4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس دفتر مشاور کودک و نوجوان در مشهد

5/5

آدرس دفتر مشاور کودک و نوجوان در مشهد

ما به شما یکی از بهترین مشاوران و روانشناسان متخصص کودک و نوجوان را معرفی میکنیم

 

هر کودکی متفاوت است؛ برخی از کودکان به سرعت رشد مینمایند، و برخی رشد آرامی دارند. کار والدین و جوامع در هرجایی مراقبت از کودکان میباشد، تا آنهارا ایمن، شاد، سالم و قوی نگه دارند.
والدین در کشورها و جوامع مختلف به طرق مختلف با کودکان رابطه برقرار میکنند. ارتباطات خوب زمانی رخ میدهد که والدین و کودکان به یکدیگر اعتماد نموده و احترام بگذارند. نحوه ارتباط والدین نیز همانطور که کودکان رشد میکند تغییر میکند. همیشه لحطات سختی وجود خواهد داشت که کودکان تمایلی به انجام خواسته های والدین ندارند و دوست دارند به طرقی رفتار نمایند که والدین دوست ندارند.

زمانی که والدین و کودکان به خوبی ارتباط برقرار مینمایند، اکثر این مشکالت حل میشوند.

روانشناس و مشاور کودک و نوجوان با تسلط علمی و تجربی خود در مباحث تربیت فرزند و نیز شناخت روش های درمانی اختلالات بالینی کودک و نوجوان، بخوبی قادر است در مسیر تربیت و فرزندپروری، یار و همراه خوبی برای والدین باشد.

ما بی شک یکی از بهترین روانشناسان و مشاوران کودک را به شما معرفی میکنیم.

درمانگر متخصص اختلالات اضطرابی کودک و نوجوان

اختلالات اضطرابی از جمله اختلالات شایع کودکان هستند و میتوانند زمینه ساز بسـیاری از اخـتلالات دیگـر باشند. این اختلال اغلب با عملکرد مؤثر فرد در حـوزه هـای دیگر تداخل دارد.

شیوع این اخـتلال در کودکـان از ۱۴ تا ۱۹درصد میباشـد و اغلـب بـا اخـتلالات دیگـر نظیـر افسردگی و یـا اخـتلالات رفتـاری مهـار گسـیخته تظـاهر مـییابـد . کودکـان بـا اخـتلالات اضـطرابی همچنـین در معرض خطر بالای استفاده از مواد، خودکشی و اختلالات روانپزشــکی در دوران نوجــوانی و بزرگســالی هســتند.
بنـابراین بررسی و شناسـایی علـل و نیز پیگیری درمان آن با مشورت و همکاری متخصص اختلالات اضطرابی کودک امری ضروری مینماید.

روانشناس بالینی متخصص اختلالات اضطرابی کودک و نوجوان میتواند با توجه به نیاز کودک یا نوجوان با ترکیب روش های درمانی مختلف و البته موثری همچون رواندرمانی و مشاوره به فرد و خانواده وی و نیز استفاده از روش عصب درمانی یا نوروتراپی بخوبی اضطراب را تحت درمان قرار داده و سطح تحمل پذیری وی در مواجهه شدن با مسایل و مشکلات پیش رو را به طور قابل محسوسی بالا ببرد.

مرکز نوروفیدبک مجهز و پیشرفته در مشهد

محققان دریافته اند کارکرد مناسب یا نامناسب مغز ما سبب طبیعی بودن یا غیر طبیعی بودن امواج مغزی تولید شده می شود. برخی عقیده دارند اختلالات مختلف روانی در حقیقت حاصل کارکرد نامناسب بخش های مختلف مغز و در نتیجه تولید الگوی نادرست امواج مغزی است. لذا مغز نسان نیز مانند هر سیستم پیچیده دیگری نیاز به تنظیم و رفع نواقص خود دارد.

نوروفیدبک قادر است امواج مغز را که در اثر افسردگی، اضطراب،وسواس، میگرن و … به هم ریخته است را به حالت طبیعی در آورد و عملکرد مغز را بدن هیچگونه عوارض یا آسیبی تقویت و ارتقا دهد.

بیشتر بدانیم: نوروفیدبک چیست و چگونه اجرا میشود؟     امواج مغزی را بشناسیم؟

 

آدرس مرکز بازی درمانی در مشهد

 

در روانشناسی از بازی به عنوان درمان مشکلات عاطفی و روانی کودکان می توان استفاده کرد . امروزه روانشناسان کودک مراکز بازی درمانی تهران شیوه های بازی درمانی گوناگونی را برای معالجه بیماری های روانی و عاطفی ابداع کرده اند و از طریق بازی مشکلات آن ها را شناسایی و از بازی درمانی برای درمان آن استفاده می کنند .

متخصصان بازی درمانی به کمک این فن و تدارک اسباب بازی های ضروری و تشکیل جلسات بازی برای کودکان ، رفتارهای آنان را زیر نظر می گیرند و صمن بررسی به ریشه های مشکلات کودکان به درمان آن ها می پردازند .

از آن جایی که کودکان از طریق بازی افکارشان را نشان می دهند و مانند بزرگسالان نمی توانند عواطف و احساسات خود را نشان دهند و کودک از طریق بازی احساساتی نظیر اندوه ، شادی و عصبانیت خود را بیان می کند .

 

 

 

با ما تماس بگیرید تا بهترین متخصصان و پیشرفته ترین درمان ها را در اختیار داشته باشید.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار