4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

درمان خشم با هیپنوتیزم در مشهد

5/5

درمان خشم با هیپنوتیزم در مشهد

 

در ابتدا باید بگوییم که خشم چیست؟ و سپس بگوییم چگونه می‌توان با استفاده از هیپنوتیزم آن را کنترل کرد .

خشم احساس طبیعی در انسان است که همه افراد آن را به نوعی تجربه می‌کنند،

هر وضعیتی که ما را ناکام کند باعث ایجاد احساس خشم می‌شود .

ناکامی یعنی نرسیدن به خواسته‌های فردی، وقتی عاملی مانع رسیدن فرد به هدف و خواسته‌ها می‌شود عصبانیت بروز می‌کند .

درصورتی‌که خشم به شیوه غلط ابراز شود و ما کنترلی روی آن نداشته باشیم باعث واکنش‌های غضب‌آلود ، پرخاشگرانه می‌گردد ، نه تنها مشکلات حل نشده باقی می‌ماند بلکه بیشتر نیز می‌شود که مهم‌ترین اثر منفی آن اختلال در ارتباط با دیگران است .

چه زمانی خشمگین می‌شویم؟

زمانی که دیگران در برنامه‌های ما دخالت کنند یا نشاندادن که هیچ ارزشی و اهمیتی نداریم خشمگین می‌شویم

در واقع زمانی که دیگران نیاز ما را مبنی بر شایسته بودن ما برآورده نمی‌کنند و احترام مورد انتظار ما را رعایت نمی‌کنند خشم برانگیخته می‌شود .

گاهی فقط افراد نیستند که باعث بروز خشم می‌شوند،

ممکن است ما از موقعیت‌ها و اشیا عصبانی شویم ،

مثل وقتی که در ترافیک گیر می‌کنیم یا زمانی که نمی‌توانید با کلید در را باز کنید،

زمانی نیز از خودمان عصبانی می‌شویم مثل وقتی که در حد انتظارمان ظاهر نشده یا در کارمان کوتاهی کرده‌ایم یا به هر حالت خود را محکوم می‌کنیم ،

گاهی نیز به دلیل شرایط محیطی مثل گرسنه شدید، نور زیاد، سر صدای بیش‌ازحد ، سرما یا گرمای شدید ، با کوچک‌ترین محرکی خشمگین می‌شوید و در صورت ناتوانی در مدیریت احساس خود ممکن است واکنش‌های مخربی مثل از کوره در رفتن نشان دهیم.

خشم ممکن است فقط به دلیل ذهنیت یا افکار ما بروز کند .

به این معنی که ممکن است واقعاً رویداد خشمگین کننده‌ای اتفاق نیفتاده باشد، بلکه صرفاً تفسیر ما از اوضاع به گونه‌ای باشد که باعث عصبانیت شود .

هنگام بروز خشم، بدن حالت برانگیختگی و آماده‌باش پیدا می‌کند .

این حالت‌ها معمولاً با یک سری تغییرات فیزیک و لوژینک و روانی همراه است .

و رایج‌ترین این نشانه‌ها عبارتند از : افزایش ضربان قلب ، انقباض عضلات بدن، گشاد شدن مردمک چشم ، لرزش صدا، تغییرات رنگ چهره ، احساس تیر کشیدن در قسمتی از بدن ، داغ شدن یا یخ شدن ، این علایم در افراد مختلف متفاوت است و در هر فردی دارای توالی خاصی است .

مهم‌ترین سؤال در ذهن شما این است که هیپنوتیزم چه اثری بر کنترل خشم می‌گذارد.

کنترل ناخوداگاه خشم با هیپنوتیزم :

برای کنترل خشم ، چنانچه شما از طریق هیپنوتیزم این تلقینات را دریافت کنید ، که مواقعی که دچار خشم می‌شوید، به صورت کاملاً ناخودآگاه و بدون آن که به آن فکر کنید یک لیوان آب بخورید و … به راحتی خشم خود را کنترل کرده اید.

البته اینها تغییراتی هستند که شما در روی کار به آنها توجه می‌کنید ،

تغییرات اصلی در ضمیر ناخودآگاه شما اتفاق می‌افتد ، میزان آرامش شما را افزایش می‌دهد و جلوی خشمگین شدن سریع شما را خواهد گرفت .

همه چیز از درون انسان سرچشمه می‌گیرد

هیپنوتیزم کنترل خشم به شما این امکان را می‌دهد که در صد قابل‌توجهی از خشمگین شدن خود را کاهش داده و در صورتی که خشمگین شوید به صورت ناخودآگاه آن را کنترل کنید .

بعد از چند بار شرکت در جسات هیپنوتیزم متخصصان ما در کلینیک آرامش ماندگار ، تأثیر مثبت آن را در زندگی خود خواهید دید .

هیپنوتیزم راهکاری میانبر برای کنترل خشم و رسیدن به آرامش

یکی از روشها و تکنیکهایی که در جهان امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است تمرینات خود هیپنوتیزم است.
هیپنوتیزم  روشی است که  از صدها سال قبل در اکثر کشورها راهی برای درمان هر نوع بیماری بوده است.

دانشمندان و محققان معتقد هستند که منشا همه ناراحتی ها و همه احساسات بد و همه ی بیماری ها از درون انسان شروع می شود یعنی از ذهن و افکار انسان.

تمرینات خود هیپنوتیزم شما را وارد دنیای درونتان می کند و شما از لایه های عمیق ذهن و افکارتان عبور می کنید و سپس با تاکیدها و تلقینات و تصویرسازی ها تغییر باورها و اعتقادات محدود کننده صورت می گیرد.

همان طور که می دانیم ذهن از دو بخش ضمیرآگاه و ضمیر ناخودآگاه تشکیل شده است، ما در دوران نوزادی و کودکی همه چیز را آگاهانه تحلیل می کنیم و می شود گفت که آگاهانه زندگی می کنیم، خیلی آزاد و رها حتما کودکی تان را به یاد می آورید!

اما به مرور زمان هر چه بزرگ و بزرگ تر می شوید دیگر این شما نیستید که تصمیم گیرنده باشید، که چه چیزی وارد ذهنتان بشود یا نه. ذهنتان به روی تمامی ورودی ها باز می شود والدین معلمین و سپس جامعه، تمامی تحلیل های دیگران بعد از مدتی با تکرار مکررات موضوعات، وارد ضمیرناخودآگاه شما می شود و در آنجا تبدیل به باورهایی سخت و مقاوم می شود.

وقتی موردی پیش می آید دیگر به دنبال تحلیل دوباره و تحلیل آگاهانه و جدید نیستید سریع به ضمیر ناخودآگاه رجوع می کنید و رفتار و احساس مورد نظر را بروز می دهید.

آموزش خود هیپنوتیزم در مشهد

در تمرینات خود هیپنوتیزم در ابتدا شما به حالت خلسه یا خواب مصنوعی در می آیید که در واقع به نوعی آرامش جسم می رسید و در این مرحله کوشش می شود که سطح هوشیاری ضمیر ناخودآگاه پایین بیاید چون ضمیرناخودآگاه فرق بین واقعیت و تخیل را نمی داند و هر آنچه ما تلقین کنیم باور می کند.

در مرحله بعد تصویرسازی ها شروع می شود و تلقینات به شکل غیر مستقیم صورت می گیرد و هم اکنون شما وارد لایه های عمیق ذهن شده اید.

با تکرار تمرینات خود هیپنوتیزم و گوش کردن به فایل ها به آهستگی باورهای شما تغییر می کند گاهی اوقات حتی خودتان متوجه تغییراتتان نمی شوید. همان گونه که با تکرار رفتارها ی قبل عادت ها و باورهای ناپسندی در شما شکل گرفته است همان گونه هم با تکرار تمرینات خود هیپنوتیزم باورهای جدید جایگزین می شوند.

فایل خود هیپنوتیزم کنترل خشم یکی از معروف ترین و کاربردی ترین فایل ها هست چون تاثیر بسیار زیادی بر آرامش ذهن و جسم شما می گذارد و باعث مسلط شدن شما بر خشم و عصبانیتتان می شود.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار