4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

آدرس مراکز نوروفیدبک در مشهد

5/5

آدرس مراکز نوروفیدبک در مشهد

ما به شما عزیزان آدرس یکی از بهترین مراکز نوروفیدبک ویژه کودک و نوجوان و سنین بزرگسال را معرفی میکنیم.

نوروفیدبک را امروزه « ورزشی برای مغز » میدانند.

از نوروفیدبک همچنین « دوپینگ مغز» نیز یاد میکنند. این روش که کاملا اثربخش، ایمن و دارای اثرات ماندگار است، به عنوان جایگزین روش های تهاجمی و شیمیایی همچون دارودرمانی و یا در مواردی شوک درمانی میدانند.

اگر میخواهید مشکلات روانشناختی خود همچون استرس و اضطراب را بدون نیاز به دارو و برای همیشه درمان کنید، حتما به شما عزیزان توصیه شرکت در جلسات نوروتراپی را میکنیم.

در این روش ابتدا در بخش « ارزیابی »  عملکرد مغز در زمینه فعالیت الکتریکی ( امواج مغزی) ثبت و دریافت میگردد و در نتیجه آن ضعف ها و نارسایی های مغز در تولید فرکانس های مغزی مشخص میگردد.

سپس در بخش « درمان » در حالیکه الکترودها در بخش های مشخص شده نصب گردیده و فعالیت سلولی همان منطقه دریافت میگردد، مراجع با گرفتن بازخوردهای دیداری، شنیداری و مرکب، به اصلاح، تغییر و تنظیم عملکرد مغز خود میپردازد.

مرکز نوروفیدبک در مشهد مختص کودک و نوجوان

نوروفیدبک
واحد تخصصی نوروتراپی ویژه کودک و نوجوان

در مرکز تخصصی نوروتراپی « استاد مغز»ما یک بخش اختصاصی ویژه کودک و نوجوان را برای ارایه خدمات بهتر برای فرزندان عزیزتان فراهم نموده ایم.

این اتاق شامل تمامی تجهیزات پیشرقته و ضروری در حیطه نوروتراپی میباشد که متناسب سنین کودک و نوجوان میباشد.

سنین کودکی و نوجوانی جزو حساسترین دوره های زندگی هر انسانی محسوب میگردد که اثرات بالاقوه ای در شکل گیری شخصیت افراد دارد. اگر در این سنین فرد با مشکلات روانشناختی مواجه باشد، حتما میبایست به فکر اقدامات درمانی لازم بود و البته بهترین و ایمن ترین اقدامات درمانی که امروزه شناخته شده است در کنار مشاوره و رواندرمانی استفاده از روش های « عصب درمانی یا نوروتراپی ) است.

شایع ترین مشکلات روانشناختی در کودمان و نوجوانان شامل: بسش فعالی/کاستی توجه ، اضطراب و استرس، ترس های شدیدف مشکلات خلقی و هیجانی، پرخاشگری و ناسازگاری با خانواده و مدرسه، مشکلات یادگیری و تمرکزی و برخی اختلالات خواب است که نوروترپی بخوبی قادر است برای ایجاد بهبودی در تمامی این اختلالات موثر باشد.

مرکز نوروفیدبک در مشهد مختص بزرگسالان

نوروفیدبک
واحد نوروتراپی ویژه بزرگسالان

در مرکز تخصصی نوروتراپی « استاد مغز»ما یک بخش اختصاصی نیز ویژه بزرگسالان را برای ارایه خدمات بهتر و شایسته تر به شما عزیزان فراهم نموده ایم.

پرکاربردترین خدمات نورتراپی برای سنین بزرگسالی ، شامل نوروفیدبک ، بیوفیدبک، tdcs ، ave، trns ، tpcs، ces و… میباشد.

برای اجرای جلسات موفق نوروتراپی در ابتدا از « نقشه مغزی و کلینیکال کیو» جهت تشخیص دقیق استفاده میشود.

اجرای جلسات درمانی و ارتقاء عملکرد نیز با استفاده از بهترین و بروزترین روش های نوروتراپی است که در پیشرفته ترین کشورهای دنیا در حال استفاده میباشد.

افراد بزرگسال اگر با اختلالات بالینی مواجه باشند، معمولا دارای مشکلات بارزی در حیطه های روابط خانوادگی، شغلی، تحصیلی و اجتماعی میگردند که در واقع زمینه فروپاشی و تحریب اساسی ترین کارکردهای فردی و اجتماعی هر انسانی است.

روش های نوروتراپی امروزه جایگزین مناسب  مطمئن دارودرمانی محسوب میگردند.

 

ما بهترین و ایمن ترین روش های درمانی را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار