4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

کلینیک پیشرفته هیپنوتیزم در مشهد

5/5

هیپنوتیزم چیست؟

هیپنوتیزم یا خوابگری یا در برخی موارد خواب مصنوعی شاخه‌ای از علم روانشناسی است که در آن به وسیلهٔ تلقین، شخص در حالت خاصی از هوشیاری قرار می‌گیرد. هیپنوتیزم یا به‌طور دقیقتر هیپنوز موجب تسلط دیگری بر فرد نمی‌شود بلکه دیگری با ضمیر ناخودآگاه آدمی به مکالمه و القای تلقینات می‌پردازد. همهٔ هیپنوزها نحوی خودهیپنوتیزم است و هیپنوتیزور خارجی فقط مامای هیپنوز از درون انسان است و آن را می‌زایاند

کاربرد های هیپنوتیزم و هیپنوتیزم درمانی

درواقع علت یادگیری هرچیز به کار بردن درست و صحیح آن است بنابرین ما باید بدانیم اگر این دانش را یاد بگیریم قادر به انجام چه کارهایی خواهیم شد و تا چه حد میتوانید روی زندگی ما تاثیر بگذارد، با ما همراه باشید تا پنج مورد از فواید آن را برسی کنیم.

۱- کنترل درد ها

جریان مرتاز های هندی دروغ نیست! آنها به دلیل سطح بالای روحانی خود که بخشی از ان شامل هیپنوتیزم و تمرین های ضمیر ناخودآگاه و.. می باشد قادر هستند درد های خود را تا حد امکان کمتر و کنترل کنند.

برای مثال یک مرتاز به مراتب نسبت به یک آدم معمولی بهتر می تواند دندان درد خود را کنترل کند یا اینکه دردهای جسمی اش باعث کاهش تمرکز او نشود.

۲- تسکین فشار های روحی و روانی

استرس، اضطراب و سایر فشار ها روحی و روانی یا حتی اجتماعی و خانوادگی را می شود با انجام تمرینات درست آن کنترل کرد و به سطح بالا و بی نظیری دست یافت و البته توجه داشته باشید خیلی ها مدعی هستند با یک بار یا ۱۰ دقیقه انجام آن می توانید این ها را رفع کنید! اما اینگونه نیست، هیچ کس در یک روز ورزشکار نشده، بنابرین برای تسکین دادن این مشکلات شما باید آن را در برنامه خود بگذارید.

۳- حل اختلالات خواب و بی خوابی

راه رفتن در خواب یا بی خوابی و کم خوابی که بیشتر در کودکان ۵ تا ۱۱ سال رایج می باشد را می شود با استفاده از آن به وضوح بهتر یا کاملا رفع نمود و علاوه بر آن اگر دچار کابوس و خواب های بد و آزار دهنده هستید می توانید با انجام تمرینات درست آن ها را ریشه کن کنید.

۴- رسیدن به اهداف مورد نظر

اگر واقعا در دل خود یک هدف یا خواسته دارید پس از شگفتی های آن بی نصیب نمانید برای مثال اگر قصد جذب ثروت، قبولی در امتحانات یا حتی ترک سیگار را دارید این یکی از موثر ترین روش ها می باشد.

طبق پژوهش های NCCAM بر این ادعاست که هیپنوتیزم‌درمانی  می‌تواند به کسانی که قصد ترک کردن سیگار را دارند، کمک شایانی بکند و در همین جهت تحقیقات زیادی انجام شده.

۵- رسیدن به آرامش درونی و خوشبختی !

بی شک کسانی که همواره از قدرت مدیتیشن، ضمیر ناخودآگاه، هیپـنوتیزم، ورزش و… با خبر هستند می تواند طعم واقعی آرامش و خوشبختی را بچشند زیرا طبق منطق، تجریبات و تحقیقات ثابت شده افرادی که ذهن سالمی دارند خوشبخت ترین و خوشحال ترین انسان ها هستند.

۶- تغییر شخصیت و عادت های بد

اگر دنبال تغییر شخصیت و ترک عادت های بد هستید یکی از بهترین روش ها هیپنوتیزم می باشد.

برای تجربه ی حس شیرین و آرامش بخش هیپنوتیزم و استفاده از این شیوه درمانی در حوزه های مختلف به کلینیک تخصصی آرامش ماندگار مراجعه فرمایید.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار