4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس مرکز مشاوره خانواده و زوج در مشهد

5/5

مرکز خدمات روانشناسی خانواده در مشهد

خانواده، منبع بزرگ حمایت، صمیمت و دلباتگی اناان است. نیاز به عشق و دلبستگی، بنیادیترین نیاز روانی و بیولوژیکی آدمی است. شناخت و پیش روی در عشق نیازمند بیان افکار و تجربه احساساسات با هدف نزدیکی می باشد.

عشق مهمترین سوخت صمیمیت، به معنی بیان عواطف بدون بازداری است.

تشکیل خانواده و داشتن زندگی موفق و سعادتمند موضوعی است که اکثر انسانها در طول تاریخ به آن اندیشیده اند. در روزگار گذشته به دلیل سادگی روابط در جوامع انسانی، مهارتهای مورد نیاز برای تشکیل خانواده به صورت سنتی از والدین یا اطرافیان به فرزندان منتقل میشد. اما در دوران جدید این شیوه از یادگیری کارآمدی کمتری دارد و به آموزشه ای وسیعتر و بیشتری نیاز است.

در فرایند خانواده درمانی تلاش کرده ایم که نیازهای شما را در سه مرحلۀ پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج در نظر بگیریم و آگاهی ها و مهارتهایی را که برای هر مرحله الزامی اند، آموزش دهیم.

خانواده درمانی و روانشناسی خانواده به روابط اعضای خانواده به عنوان پایه و اساس همزیستی انسانها میپردازد و سپس به بحث ازدواج به عنوان نوعی متعالی از این روابط وارد میشود.

مشاور قبل از ازدواج خوب در مشهد

ازدواج کردن بدون در نظر گرفتن آموزش های مقدماتی تقریبا مانند شروع کردن یک کار تجاری بدون در نظر گرفتن سود و زیان و مسایل زمینه ای آن است.

برخی از زوج ها مطلع نیستند که جلسات مشاوره قبل ازدواج بخوبی میتواند مانع بروز بسیاری مشکلات زناشویی و حتی طلاق های رسمی یا عاطفی شوند.

امادگی ها و شناخت های مشاوره قبل از ازدواج وابسته به حقیقت است و برای تداوم بخشیدن به رابطه موفق زناشویی ضروری است. آمادگی های پیش از ازدواج بعنوان یک فاکتور مصون کننده عمل کرده و شما را قادر میسازد تا قابلیت هایتان را ارتقا بخشیده، به خودشناسی بیشتر برسید و توان لازم برای برعهده گرفتن مسئولیت ها و نقش های جدید را به خوبی هرچه بیشتر کسب نمایید.

هر نوع آموزش هایی که زوجین انتخاب مینمایند، باید شامل فعالیت هایی باشد که به آنها توانایی ها و مهارت های بالایی را میدهد تا بتوانند با چالش های زندگی مواجه شده و آنها را در یک رابطه اشتراکی تحت مدیریت و کنترل قرار دهد.

روانشناس و مشاور حیطه کودک و نوجوان در مشهد

کودکان ما از لحظه ای که به دنیا می آیند در حال رشد و تغییر هستند. هر کودکی متفاوت است؛ برخی از کودکان به سرعت رشد مینمایند، و برخی رشد آرامی دارند. والدین تمایل دارند که کودکشان سالم و شاد رشد کند و در فرایند رشد سالم، به آموزش و یادگیری تربیتی و تحصیلی وی نیز بپردازند.

امروزه با توجه به ایجاد مشغله های کاری و ارتباطی والدین و ظهور تغییراتی گسترده و سریع، ارتباطات والد-فرزندی تحت شعاع قرار گرفته است. همچنین گذر از مرحله والد-سالاری به مرحله فرزند-سالاری عواقبی برجای گذاشته است که اثرات آن را در روابط فرندان با هم و فرزندان با والدین نمیتوان نادیده گرفت.

وجود متخصصان روانشناسی کودک اکنون یک نیاز مبرم و حیاتی برای رسیدن به « تربیت سالم» در فرزندان است. فرزندپروری نیازمند دانش و آگاهی است و این آگاهی و معلومات بخوبی در فرایند جلسات روانشناسی و مشاوره کودک کسب خواهد شد.

مرکز تخصصی نوروفیدبک و سایر تجهیزات نوروتراپی در مشهد

نوروفیدبک، واکنش های فیزیولوژیک  نهفته در مغز انسان و امواج مغزی که هر لحظه بر وضعیت رفتاری و عملکردی ما اثر گذارند را ثبت می کند و بعد آن چه که در همان لحظه در مغز انسان در حال اتفاق افتادن است را کاملا دقیق، روشن و واضح روی صفحه ی نمایشگر به تصویر می کشد.

نوروفیدبک، برای مغز انسان مانند یک آینه عمل می کند. ما هر روز با نگاه کردن به آینه متوجه نقائص و اشکالات موجود در ظاهر خودمان می شویم.

در روش درمانی نوروفیدبک، حس گرهایی که الکترود نامیده می‌شوند بر روی پوست سر بیمار قرار می‌گیرند و از این طریق فعالیت‌های مغز را ثبت خواهند کرد، زمانی که مغز اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های خود داشته باشد توانایی زیادی برای تغییر کردن پیدا می‌کند و با بالا و پایین رفتن امواج مغز سعی می‌کند، سطح فعالیت‌های خود را تغییر دهد تا به فرم دلخواه خود برسد

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار