4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

درمان خوب برای اختلال خواب

5/5

درمان خوب برای اختلال خواب

آیا بدنبال یک درمان خوب و بدون عوارض برای بهبود اختلال خوابتان هستید؟ ما یکی از بهترین مراکز و روش های درمان اختلالات خواب را به مشا معرفی میکنیم.

اختلال خواب شرایطی است که اغلب بر توانایی شما در داشتن خواب کافی و طبیعی تأثیر می گذارد و در نتیجه آن در عملکرد روزانه شما اختلال ایجاد نموده و باعث احساس خستگی، خواب آلودگی، سردرد، مشکلات عصبی و … میگرد.

خواب با کیفیت یک ضرورت است

غالبا داشتن اختلال خواب می تواند یک تجربه ناامیدکننده و ناتوان کننده باشد.  شما شب ها بد می خوابید ، که باعث می شود صبح احساس خستگی و کم انرژی بودن کنید. اما پس از آن ، هر چقدر هم که شب احساس خستگی کنید، هنوز در خوابیدن مشکل دارید.

بنابراین این چرخه دوباره شروع می شود. نادیده گرفتن مشکلات خواب و اختلالات خواب می تواند به سلامت جسمی و روانی شما آسیب برساند و منجر به افزایش وزن، حوادث رانندگی، اختلال در عملکرد شغلی، مشکلات حافظه و روابط پر تنش، اضطراب، پرخاشگری و حتی افسردگی شود.

نوروفیدبک راهکار درمان اختلال خواب

نوروفیدبک نظام آموزشی جامع برای بیماران است که باعث ایجاد تغییرات، تقویت، تعدیل و افزایش کارایی سلول های مغزی می شود. تحقیقات نشان داده اند که اختلالهای روان پزشکی و عصب شناختی می توانند به وسیله الگوهای EEG متمایزی از هم تمیز داده شوند و نوروفیدبک می تواند برای تغییر این الگو ها کمک کننده باشد.

در واقع نوروفیدبک روشی برای نرمال کردن فعالیت هایی از مغز است که از عملکرد طبیعی خود منحرف شده اند و این کار، بر اساس مکانیزم شرطی سازی عامل بنا شده است.

مرکز تخصصی عصب درمانی در مشهد

روش نورفیدبک  یکی از روش های درمانی تکنولوژیک است که امروزه طرفداران بسیاری در میان متخصصان بالینی و افراد مبتلا به انواع اختلالات از جمله اختلالات خواب (که دارای عامل جسمانی مانند آپنه، انحراف بینی و… نباشند و منشاء عصبی، اضطرابی یا روانشناختی داشته باشند) دارد. نوروفیدبک قادر است فرد مبتلا به اختلالات خواب را بدون هیچ گونه عوارض جانبی و به صورت قطعی و دائمی درمان نماید و یا بهبودی قابل ملاحظه ای در فرد ایجاد کند.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار