4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مرکز تخصصی نوروفیدبک در مشهد

5/5

مرکز تخصصی نوروفیدبک در مشهد

ما آدرس یکی از بهترین مراکز مجهز و پیشرفته نوروفیدبک در مشهد را به شما معرفی میکنیم.

آیا میدانید امروزه برای طیف گسترده ای از اختلالات بالینی بویژه اختلالات اضطرابی، وسواس های-فکری-عملی، استرس ها و فشارهای روانی، اختلالات خواب، اختلالات خلقی، مشکلات عصبی، بیش فعالی/کاستی توجه، مشکلات حافظه و فراموشی، سکته مغزی، وزوز گوش و… ابزارها و تکنولوژیهایی وجود دارد که جایگزین دارودرمانی گردیده و در طی یک فرایند کاملا علمی که در نتیجه ارزیابی و بررسی دقیق عملکرد مغز و شناسایی ضعف ها و ناهنجاریها اجرا میگردد، اثرات بسیار قابل ملاحظه و ماندگاری در فرد بر جای خواهد گذاشت و این روند بهبودی کاملا در عملکرد مراجع مشهود و ملموس است. بیشتر مطالعه کنید: نوروفیدبک چیست؟

آدرس روانشناس بالینی در مشهد

روانشناسی بالینی یکی از کاملترین و در عین حال پیچیده ترین زیر شاخه های روانشناسی است که شامل استفاده از تئوری ها، اصول و روش های روانشناختی برای ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات روانی و سایر رفتارهای غیر طبیعی است. این موارد شامل طیف گسترده ای از شرایط مانند افسردگی، اضطراب،وسواس ها، اختلالات روانپریشی، سوء مصرف مواد، اختلال عملکرد جنسی، اعتیاد، اختلالات خوردن و رفتار پرخاشگرانه و… است. روانشناسان بالینی همچنین به منظور پیش بینی و جلوگیری از ناسازگاری، علل رفتار غیر طبیعی را بررسی می کنند.

روانشناسی بالینی به عنوان یک تخصص، به افراد و خانواده ها در هر سنی و از همه پیشینه های قومی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و همچنین گروه ها و جوامع خدمات ارائه می دهد.

ما در مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار با فراهم آوردن تجهیزات حرفه ای و با حضور بهترین متخصصان روانشناسی بالینی، خدمات کامل و ارزشمندی برای بهبود حال مراجعین خود ارایه میدهیم.

تلفیق مشاوره و رواندمانی با تکنولوژی کاربردی عصب درمانی بهترین نتیایج را به ارمغان آورده است.

درمان تخصصی اختلال وسواس فکری وعملی شک و تردید

درمانگر وسواس

وساس های فکری و عملی دارای محتوا و انواع گوناگونی هستند همچون: وسواس آلودگی ، وسواس تردید ، وسواس تقارن ، وسواس فکری اعمال پرخاشگرانه یا جنسی ، ترس از احتمال وقوع اتفاقی وحشتناک مانند آتش‌سوزی ، مرگ یا بیماری فرد موردعلاقه‌ی خود، نظم و ترتیب ، صرفه‌جویی اجبارگونه ، کندن اجبارگونه‌ی مو ، ناخن‌جوی ، اعتقاد به اعداد سعد و نحس ، افکار یا تصاویر یا تکانه‌های جنسی ممنوع یا انحرافی ، دست‌شستن زیاد ، حمام‌کردن زیاد و…

«وسواس شک و تردید» : دومین نوع شایع است؛ برای نمونه فرد می‌ترسد اجاق را خاموش یا در را قفل نکرده باشد؛ بنابراین چندبار کنترل می‌کند که اجاق را خاموش کرده و یا در را بسته است یا نه. این افراد به‌خاطر فراموش‌کردن چیزی، احساس گناه می‌کنند.

روانشناس بالینی با توجه به تخصص و آموزشی که دیده و تجربه ای که در خلال درمان بیماران وسواسی کسب نموده است و با آگاهی کامل از عملکرد سیستم عصبی (مغز) و مسایل روانی موثر در پیشرفت یا کنترل این اختلال، میتواند با استفاده از فنون علمی بخوبی فرد را در مسیر درمان قرار داده و امکان بازگشت و عود اختلال وسواس را به حداقل ممکن برساند.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار