4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مجموعه خوب مشاوره تحصیلی در مشهد

5/5
مشاور تحصیلی

مجموعه خوب مشاوره تحصیلی در مشهد

پیشرفته تر شدن زندگی و بالا رفتن سطح آن و کمتر شدن وقت افراد به علت مشغله ی زیاد باعث شده است که همه ی افراد با مشکل کمبود وقت روبرو شوند و مدام برای انجام هر کاری به این فکر کنند که اگر این کار را انجام دهند دیگر برای انجام بقیه کارها وقتی برای آن ها نخواهد ماند. در این بین خانواده هایی که فرزندشان درگیر انتخاب رشته و کنکور سراسری است یا فردی که قصد انتخاب رشته یا تغییر رشته را دارد، فرصت رفتن به مراکز مشاوره تحصیلی و انتظار و نوبت و … را ندارند.

یکی از بهترین مزیت های مشاوره این است که نیاز به حضور فیزیکی ندارد و می توانید در هر موقعیتی و در هر مکانی بدون سختی و مشکل با مشاور خود تماس بگیرید و از مشورت و راهنمایی های آن با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای مشاوره غیر حضوری هزینه کمتر آن نسبت به کلاس های حضوری است. از نظر مادی و هزینه می توان گفت مشاوره ی غیر حضوری و آنلاین هزینه های اضافی را حذف می کند.

خیلی از دانش آموزان و دانشجویان تمایل به حضور برای مشاوره گرفتن ندارند و به خاطر دلایل مختلفی از حضور در کلاس های مشاوره اجتناب می کنند. اما از طریق تماس با یک مشاور متخصص حرفه ای این امکان را به آن ها می دهند که بدون نیاز به حضور فیزیکی از تمام اطلاعات مشاوره ای استفاده کنند. خیلی از افراد برای آمادگی در آزمون و کنکور دچار نگرانی و استرس شدند. نا آشنا بودن با نحوه امتحان، سوالات و نگرانی اینکه زمان کافی برای مرور کامل درس های گذشته را نداشته باشند.

چگونه مشاوره تحصیلی شویم؟ | ارمغان رشد

مشاور برنامه ریزی تحصیلی

برنامه ریزی درسی همواره یکی از موضوعات مهم برای دانش آموزان خصوصا دانش آموزان متوسطه بوده است که انجام صحیح آن می تواند ایشان را به موفقیت رسانده و انجام نادرست آن می تواند آن ها را از اهدافشان دور سازد. دانش آموزان متوسطه که کنکور را بر سر راه خود دارند بایستی به گونه ای برنامه ریزی کنند تا بتوانند هم در امتحانات پایان دوره ی خود موفق به کسب نمره قبولی شوند، هم در کنکور پیروز و سربلند شوند.

یک مشاور تحصیلی خوب :

۱. برای تمام مقاطع تحصیلی کاربردی باشد

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای یک مشاوره تحصیلی، جامعیت آن در تمام مقاطع تحصیلی دانشگاهی است. به‌نحوی که یک دانش‌آموز سال آخر، یک دانشجوی کارشناسی و همچنین متقاضیان ارشد و دکترا هم بتوانند راهنمایی‌های مفیدی دریافت کنند.

۲. محتوای مفید داشته باشد

مجهز بودن به محتوای با کیفیت و به‌روز، از ویژگی‌های آن با هر نوع فعالیتی است. از مشاوره تحصیلی انتظار می‌رود که در زمینه فعالیت خود مطالب کارآمدی را برای موفقیت کاربران در مقاطع تحصیلی ارائه دهد.

۳. از صفر تا صد همراه‌تان باشد

بهترین مشاوره تحصیلی باید از ابتدا که تصمیم به ادامه تحصیل گرفته‌اید تا زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته همراه‌تان باشد. در واقع باید از اخبار روز شرایط ادامه تحصیل در مقاطع مدنظرتان آگاه باشد و همچنین در تمام مراحل از مزایای مشاوره آنلاین شما را بهره‌مند سازد.

۴.معرفی‌کننده دیگر منابع و ابزار مؤثر باشد

چشم‌انداز یک مشاوره تحصیلی، باید موفقیت در پذیرش دانشگاه‌ها و دیگر آزمون‌های مهم تحصیلی باشد.

مشاور تحصیلی متخصص در مشهد

بسیاری از افراد تصور می کنند برای اینکه در کنکور سراسری و یا هر امتحانی دیگری نتیجه دلخواه خود را بگیرند باید مطالعه زیادی داشته باشند در حالی که برای موفقیت و کسب نتیجه مطلوب لازم است که کارهای شما برنامه ریزی شده باشد تا بتوانید به سمت موفقیت پیش بروید؛ از این رو مشاور تحصیلی می تواند کمک زیادی به شما بکند.

مشاوره تحصیلی در ابتدا یک مروری از سطح آمادگی شما می کند و سپس با بررسی توانایی شما، برنامه ریزی های تحصیلی را انجام می دهد. در کنار برنامه ریزی زمانی و مدیریت تحصیلی شما، تست هایی مانند سوالات کنکور برای شما ارسال میکند و شما را با نحوه سوالات و امتحان کنکور آشنا می کند.

مشاوره تحصیلی نقش مهمی را می تواند در آینده شغلی و تحصیلی شما ایفا بکند.، مناسب ترین راه حل برای انتخاب درست تحصیلی شناخت استعدادها، علایق و توانایی های خود است؛ همچنین مشاور تحصیلی با بررسی آینده شغلی مربوط به رشته ای که میخواهید انتخاب کنید می تواند کمک زیادی به انتخاب صحیح شما بکند.

نقش مشاور تحصیلی در کنکور

 

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار