتجربه در مشهد

5/5
مشاور تحصیلی

مشاور تحصیلی باتجربه در مشهد

اهمیت استفاده از مشاوره تحصیلی به دلیل نیاز هر دانش آموز و یا دانشجو به استفاده از کمک ها و راهنمایی های یک مشاور بر هیچ کس پوشیده نیست. در واقع، استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور و یا مشاوره تحصیلی دانشگاهی و مدرسه به فرد کمک می کند که اطلاعات کافی را جهت جلوگیری از شکست ها و داشتن انتخاب های نادرست در طول دوران تحصیل به دست آورد.

بسیاری از افراد مایل به شرکت در امتحانات و یا آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها بر این باور هستند که به وسیله مطالعه بی اندازه دروس می توانند به مؤفقیت های چشم گیری دست پیدا کنند اما در کنار مطالعه زیاد دروس باید برنامه ریزی دقیق و درستی هم داشته باشید. استفاده از مشاوره تحصیلی می تواند اثرات بسیار مثبتی را برای شما به همراه داشته باشد.

 مشاور تحصیلی به عنوان فردی باتجربه می تواند بهترین برنامه ریزی را برای شما انجام دهد و شما را با نحوه اصولی برنامه ریزی آشنا کند. بدین ترتیب به کمک مشاوره تحصیلی کنکور و یا امتحانات مدرسه و دانشگاه به اضافه پشتکار زیاد در مطالعه دروس می توانید به هدف خود برسید. شاید به جرأت بتوان گفت که علت عدم مؤفقیت بسیاری از افراد همین نداشتن برنامه ریزی دقیق و درست برای مطالعه است.

03

فواید مشاور تحصیلی

هر ساله شاهد رقابت گسترده داوطلبان و دانش آموزان جهت شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها هستیم. رسیدن به موفقیت در این آزمون و داشتن آینده ای درخشان در گرو شرکت در بهترین آزمون های آزمایشی در انواع رشته های تحصیلی. بهره گیری از بهترین و جامع ترین منابع و کتب کمک آموزشی، اطلاع از شیوه صحیح مطالعه، تست زنی عالی و بی نقص، مدیریت زمان و مواردی از این قبیل است.

از جمله اساسی ترین تصمیم هایی که هر فرد محصل و دانش آموز در طول دوران تحصیل خود می گیرد تصمیم گیری جهت انتخاب رشته دانشگاهی است که در دانشگاه به تحصیل در آن می پردازد. در طول این فرآیند مهم استفاده از مشاوره تحصیلی می تواند اثری اساسی در آینده حرفه ای و تحصیلی داوطلب داشته باشد.

افراد بسیاری قصد ادامه تحصیل در دانشگاه خارج را دارند و مدام این رؤیا را در سر می پرورانند. اما متأسفانه اطلاع دقیقی از روند انجام این کار و مهاجرت به کشوری خارجی را ندارند. اینجاست که می توان به وسیله مشاوره تحصیلی دانشگاهی جهت ادامه تحصیل در دانشگاهی خارجی اطلاعات زیادی را در این زمینه بدست آورد و به بیراهه نرفت.

آدرس دفتر مشاور تحصیلی مشهد

نقش یک مشاور این است که به شما کمک کند تا شیوه حل مسائل را بیاموزید. مشاورین با استفاده از تخصصشان و آموزش هایی که دیده اند به افراد کمک می کنند تا نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسند و می توانند موقعیت ها را تفکیک کنند و در اتخاذ روش های مناسب به دانشجو کمک نمایند. از همه مهم تر یک مشاور می تواند افراد را درک و حمایت کند.

 مرکز مشاوره آرامش ماندگار با هدف ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان و پیشگیری از افت تحصیلی و حمایت آنان در خصوص رفع مشکلات فردی  و با بهره گیری از کارشناسان مجرب راه اندازی و با توجه به ضرورت های ذکر شده فعالیت میکند:

  • ارائه خدمات مشاوره ای  در زمینه های مختلف به دانشجویان
  • ایجاد ارتباط صمیمانه برای شناسایی استعدادها و نیازهای تحصیلی، رفاهی، و عاطفی دانشجویان
  • تلاش برای یافتن راه حل های مناسب در چارچوب قوانین و امکانات و پیگیری لازم برای کمک به رشد و شکوفایی استعدادها، تأمین نیازها و رفع موانع
  • ایجاد بستر مناسب در خصوص تعامل خانواده، دانشجو و دانشگاه در ابعاد روان شناختی، تحصیلی، رفاهی، …

یکی از مهمترین ویژگی های مشاور تحصیلی خوب، آینده نگر بودن است. مشکل اصلی یک دانش آموز یا دانشجو این است که به علت کم تجربه بودن از آینده تحصیلی خود اطلاعات درستی در دست ندارد و اگر مشاور بتواند این مشکل را برای او حل کند، بسیاری از مشکلات دیگر نیز حل خواهد شد.

انتخاب مشاور تحصیلی/ هنگام انتخاب مشاور تحصیلی نیز مشاوره بگیرید!

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار