4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

درمان اتیسم بدون دارو

5/5

درمان اتیسم بدون دارو

آیا میخواهید اتیسم فرزندتان را بدون نیاز به دارودرمانی و عوارض برجای مانده از آن درمان کنید و یا بهبودی قابل ملاحظه ای در او ایجاد نمایید؟

آیا میدانید نوروفیدبک جایگزین بسیار مطلوبی برای دارودرمانی است و میتوان بسیاری از اختلالات را با این تکنولوژی کاملا معتبر و علمی درمان کرد و بهبودی رضایتبخشی ایجاد نمود؟

اتیسم یا اوتیسم چیست؟

اختلال طیف اتیسم یکی از اختلالات جدی در زمینه رشد است که معمولاً بین ۱۸ ماهگی الی ۳ سالگی بروز میکند. هرچند علایم و شدت آن در افراد مختلف، متفاوت است، همه انواع اتیسم بر توانایی برقراری ارتباط با دیگران تأثیر می‌گذارد. تغییرات مرتبط با رشد نامطلوب مغز در  اتیسم مؤثر هستند. تعداد کودکان مبتلا به اتیسم در حال رشد است.

درمان جدی و به‌ موقع اتیسم تغییرات بزرگی در زندگی کودکان مبتلا به این بیماری ایجاد می‌کند. اتیسم موجب اختلال در رفتارهای اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی می‌شود. کودکان و بزرگسالان مبتلا به اتیسم در ارتباطات کلامی و غیرکلامی و همچنین در فعالیت‌های سرگرم کننده دارای مشکل هستند.

مرکز درمان تخصصی اتیسم در مشهد

در کلینیک تخصصی مشاوره و رواندرمانی آرامش ماندگار با استفاده از متخصصان کارآزموده و با انگیزه، با ترکیب تکنولوژی نوروساینس(علوم اعصاب) به منظور نوروتراپی(عصب درمانگری) و ترکیب روش های نوین و اختصاصی بازی درمانگری، گفتاردرمانی و کاردرمانی تا کنون توانسته ایم اثراتی موثر و ماندگار در بیماران مبتلا به اختلال اتیسم ایجاد نماییم و بجز در موارد شدیدتر از دارودرمانی برای این افراد پرهیز شده است.

بیشتر بدانیم: نوروتراپی چیست؟

بیشتر بدانیم: اتیسم چیست؟ علایم و نشانه های اتیسم کدام اند؟

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار