4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

درمان اختلال اوتیسم در مشهد

5/5

درمان اختلال اوتیسم در مشهد

در سالهای اخیر، توجه زیادی به برخی از بیماریهای نوروبیولوژیکی کودکان از جمله اوتیسم شده است . اوتیسم بیماری است که منجر به ایجاد مشکلاتی در ارتباطات و انجام مهار های اجتماعی و نیز بروز حرکات تکراری، کلیشه ای و رفتارهای بی هدف میشود.

اختلال طیف اتیسم یکی از اختلالات جدی در زمینه رشد است که معمولا تشخیص داده شده است. هرچند علایم و شدت آن در افراد مختلف، متفاوت است، همه انواع اتیسم بر توانایی برقراری ارتباط با دیگران تأثیر میگذارد. تغییرات مرتبط با بلوغ ناچیز مغز در رشد اتیسم مؤثر هستند. تعداد کودکان مبتلا به اتیسم در حال رشد است. درمان جدی و به موقع اتیسم تغییرات بزرگی در زندگی کودکان مبتلا به این بیماری ایجاد می‌کند.
اتیسم موجب اختلال در رفتارهای اجتماعی و مهارتهای ارتباطی میشود. کودکان و بزرگسالان مبتلا به اتیسم در ارتباطات کلامی و غیر کلامی و همچنین در فعالیتهای سرگرم کننده دارای مشکل هستند.

درمانگر متخصص اوتیسم در مشهد

آموزش نوروفیدبک درمانی فوق العاده برای اختلال اتیسم

اموزش نوروفیدبک
آمــوزش نوروفیدبــک به عنــوان یــک رویکــرد خودتنظیمــی نویــن و یــک راهــکار درمــان غیردارویــی اســت کــه در خدمــت افزایــش خود‌کنترلــی و خودتنظیمــی میباشــد. آمــوزش نوروفیدبــک یکــی از روشهــای درمانــی بــرای بهبــود امــواج الکتروآنســفالوگرام(امواج مغزی) اســت کــه بــه تازگــی در حیطه هــای مختلـف درمانـی توسـط متخصصین روانشناسـی، روانپزشـکی بــه کار گرفتــه شــده اســت.

نوروفیدبــک نــوع شـرطی سـازی عامـل اسـت کـه بـه فـرد آمـوزش میدهـد تـا فعالیـت امـواج مغـزی خـود را افزایـش یـا کاهـش دهـد.

بیشتر بدانیم: نوروتراپی چیست؟

ما در واحد تخصصی نوروساینس(علوم اعصاب) با داشتن بروزترین و کاملترین تجهیزات عصب درمانی و با حضور بهترین درمانگران بالینی، در خدمت مراجعان عزیزمان هستیم.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار