4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

معرفی بهترین مشاور کودک و نوجوان در مشهد

5/5
معرفی بهترین مشاور کودک و نوجوان در مشهد

«پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»:

المُستشارُ مُؤتَمنٌ.

کسی که با او مشورت می‌کنند باید شخص امین و با صداقت باشد. (الشهاب فی‌اَلحِکمِ و الآداب، ص ۵۶)

اهمیت روانشناسی و مشاوره امروزه بیش از هر زمان دیگری احساس میگردد چرا که تغییرات فرهنگی، پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی و پر رنگ تر شدن تاثیر مسایل اقتصادی بر زندگی و روابط اجتماعی، خانوادگی و…  در حال ایجاد مسایل و مشکلات متعدد و متنوعی بر سر راه رشد مطلوب و تربیت صحیح فرزندان و روابط والد-فرزندی گردیده است.

والدین امروز درگیر پدیده فرزند سالاری شده اند و از طرفی پدیده والدین هردو شاغل نیز تاثیراتی در روند تربیت فرزندان بر جای گذاشته است به طوریکه تا حدودی میتوان گفت نسل اکنون و آینده افرادی دارای شخصیت های اضطرابی و با طرحواره ذهنی طردشدگی، ضعف در روابط اجتماعی و درونگرایی شده اند و خواهند شد.

رفتارهایی نامطلوبی همچون لجبازی زیاد، سرکشی و عدم طبعیت از والدین، پرخاشگری، روابط نا سالم، اعتیاد به فضای مجازی، دعوا و درگیری های فرزندان، ضعف در اعتماد به نفس یا عزت نفس پایین و… همه تا حدود بسیار زیادی به چگونگی تربیت و کیفیت روابط والد-فرزندی بستگی دارد.

اختلالاتی نظیر بیش فعالی/نقص توجه ، اختلالات یادگیری، اضطراب ها، فوبی ها یا ترس های مرضی، مشکلات خواب و… نیز موانع مهمی در مسیر یک تربیت مطلوب محسوب میگردند.

در مرکز تخصصی مشاوره و رواندرمانی آرامش ماندگار که دارای مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران با شماره ۸۸۱-م میباشد، بهترین کادر متخصص و مجرب اعم از روانشناس بالینی،مشاور خانواده و ازدواج، روانشناس کودک و نوجوان، نوروتراپیست، روانپزشک، گفتاردرمانگر، بازی درمانگر ، مشاور تحصیلی و همچنین متخصص تغذیه و رژیم غذایی جهت ارایه خدمات درمانی ویژه حضور دارند.

روانشناس کودک بیش فعال

بهترین روانشناس کودک بیش فعال

یکی از بهترین روانشناسان کودکان بیش فعال را به شما معرفی میکنیم.

شایع ترین علائم این بیماری بی توجهی، حواس پرتی، تحرک و فعالیت فیزیکی زیاد و انجام اعمال و رفتار بدون فکر و اندیشه است.
بیشتر بدانیم: بیش فعالی/نقص توجه چیست؟

نوروفیدبک درمان خط اول بیش فعالی/نقص توجه:

نوروفیدبک یکی از درمان اثربخش در مورد کودکان و بزرگسالان بیش فعال می باشد و یا برای آن دسته از افرادی که نمی خواهند از دارو استفاده کنند و یا درمان دارویی در مورد آنها موثر نیست مورد استفاده قرار می گیرد.
مقالات علمی معتبر زیادی مبنی بر تاثیر نوروفیدبک درمانی در بیماری بیش فعالی در کشورهای اروپا، آمریکا، استرالیا و کانادا وجود دارد و خلاصه این مقالات مبنی بر آن است که نوروفیدبک درمانی در هشتادو پنج درصد موارد در بیماری بیش فعالی موثر است و در اکثر موارد درمان با نوروفیدبک روشی موثر، بی خطر و بدون عارضه است.
دانشمندان تاثیرپذیری درمان با نوروفیدبک را در دو گروه کنترل و گروه مبتلا به بیماری بیش فعالی مورد مطالعه قرار داده اند و نتیجه مطالعات افزایش هوش، توجه و افزایش کنترل بر روی عملکرد و رفتار را پس از انجام درمان با نوروفیدبک را ثابت می کند.

نوروفیدبک برای کودکان بیش فعال توان سیستم مغز را تقویت و نرمال می کند.

بیشتر بدانیم: نوروفیدبک چیست؟

ما در واحد تخصصی نوروساینس (نوروفیدبک، بیوفیدبک، TDCS، AVE و…) با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و بروز دنیا و ترکیب آن با روش های مفید و موثر رواندرمانی و مشاوره، در جهت درمان طیف گسترده ای از اختلالات بدون تجویز دارو بجز در موارد حاد و اضطراری، قدم هایی ماندگار و رضایت بخش برداشته ایم.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار