4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

نوروفیدبک در مشهد

5/5

نوروفیدبک در مشهد

هر لحظه در مغز هریک از ما، امواج مغزی خاص و فرایندهای فیزیولوژیک بی شماری در جریان است بدون آنکه ما آگاهی و شناختی  نسبت به نحوه ی عملکرد آن ها داشته باشیم. فرایندهای فیزیولوژیک نهفته در مغز ما و امواج مغزی موجود در آن دائما و بدون دخالت آگاهانه ی ما بر روی رفتار، افکار، عملکرد و وضعیت سلامت جسمی و روانی ما تاثیر گذارند.

هیچ یک از ما انسان ها در شرایط طبیعی و نرمال نمی توانیم در مورد نحوه ی عملکرد هر یک از این واکنش های فیزیولوژیک غیرارادی و امواج مغزی موجود در مغزمان اطلاعات دقیق و روشنی داشته باشیم.

نوروفیدبک، واکنش های فیزیولوژیک  نهفته در مغز انسان و امواج مغزی که هر لحظه بر وضعیت رفتاری و عملکردی ما اثر گذارند را ثبت می کند و بعد آن چه که در همان لحظه در مغز انسان در حال اتفاق افتادن است را کاملا دقیق، روشن و واضح روی صفحه ی نمایشگر به تصویر می کشد.

نوروفیدبک، برای مغز انسان مانند یک آینه عمل می کند. ما هر روز با نگاه کردن به آینه متوجه نقائص و اشکالات موجود در ظاهر خودمان می شویم.

در مرکز تخصصی نوروفیدبک مشهد شما از بهترین تجهیزات نوروتراپی توسط یکی از بهترین متخصصان عصب درمانگر بهره مند خواهید بود.

بیشتر بدانیم: امواج مغزی چیست؟ نوروتراپی چگونه انجام میشود؟

روانشناس کودک در مشهد

کودکی سن شکل گیری اساس و بنیاد شخصیت است. اگر قرار باشد انسانی مضطرب و نگران در بزرگسالی پرورش دهیم باید از کودکی او را در معرض فشارها و آسیب های روحی قرار داده و در یک رابطه ناامن با والدین درگیر کنیم!! و برعکس اگر میخواهیم فرزندی دلارام ، دارای اعتماد بنفس و با «سلامت روان» تربیت کنیم، میبایست کودکی اش را در یک ارتباط امن و حمایت کننده با والدین سازگار کرده و هنگام بروز مشکلات و فشارهای روحی-روانی مدیریت صحیح و برخورد منسب با آنها را به او آموزش دهیم.

کودکی سن تربیت است. سنی که تا قبل از نوجوانی والدین فرصت دارند «تربیت مطلوب» را در او نهادینه کنند. در این دوران بهترین و شاید تنهاترین فرصتی است که والدین و مسئولین تربیت میتوانند یک «رابطه صمیمانه والد-فرزندی» با کودک خود برقرار کنند و این بنیاد را تا بزرگسالی مشاهده کرده و از این صمیمیت نهایت لذت را ببرند.

برای رسیدن به یک رابطه صمیمانه و داشتن تربیت مطلوب در مسیر فرزندپروری مراجعه به روانشناس کودک ضروری است و هر گونه غفلت در سنسن بعدی اثرات منفی اش نمایان خواهد شد.

درمانگر اختلالات بالینی کودک

روانشناس کودک

وجود اختلالات رفتاری- هیجانی در دوره کودکی مساله مهمـی اسـت و زمینـه سـاز بـروز اخـتلالات روانی در دوران بزرگسالی می باشد.

در هر جامعه ای سلامت کودکان و نوجوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است و تامین بهداشت روانی به آنان کمک می کند تا از نظر روانی و جسمی سالم و نقش اجتماعی خود را بهتر ایفا کنند. وجود اختلالات رفتاری و روانی در دوره کودکی مساله مهمی است، زیرا تجربه های نخستین زندگی، بنیان سلامتی یا روانی افراد را دربزرگسالی پی ریزی میکنند. کودکان
با اختلال رفتاری بخشی از افراد جامعه را تشکیل میدهند.

اختلال های رفتاری و روانی دوران کودکی و نوجوانی در برگیرنده رفتارهای هستند که دائمی بوده و با سن فرد متناسب نمیباشند و منجر به تضادهای اجتماعی، نارضایتی و ناشادی فردی و شکست در تحصیل میشود. این اختلالات حاصل تعامل کودک با محیط وی و همچنین تاثیر عامل وراثت و دوران بارداری است.

درمانگر اختلالات بالینی کودکان با انجام بررسی های تخصصی و رسیدن به تشخیص صحیح، درمان لازم را انتخاب و در جریان قرار میدهد. قطعا استفاده از یک روش درمانی در رسیدن به نتیجه مطلوب ممکن است تاثیرات نامحسوسی ایجاد کند اما درمانگران اختلالات بالینی کودک و نوجوان ما با استفاده از روش های رواندرمانی، بازی درمانی و نوروتراپی(عصب درمانی) و در صورت نیاز داروردمانی، بخوبی میتوانند اختلالات دوران کودکی و نوجوانی را تحت درمان قرار دهند.

بیشتر بدانیم: نوروتراپی چیست؟

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار