4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مرکز برگزاری کارگاه فرزندپروری در مشهد

5/5

نقش والدین در فرزند پروری

اگر والدین زندگی آرامش بخشی بایکدیگر داشته باشند و به دور از دعوا ها و کشکمش ها باشند فرزندان نیز به درستی تربیت میشود دقت داشته باشید که فرزندان شما کار های شما را یادمیگیرند بنابراین هم خودتان به درستی رفتار کنید و هم رفتار خودتان را با فرزنداتان مدیریت کنید.مشاوره فرزند پروری در این موارد شما را به طور کامل به موفقیت میرساند.

برای دریافت یک مشاوره فرزند پروری میتوانید به کلینیک آرامش ماندگار مراجعه نمایید.

همیشه سعی کنید فرزندان شما عاشق شما باشند و هیچ گاه اجازه ندهید که رابطه شما سرد شود و یا از هم دور شوید. همیشه وقتی را برای صحبت کردن با یکدیگر بگذارید تا از دورن فرزندتان آگاهی داشته باشید و مسائل او را پیگیری کنید.

سخت گیری والدین در فرزند پروری

مشاوره فرزند پروری با مسائل سخت گیری در تربیت فرزندان کاملا مخالف است اگر در پرورش فرزند خود سخت گیرانه عمل کنید شکست خواهید خود و هم زندگی را به کام خود و هم به کام فرزند خود تلخ میکنید.

فرزند پروری بسیار مهم است و نیازمند تدبر و راهکار های مناسب جهت مدیریت در رفتار هاست زیرا همه با این که فرزندان از والدین و بزرگتر ها و در کل از اطرافیان خود الگو برداری میکنند آگاه هستیم زیرا وقتی والدین صحبت میکنند فرزند آنها نیز صحبت کردن را از آنها می آموزد به همین دلیل است که طرز برخورد و نگرش آنها نیز به فرزندانشان الهام میشود بنابراین بسیار مهم است که فرزندان چگونه تربیت شوند.

با وجود این مسئله که فرزندان سرمایه های خانواده ها هستند به همین منظور باید از آنها بسیار مراقبت کرد تا فرزندی خدایی نرده لوس ، بی قید و بند ، بدون مسئولت پذیری ، به دور از پشتکار و تلاش را تربیت نکنید.

فرزند پروری موفق

فرزند پروری موفق بر این اساس است که تمام تلاش و توان خود را به کار بگیریم تا فرزندانی موفق داشته باشیم و فرزندی موفق است و آینده ای روشن دارد که از مسائلی مانند لج بازی ، حسادت ، لوس بودن ، تنبل بودن ، بی قید و بند بودن ، بی مسئولیت بودن و پشتکار نداشتن به دور باشد به همین منظور ما تمام تلاش خود را داریم تا شما را در راستای فرزند پروری موفق راهنمایی کنیم و اطلاعات کامل و دقیق را در اختیار شما بگذاریم تا شما بتوانید با پشتکار و تلاش بهتری و مدیرت رفتار ها و اعمال خود بتوانید فرزند خوبی را تربیت کنید.

فرزند پروری موفق باعث میشود هم شما در آینده از آرامش خاطر برخوردار باشید ک فرزندی موفق دارید که توانایی برخورد با مشکلات و سختی ها و ارامش ها و موفقیت های خود را دارد و ب رشد عقلی کامل رسیده است و هم فرزندان شما میتوانند با به کارگیری نیروی توانایی خود راه های موفقیت را هموار تر کنند و پله های ترقی را برای خود طی نمایند.

فرزند پروری مثبت

فرزند پروری مثثبت باعث میشود تا فرزند شما در آینده فردی موفق باشد و از پس مسائل زندگی و روزمره ی خود به نحو احسنت بر بیاید به همین خاطر است که ما تمام تلاش و توان خود را داریم تا بتوانیم به شما این امکان را دهیم تا بتوانید در راستای موفقیت های خود به سمت پیشرفت حرکت کنید فرزند پروری باید در چهارچوب مدیریت و به کار گیری برخی راهکارها انجام شود و اصلا کار پیچیده و سختی نیست .

بلکه شما میتوانید با مشاوره و مراجعه به کلینیک روانشناسی آرامش ماندگار تمام راهکار ها را آموزش ببینید و موفقیت های بالایی را تجربه کنید

فرزند پروری بسیار مهم است زیرا که این فرزندان هستند که میتوانند آینده ی یک کشور و آینده ی خود را بسازند به همین منظور ما تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته ایم تا شما را برای رسیدن به موفقیت هایتان یاری نماییم .

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار