4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

کلینیک نوروفیدبک در مشهد

5/5

کلینیک نوروفیدبک در مشهد

اگر از مشکلاتی نظیر ضعف حافظه، فراموشکاری یا حواسپرتی، استرس پذیری زیاد و اضطراب آزار دهنده ای که علت مشخصی برای بروز آن نمی یابید و یا با هر راهکاری (داوردرمانی، مشاوره و…) سعی بر کنترل و چیره شدن بر آن دارید اما موفق نمیشوید، اگر از خستگی، کسالت و احساس غمگینی رنج میبرید و بسیار گوشه گیر و ناامید هستید.

اگر در خودتان علایم اختلال بیش فعالی/کاستی توجه را یافته اید، اگر از سردردهای زیاد کلافه اید و یا بدخوابی ها و بی خوابی هایتان شما را مستاصل کرده است، قطعا به شما پیشنهاد میکنیم از خدمات نوروتراپی زیر نظر یک متخصص باتجربه و در یک کلینیک معتبر و باسابقه کمک بگیرید.

مرکز مجهز نقشه برداری مغز و نوروتراپی در مشهد

کلینیک نوروفیدبک

امروزه مرزهای دانش یکی پس از دیگری در حال فتح شدن میباشد. یکی از این حیطه های کاربردی و ضروری دانش، نوروساینس یا علم عصب شناسی میباشد.

در نوروساینس از حدود ۲ قرن پیش دانشمندان در حال تلاش برای دستیابی به روش هایی غیر دارویی،موثر و سالم جهت درمان مشکلات عصب شناختی و روانشناختی بوده اند و معتقدند با تقویت یا اصلاح عملکردی مغز، میتوان تاثبرات پیشگیرانه و درمانی ایحاد کرد.

در چند دهه اخیر که اوج پیشرفت روش های تکنولوژیک در نوروساینس محسوب میگردد، نوروفیدبک توانسته پرچمدار این دانش در درمان اختلالاتی نظیر بیش فعالی/کاستی توجه، یادگیری،اضطراب، خواب، افسردگی و … باشد.

نقشه برداری مغز و نوروفیدبک در مشهد

کلینیک نوروفیدبک

برای هر اقدام درمانی، ابتدا میبایست تشخیص صحیح داد. نقشه برداری مغز با بهترین دستگاه EEG/QEEG و با قابلیت انجام اس لورتانوروفیدبک که در این مجموعه به کار گرفته شده است، به ما کمک میکند تا دقیقترین تشخیص ها را کسب کنیم و بر همین اساس بهترین پروتکل های درمانی را برای مراجعین و بیماران عزیز، طرح ریزی نماییم.

قطعا لازمه اجرای یک دوره نوروتراپی خوب و موثر، اجرای اقدامات تشخیصی دقیق و کافی میباشد.

نقشه برداری مغزی، تست های نرم افزاری معتبر و مصاحبه بالینی با متخصص روانشناسی بالینی با تجربه گواه بر یک ارزیابی کامل میباشد.

نوروفیدبک، لورتانوروفیدبک، تی دی سی اس، ای وی اس، سی ای اس، آر تی ام اس و… روش هایی تکنولوژیک در علوم اعصاب هستند که امروزه توانسته اند در برخی موارد جایگزین دارودرمانی بوده یا نیاز بیمار به دارودرمانی را کاهش دهند.

نوروتراپ متخصص و با تجربه در مشهد

مرکز نوروفیدبک

نوروتراپی حرفه ای است که علاوه بر دانش، نیازمند تجربه ای بالاست. فرد نوروتراپ باید دارای دانشی تلفیق از روانشناسی بالینی، علوم اعصاب و مهندسی پزشکی باشد.

نوروتراپیست خوب باید تسلط کافی بر اقدامات ارزیابی از EEG ، QEEG و مصاحبه بالینی داشته و برای پروتکل نویسی از تجربه و دانش کافی برخوردار باشد.

همچنین باید آشنایی کامل با مراحل درمان (اثربخشی، تکمیل و تثبیت) داشته و قادر به تنظیم روند جلسات بر اساس نیازهای عصب شناختی و روانشناختی مراجع باشد.

متخصص ما در این مجموعه دارای تخصص روانشناسی بالینی در مقطع دکتری، آموزش دیده در تمامی دوره های عصب درمانی و با تجربه بالغ بر ۱۰ سال میباشد و  بخوبی توانسته است پاسخگویی نیازهای درمانی مراجعین با رضایت حداکثری مراجعین باشد.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار