4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مرکز مشاوره زوج درمانی مشهد

5/5
زوج درمانی

مرکز مشاوره زوج درمانی مشهد

یکی از مهم ترین و اصولی ترین تصمیماتی که افراد در طول زندگی خود می گیرند ازدواج است که رابطه مستقیم با آینده فرد دارد و به سبب مهم بودن این امر است که باید افراد پیش از ازدواج به مشاوره مراجعه کنند. در برخی از مواقع افراد با یکدیگر تفاوت هایی دارند که از جمله آنها تفاوت هافرهنگی،عقیدتی، مالی، تحصیلی و.. می باشد که با دیدن هر یک از این موارد افراد باید به مجرب ترین مشاور مراجعه کند و این مشکلات و اختلاف ها را از بین ببرد.

با توجه به اینکه یکی از دلایل رجوع افراد به متخصصان روانشناسی، مشکلات ازدواج و روابط عاطفی و احساسی که با استفاده از تکنیک ها و روش های ویژه ی خود امکان پذیر است ، به عبارتی زوج درمانی نامیده می شود. نکته قابل توجه این است که زوج درمانی تنها مسائل مربوط به زن و شوهر را در بر می گیرد حال آنکه فرزندان نیز به دلایل مختلف ممکن است در معرض مشکلات و دغدغه های گوناگون قرار بگیرند که راهکار درمانی آنها به واسطه زوج درمانی قابل حل می باشد.

گاهی اوقات افراد در زندگی خود با مشکلاتی مواجه می شوند که در صورت عدم رسیدگی به آن، یک مشکل بزرگ و جدی قلمداد می شود و همانطور که میدانید گاهی اوقات ممکن است تنش ها و مشکلاتی بین افراد نمایان شود که هر دو طرف به فکر جدایی هستند و به عبارتی در برخی از موارد به دلیل ناتوانی در گفت و شنود همدلانه و ابراز نکردن صحیح عواطف و احساسات خود دو طرف نمی توانند ارتباط خود را مدیریت کنند و در این صورت توصیه می شود که از استفاده شود.

زوج درمانی چیست | سوالات زوج درمانی | هزینه مشاوره زوج درمانی

آدرس دفتر زوج درمانگر خانم در مشهد

شاید صحبت کردن درباره مشکلاتتان با یک زوج درمانگر خوب در مشهد ، سخت باشد . جلسات ممکن است در سکوت بگذرد ، زیرا شما و شریک زندگی تان از اشتباهات درک شده عصبانی می شوید ، یا ممکن است در طول جلسات فریاد بزنید یا استدلال کنید . درمانگر شما می تواند به عنوان داور عمل کند و در کنار آمدن با احساسات ناشی از آن به شما کمک می کند .

اگر شریک زندگی شما از حضور در جلسات مشاوره ازدواج امتناع ورزید ، همچنان می توانید خودتان به تنهایی شرکت کنید . اصلاح یک رابطه به این روش چالش برانگیزتر است ، اما می توانید با کسب اطلاعات بیشتر در مورد واکنش ها و رفتارهای خود سود ببرید . درمان اغلب کوتاه مدت است . برخی از افراد فقط به چند جلسه مشاوره ازدواج احتیاج دارند ، در حالی که برخی دیگر به مدت چند ماه به آن احتیاج دارند.

برنامه درمانی خاص به وضعیت شما بستگی دارد . بعضی اوقات ، مشاوره ازدواج به زوجین کمک می کند تا دریابند که اختلافات آن ها واقعاً غیر قابل حل هستند و شاید پایان دادن به رابطه و جدایی ، برای هر دو طرف تصمیم بهتری باشد . سپس جلسات می توانند بر مهارت هایی برای پایان دادن به روابط با اصطلاحات خوب تمرکز کنند .

درمانگر با تجربه زوج درمانی

هر رابطه زناشویی می تواند بی نظیر باشد . با این حال ، علائم هشدار دهنده و پرچم های قرمزی وجود دارد ، که نشان دهنده مشکلات جدی در ازدواج است . اگر با این نگرانی ها خود را در یک ازدواج می بینید ، از آنها چشم پوشی نکنید ! شما باید در مورد آنها با همسرتان صحبت کنید . این مکالمات سخت اما ضروری است . سعی نکنید به تنهایی مشکلات را حل نکنید . شما بهتر است همسرتان را متقاعد کنید که به زوج درمانگر مراجعه کنید.

تصمیم گیری برای مراجعه به یک زوج درمانگر خوب در مشهد ، می تواند سخت باشد . اگر یک رابطه مشکل دار دارید ، جستجوی کمک مؤثرتر از نادیده گرفتن مشکلات شما یا امید به پیشرفت خود به خودی ، است . گاهی اوقات برداشتن اولین قدم با پذیرش این که ، رابطه نیاز به کمک دارد ، سخت ترین بخش است .

شما یا شریک زندگی تان ممکن است نیاز به مراقبت های اضافی داشته باشید . اگر یکی از شما با بیماری روانی ، سوء مصرف مواد یا سایر موارد مقابله کند ، ممکن است درمانگر شما با سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ، همکاری کند تا درمان کامل تری داشته باشد . مشاور شما ممکن است تمرینات ارتباطی را در خانه انجام دهد ، تا به شما در تمرین آن چه در طول جلسه آموخته اید کمک کند .

قرص تادالافیل چیست و چه تاثیری روی رابطه جنسی شما دارد؟

 

 

 

 

 

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار