4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مشاور پیش از ازدواج در مشهد

5/5

مشاور پیش از ازدواج در مشهد

ازدواج یکی از مهمترین تصمیمات تمام زندگی است. اما این تصمیم زمانی باید گرفته شود که اطلاعات و دانسته ها، تجربه و پختگی ما در برابر این تصمیم هنوز ناپخته و خام است. مشاوره پیش از زادواج تلاشی است برای افزایش اطلاعات و افزایش دانسته های ضروری زندگی مشترک.

تا قبل از ازدواج قدرت اراده و امکان تصمیم گیری های دیگر زیاد است اما بعد از ازدواج این حق محدود به فرد خواهد شد و اراده آزاد و راحتی برای تغییر تصمیم وجود ندارد، بنابراین لازم و ضروری است تا در خصوص رسیدن به یک انتخاب مطمئن و صحیح از مشاور ازدواج راهنمایی جست و برای شناخت خود و طرف مقابل، طبق اصول علمی و روانشناسی وقت و حوصله گذاشت.

قطعا میدانیم که بسیاری از اختلالات روانی آشکار نیستند و برخس خصوصیات شخصیتی به راحتی قابل کشف و شناسایی نیستند اما یک روانشناس و مشاور قبل از ازدواج با تخصص و دانش علمی و تجربی خود بخوبی میتواند از طریق سنجش های معتبر و مصاحبه های بالینی به شناخت و نتایج معتبری برسد.

مرکز روانشناسی و مشاوره خانواده در مشهد

خانواده بین تمام جوامع بشری، به منزله اصلیتـرین نهـاد اجتمـاعی، زیربنـای جوامع و خاستگاه فرهنگها، تمدنها و تاریخ بوده است. پرداختن به این بنای
مقدس و بنیادین، و حمایت از آن و هدایتش بـه جایگـاهی واقعـی و متعـالی، همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی، و غفلت از آن موجـب دور شـدن
بشر از حیات حقیقی است.

امروزه با توجه به پیچیدگی های جامعه از بعد روابط اجتماعی، نیازهای فردی، امکانات و تکنولوژیهای ارتباطی و نیز با توجه به ایجاد تغییرات اقتصادی در جامعه و خانواده ها و  شکل گیری پدیده های نسبتا نوظهور همچون والدین هردو شاغل، خانواده های تک فرزند و…، امر مشاوره و روانشناسی خانواده برای بازسازی و تقویت پیوند روابط زمانشویی، روابط والد-فرزندی و برطرف کردن مسایل ریز و کلان خانواده بسیار ضروری و حایز اهمیت است.

ما یکی از بهترین مراکز روانشناسی و مشاوره خانواده را به شما عزیزان معرفی میکنیم تا با حضور در جلسات مشاوره خانواده به منظور تشکیل بنیاد عاطفی و ارتباطی مستجکم تر و سالم تر قدم موثر بردارید.

روانشناس کودک و نوجوان در مشهد

اختلالات رفتاری کودکان دارای شیوع بالا و قابل توجهی است و با وجود اینکه بعضی از اختلالات رفتاری دوران کودکی با رشد کودک کاهش مییابد، ولی بسیاری از آنها آینده کودکان را بطور جدی متأثر مینمایند و ناتوانی های دوران بزرگسالی را به همراه خواهند داشت.

تجربه های نخستین زندگی، بنیان سلامتی یا بیماری روانی افراد را در بزرگسالی پیریزی میکنند، از این رو مداخله کارآمد در دوران کودکی نه تنها سازگاری کنونی کودک را بهبود میبخشد، بلکه کاهش چشمگیر اختلالات رفتاری آینده را نیز در پی دارد.

روانشناسان کودک و نوجوان همواره کوشیده اند تا والدین و خانواده ها را در مسیر تربیت صحیح فرزند و نیز در درمان و بهبودی مشکلات روانشناختی کودک یا نوجوان یاری کنند.

در روانشناسی کودک به تمام جنبه های رشد توجه شده و نیازهای اساسی هر دوره به صورت مجزا مورد توجه قرار میگیرد. نشانه های بالینی به صورت رسمی و علمی مشخص گردیده و برای هر نشانه درمان های مختص آن منظور گردیده است.

روانشناس کودک و نوجوان با تسلط بر مباحث و نکات کلیدی تربیت فرزند، همواره فرایند فرزندپروری را برای والدین تسهیل و خوشایند نموده است.

با ما تماس بگیرید تا تجربه همراهی یکی از بهترین روانشناسان و مشاوران کودک و نوجوان را کسب کنید.

بیشتر بدانیم:  نوروفیدبک چیست؟         درمان غیر دارویی وسواس کدام است؟            تی دی سی اس چیست؟

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار