4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

متخصص درمان کودکان بیش فعال

5/5

متخصص درمان کودکان بیش فعال

اگر بدنبال درمانگری هستید که به طور تخصصی به درمان کودکان بیش فعال میپردازد و فرایند درمان را بدون نیاز به هیچ دارویی به نتیجه میرساند با ما همراه باشید.

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار با داشتن واحد تخصصی کودکان و نوجوانان و از طریق بکارگیری مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات نوروساینس (نوروفیدبک،بیوفیدبک، تی دی سی اس، تحریک دیداری-شنیداری)توسط متخصصان روانشناس کودک و نوجوان، در حال ارایه خدماتی ارزشمند و ماندگار در درمان بسیاری از اختلالات کودکان بویژه کودکان دارای اختلال بیش فعالی/کاستی توجه میباشد.

نوروفیدبک چیست؟

نوروفیدبک آینه ای برای مغز !

نوروفیدبک، برای مغز انسان مانند یک آینه عمل می کند. ما هر روز با نگاه کردن به آینه متوجه نقائص و اشکالات موجود در ظاهر خودمان می شویم.

در واقع آینه ما را نسبت به وضعیت ظاهری مان و عیب و نقص های احتمالی موجود در آن آگاه می کند. این آگاهی و شناخت به ما کمک می کند تا در جهت رفع نقص های موجود در وضعیت ظاهری خود اقدام کنیم. نوروفیدبک دقیقا برای امواج مغزی و عملکردهای فیزیولوژیک مغز ما به عنوان یک آینه ی پیشرفته عمل می کند. نوروفیدبک با استفاده از ابزارهای الکترونیک پیشرفته و کامپیوتر به ما کمک می کند تا از آن چه در مغز ما در حال رخ دادن است آگاه شویم.

نوروفیدبک ابزاری است برای کنترل ، تغییر و اصلاح امواج مغزی در جهت رسیدن به کاهش علائم بیماری و افزایش سطح سلامت جسمانی و روانی.

ما با ترکیب روش های درمانی نوین و همزمان کردن آن با مشاوره های تربیتی با والدین و فرزندان و نیز ارایه برنامه های آموزشی و بازی درمانی، اختلال بیش فعالی/کاستی توجه را به بهترین حالت ممکن تحت درمان قرار میدهیم.

بازی درمانی ویژه کودکان بیش فعال

بازی درمانی کودکان

بازی، فرصتهایی را برای کودک فراهم می کند تا او مهارتهای حرکتی درشت و ظریفش را رشد دهد و سلامت جسمی اش را تأمین کند. بازی به کودک کمک می کند تا قدرت تخیل و خلاقیت خود را رشد دهد، محیطی را برای کودک مهیا می کند تا به تمرین مهارتهای اجتماعی خود بپردازد.

هرگز نباید به بازی‌ها به عنوان روشی برای وقت کشی نگاه کرد. لندرث در سال ۱۹۹۵ اظهار می دارد که بازی برای کودک مساوی با صحبت کردن برای یک بزرگسال است، بازی و اسباب بازی کلمات کودکان هستند. بازی درمانی به عنوان تکنیک درمان مشکلات کودکان در دنیای امروز تجلی پیدا کرده و به طور روزافزونی در دنیای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع بازی کردن هدفمند، کلاس آموزشی و بهترین راه تحریک حواس پنجگانه کودک است، چرا که مغز همچون یک محفظه ای میماند که تنها راه های ورودی به آن از طریق حواس پنجگانه یعنی، دیدن،شنیدن، لمس کردن، چشیدن و بوییدن است. در فرایند اجرای جلسات بازی درمانی، متخصص بازی درمانگر به صورت عمدی و هدفدار، بازی هایی را ترتیب میدهد که متناسب با نقاط ضعف و نیازهای ذهنی و حرکتی کودک است.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار