4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

بهترین درمان برای کودکان بیش فعال

5/5

بهترین درمان برای کودکان بیش فعال

امروزه نوروفیدبک درمان خط اول انواع این اختلال است و بیش از هر زمان دیگری، برای درمان ADHD از نوروفیدبک استفاده شده است. ۸۵-۸۰% کودکان مبتلا به ADHD به وسیله نوروفیدبک بهبودی کامل می‌یابند. نوروفیدبک در موارد شدید این اختلال که تحت درمان دارویی هستند می تواند در کاهش دوز مصرفی و یا حتی قطع دارو موثر باشد.

آینه ای برای مغز !

نوروفیدبک، برای مغز انسان مانند یک آینه عمل می کند. ما هر روز با نگاه کردن به آینه متوجه نقائص و اشکالات موجود در ظاهر خودمان می شویم.

در واقع آینه ما را نسبت به وضعیت ظاهری مان و عیب و نقص های احتمالی موجود در آن آگاه می کند. این آگاهی و شناخت به ما کمک می کند تا در جهت رفع نقص های موجود در وضعیت ظاهری خود اقدام کنیم. نوروفیدبک دقیقا برای امواج مغزی و عملکردهای فیزیولوژیک مغز ما به عنوان یک آینه ی پیشرفته عمل می کند. نوروفیدبک با استفاده از ابزارهای الکترونیک پیشرفته و کامپیوتر به ما کمک می کند تا از آن چه در مغز ما در حال رخ دادن است آگاه شویم.

نوروفیدبک برای درمان قطعی بیش فعالی چگونه اثر میکند؟

نوروفیدبک، واکنش های فیزیولوژیک  نهفته در مغز انسان و امواج مغزی که هر لحظه بر وضعیت رفتاری و عملکردی ما اثر گذارند را ثبت می کند و بعد آن چه که در همان لحظه در مغز انسان در حال اتفاق افتادن است را کاملا دقیق، روشن و واضح روی صفحه ی نمایشگر به تصویر می کشد. نوروفیدبک ابزاری است برای کنترل ، تغییر و اصلاح امواج مغزی در جهت رسیدن به کاهش علائم بیماری و افزایش سطح سلامت جسمانی و روانی.

در مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار در واحد تخصصی کودک و نوجوان، با فراهم بودن امکاناتی از قبیل اتاق مجهز نوروفیدبک و اتاق مجهز بازی درمانی و اتاق مشاوره به منظور انجام جلسات مشاوره ای با والدین و با حضور درمانگران با تجربه و متخصص در زمینه کودک و نوجوان از طریق بکارگیری این امکانات و علم بالینی و تجربی خود، قدم های ارزشمندی در راستای بهبودی و درمان پایدار کودکان و نوجوانان مبتلا به این اختلال و سیر اختلالات برداشته اند.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار