4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مشاور خوب ازدواج و طلاق در مشهد

5/5

مشاور خوب ازدواج و طلاق در مشهد

ازدواج بی شک فراز و نشیب های زیادی در در بر دارد که نیاز است شما گاهی در مسائل صبوری کرده و به دنبال راه حل باشید توجه داشته باشید همیشه سعی کنید مشکل و مسئله به وجود امده را حل کنید از کنار مسائل بی تفاوت عبور نکنید چرا که به مرور زمان باعث می شود تمام مسائل حل نشده به کوهی از مشکلات تبدیل شوند . ازدواج مانند گل می ماند اگر از گل مراقبت نشود به مرور زمان پژمرده می شود و از بین می رود .

به گفته متخصصین، زوجینی که قبل از ازدواج به مشاوره ازدواج مراجعه می کنند به طور قابل توجهی مشکلاتشان کمتر است و نسبت به نیاز های خود و همسر خود بسیار آگاهانه تررفتار می کنند . یکی از مسائل مشکل ساز در زندگی زوجین مسائل جنسی است البته می توان گفت زندگی مشترک نیاز به شناخت ، مهارت و اگاهی دارد ،چه در زمینه مسائل جنسی ،چه در زمینه شناخت های فردی قابل اهمیت است.

بی شک جدایی و طلاق عواقب زیادی می تواند چه برای مردان و چه برای زنان در برداشته باشد اما گاهی ممکن است پایان یافتن یک زندگی هم به مرد هم به زن کمک کند . قبل از جدایی و خاتمه دادن به یک زندگی مشترک مشاوران تمام تلاششان را برای بهبود و حل مسائل پیش امده انجام دهند به همین خاطر این روز ها مرکز روانشناسی تخصصی طلاق و کلینیک روانشناسی طلاق را مشاوران به صورت تخصصی در نظر گرفته اند .

مشاوره برای پیشگیری از طلاق و جدایی چه راهکارهایی را ارائه می‌دهد؟ - رادیو عشق

درمانگر خانواده و مشاوره قبل از ازدواج مشهد

انتخاب همسر ایده ال و شریک زندگی مطمئن از فرایند پیچیده ای برخوردار است که نخست با ایجاد گرایش شروع می شود به نحوی که در این مرحله فرد از بین کسانی که به هر شیوه با آن آشنا شده و از لحاظ ظاهری برای آن جذاب است و از طرفی به لحاظ علاقه، هوشمندی، شخصیت سایر ارزش های رفتاری و سایر مشخصه ها آن را مشابه با خود می بیند، انتخاب می کند.

آشکارسازی هویت واقعی در حد گفتن و نشان دادن به ویژه در ملاقات های حضوری می تواند به شناخت بیشتر و همچنین مقایسه ارزش های خود با ارزش های طرف مقابل منجر شود. چنانچه این مرحله به عمیق تر شدن گرایش طرفین منتهی شود، رابطه پیشرفت کرده و دوام خواهد آورد و در غیر این صورت احتمال دارد این رابطه قطع شود.

برای انتخاب همسر اگر جذابیت در طرفین به اندازه کافی ایجاد شد و از طرفی موانعی بر سر راه زوجین وجود نداشت، احتمال قوام و یکپارچگی این رابطه ممکن است. در ادامه این مرحله همدلی و صمیمت به نوعی نقش آفرینی می کند و تعارض و تنش بین طرفین از میان برداشته خواهد شد. ایجاد خانواده و احترام به آداب و رسوم ازدواج، باید در میان طرفین یکپارچگی ایجاد شود.

آدرس مرکز تخصصی مشاوره پیش از ازدواج و خانواده درمانی

قبل از ازدواج قدرت و اختیار در تصمیم گیری بسیار است و می توان از تشکیل ساختار های مشکل زا دوری کرد، ما در انتخاب خانواده ای که در آن به دنیا آمده ایم هیچ گونه اختیاری نداشته ایم اما معمار خانواده آتی خود خواهیم بود. هیچ چیزی در جهان نمی تواند زندگی انسان ها را بهتر و شاداب تر کند مگر افزایش ازدواج های موفق.

مشاوره قبل از ازدواج استاندارد های لازم برای ازدواج دو نفر از جمله تطابق ها و ویژگی های سنتی، فرهنگی، تحصیلی، اقتصادی، قومی ومذهبی ارائه می دهد. در مشاوره قبل ازدواج ، ازدواج طی جلساتی به صورت انفرادی و زوجی، به هر دو نفر مشاوره می دهد، از آزمون های معتبری به صورت کتبی استفاده می شود که تحلیل دقیق آن ها، احتمال موفق بودن ازدواج را بررسی می کنند.

مشاوره ازدواج می تواند ما را راهنمایی کند تا انتخاب درستی داشته باشیم. مشاوران و روانشناسان در مرکز مشاوره آرامش ماندگار علاوه بر اینکه برمسائل و مشکلات زندگی مشترک تسلط دارند، می توانند ویژگی های شخصیتی و اختلال های روان شناختی ای را تشخیص دهند که از چشم افراد غیر متخصص پنهان می مانند.

مدل حلقه ازدواج ست عروس و داماد 2016

 

 

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار