4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس روانشناس بالینی کودک و نوجوان در مشهد

5/5

آدرس روانشناس بالینی کودک و نوجوان در مشهد

اگر قصد مراجعه به روانشناس بالینی متخصص کودک و نوجوان دارید با ما تماس بگیرید

بحث در مورد مسایل کودک و نوجوان هیچ وقت ببی اهمیت نبوده و گذشتن از آن کار ساده ای نیست.

هیچ کس دوست ندارد که فرزندش آینده اش را با شخصیتی ضعیف و شکننده سپری کند، بلکه همه والدین آرزو دارند فرزندانی دارای اعتماد به نفس، عزت نفس، مقتدر، باهوش و زکاوت تربیت کنند.

البته برخی از کودکان و نوجوانان در نتیجه آسیب های دوران بارداری، صدمه ها و ضربه های مغزی، اثرات وراثت و یا اتفاقات شدید و سخت زندگی دچار مشکلاتی با عناوین اختلالات روانشناختی یا بالینی (وسواس، افسردگی، پرخاشگری، بیش فعالی و نقص توجه، اتیسم، اضطراب، شب ادراری و…) میگردند که به طور ویژه ای نیازمند پیگیری و درمان توسط روانشناسان بالینی کودک و نوجوان دارد.

با مراجعه به متخصص روانشناسی بالینی کودک و نوجوان میتوانید فرایند درمان مشکلات روانشناختی و رفتاری فرزنداتان را آغاز کنید.

آدرس مشاور تربیتی کودک و نوجوان در مشهد

درمان های روانشناسی می تواند زندگی فعلی کودک و نوجوان و حتی آینده او را تغییر دهد.

مشاوره کودک و نوجوان می تواند با برطرف کردن مشکلات و کاستی های روحی یا رفتاری، زمینه های رشد و بالندگی او را در بزرگسالی فراهم کند.

در مشاوره تربیتی که توسط روانشناس یا مشاور کودک و نوجوان صورت میگیرد تمامی نکات مهم تربیت فرزند بررسی و مرور شده و خطاهاز تربیتی اصلاح و حذف میگردد. اصول اساسی اصلاح رفتار به والدین آموزش داده شده و چکونگی رسیدن به یک « تربیت مطلوب» برنامه ریزی میشود.

مشاوران و روانشناسان کودک و نوجوان تمرکز ویژه ای بر بهبود کیفیت و کمیت رابطه وال-فرزندی دارند و والدین را برای دستیابی به ارتباط موثر با فرزند یاری میدهند.

شما میتوانید تمامی مسایل تربیت فرزند خود را با روانشناس و مشاور کودک و نوجوانمان درمیان بگذارید و بهترین نتایج را حاصل کنید.

مرکز نوروفیدبک تخصصی کودک و نوجوان در مشهد

نوروفیدبک یک روش درمانی نوین و موثر است، که عوارض جانبی و خطری نداشته و درمانی ایمن محسوب می شود. برای درمان اختلالات ترس روش‌های متفاوتی از دارو درمانی تا روان درمانی وجود دارد که نوروفیدبک بی خطر ترین و نتیجه بخش ترین آنهاست.

این روش به شما یاد می دهد که عملکردهای مهم مغز،‌ از جمله تمرکز، توجه، حافظه، اضطراب پذیری، کنترل تکانه،خشم و… را با بتوانید کنترل، تقویت و اصلاح کنید.در واقع نوروفیدبک توانایی این را دارد که به مغز شخص آموزش دهد، تا در مواجهه با محرک‌های و آسیب ها واکنش آرامی نشان دهد، تا فرد بتواند زندگی سالم و عادی داشته باشد.

بیشتر بدانیم: نوروتراپی و نوروفیدبک چیست؟

نوروفیدبک روشی است که از طریق آن میتوان از عملکرد مغز فرد در همان لحظه آگاهی یافت و به ما امکان تقویت و اصلاح عملکرد مغز را میدهد. در واقع نوروفیدبک کمک میکند ما بتوانیم مغز را توسط امواج مغزی خودش ورزش دهیم و بدون اینکه کوچکترین آسیب و زیانی به فرد وارد شود، مشکلش را برای همیشه درمان کنیم.

کلینیک بازی درمانی کودک و نوجوان در مشهد

سنین پیش دبستانی را میتوان سنین « بازی » دانست. در این دوران به قدری بازی و فعالیت های عملی که توام با هیجان و نشاط است میتواند برای سلامت ذهن، جسم و روان کودک موثر باشد که نمیتوان از ان غافل شد.

انجام بازی های هدفمند ویژه کودکان بیش فعال، اوتیسم، دارای مشکلات ذهنی، نقایص تمرکزی و… توسط متخصص بازی درمانی، نتایج خوبی را بر جای میگذارد.

در این مجموعه تمامی امکانات لازم برای انجام جلسات هدفمند بازی درمانی موجود است و کودکان میتوانند زیر نظر متخصص بازی درمانی به اصلاح عملکردهای خود بپردازند.

ما بهترین خدمات را لایق شما عزیزان میدانیم

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار