4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مشاوره خانواده آنلاین در مشهد

5/5

کلینیک مشاوره غیر حضوری در مشهد

روان شناسان با تجربه‌ی کلینیک آرامش ماندگار  آماده‌ی ارائه‌ی خدمات روان شناسی و مشاوره غیرحضوری هستند. برای دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره آنلاین می‌توانید با ما تماس بگیرید. پس اگر به راهنمایی روان‌شناس غیرحضوری نیاز دارید با ما در تماس باشید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که اطلاعات شما محرمانه خواهد بود و ما رازدار شما هستیم.

مشاوره غیر حضوری خانواده

گاها دیده شده که در زندگی شخصی هر فرد بسیاری از مشکلات در هم تندیده شده و به یک معضلی بسیار بزرگ و جدی تبدیل شود.بعضا ممکن است این مشکلات از یک و چند مساله ی کوچک آغاز شده و تا جایی پیش برود که تمام اعضای خانواده را درگیر کند.این درگیری ها زندگی را از روال عادی خود خارج کرده و به یک چالش جدی می کشاند. اینجاست که شما بر سر یک دو راهی انتخاب قرار دارید.

اولین راه می تواند مراجعه ی شما به یک مشاور یا روانشناس با تجربه و با دانش و کسب مشاوره برای رفع مشکلات باشد که به ریشه یابی و شناسایی این مشکلات و ارایه ی بهترین راهکار ها برای خل آنها می انجامد.

راه دوم این است که شما بدون مراجعه به مشاور و به سلیقه ی خودتان رفتار می کنید که در این صورت مسئولیت اتفاقات و عواقب آن بر عهده ی خودتان خواهد بود.

مشاوران مرکزروان شناسی آرامش ماندگار ، با بررسی تمامی ابعاد به صورت حضوری و غیر حضوری ، راهکارهای مناسب و تکنیک های روانشناسی مناسب را ارائه می دهند .

مشاوره آنلاین خانواده

مشاوره تلفنی خانواده :

به دلیل تنش زیادی که خانواده ها در زندگی خود با آن مواجه می شوند و از آن جایی که زمانی که یک فرد از خانواده دچار مشکلاتی می شود همه افراد خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد و به همین دلیل مشورت کردن با یک دکتر روانشناس خوب می تواند بسیار سازنده باشد.

که در این راستا به دلیل این که ممکن است به نا بر دلایلی نتوانید به صورت حضوری مشاوره داشته باشید می توانید از مشاوره تلفنی خانواده توسط بهترین دکتر روانشناس خانواده استفاده کنید.

گاهی اوقات نمی دانید که در مقابل مشکلات پیش آمده در خانواده چگونه برخورد کنید و چه عکس العملی نشان دهید به همین دلیل دکتر مشاور خانواده می تواند به شما در این راه کمک کند و راهکار هایی را ارائه دهد تا بتوانید مشکلات خود در خانواده را به روشی درست حل کنید به عبارتی مشاور خانواده آنلاین می تواند  مهارت های زندگی لازم در خانواده را به شما ارائه دهد تا بتوانید از آن ها استفاده کنید.

مشاور تلفنی به شما کمک می کند که با راه کار هایی که به شما پیشنهاد می دهد ، به درک یکدیگر بپردازید و از بزرگ شدن مشکلات جلوگیری می کند.

برای بهره مندی از خدمات غیر حضوری مرکز روان شناسی آرامش ماندگار کافی ست با ما تماس بگیرید. 

مزایای مشاوره تلفنی و غیر حضوری

انجام مشاوره غیر حضوری دارای مزایای مختلفی است، از جمله :

امکان دسترسی راحت به آن

انجام این مشاوره در زمان مورد نظر شما و بدون نیاز به ماندن در ترافیک امکان پذیر است . این مسئله خود باعث بهبود شرایط بیمار و کم بودن میزان استرس در آن می شود. خارج نشدن از منزل و بدون نیاز به مراجعه به کلینیک باعث می شود که از سایر کارهای خود عقب نیافتید.

 صرفه جویی در زمان

همانطور که اشاره شد، مراجعه نکردن به مرکز روانشاسی باعث صرفه جویی در زمان نیز می شود. برای مراجعه به مرکز روانشناسی علاوه بر هزینه مشاره حضوری باید هزینه های بسیاری برای نیز برای رفت و آمد پرداخت کنید .

 

 مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره ی حضوری می تواند قابل کنترل تر باشد

گاهی بیمار نمی تواند مشکل خود را به صورت حضوری با فردی در میان بگذارد، در این صورت انجام مشاوره غیر حضوری می تواند کمک بسیاری در این زمینه داشته باشد.

مشاوره و بهبود کیفیت زندگی در خانواده:

بهبود کیفیت زندگی شخصی برای رسیدن به شادکامی و حال خوب به کمک مشاوره خانواده سهل و امکان پذیر خواهد بود.

تجربه یک زندگی شادمانه و داشتن حال خوب حق همه ماست. برای رسیدن به شادی بایستی صبر و حوصله داشته باشید. درست مثل زمانی که برای رسیدن به یک اندام مناسب و سلامت جسمی تلاش می کنیم، از مربی، ورزش و رژیم غذایی مناسب استفاده می کنیم برای داشتن یک زندگی خوب استفاده از خدمات مشاوره ضروری است.

  • شرکت در سمینار های و کارگاه های آموزشی من
  • مشاوره فردی و گروهی
  • مشاوره تلفنی

 

  • بررسی و از بین بردن افکار مخرب
  • بهبود اضطراب
  • بهبود افسردگی
  • بهبود روابط بین فردی و زوجین
  • مهارتهای زندگی

متخصصین ما در کلینیک آرامش ماندگار آماده هستند تا با جلسات مشاوره حضوری و غیر حضوری به شما و خانواده تان کمک کنند تا سطح کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید. 

 

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار