4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

نوروفیدبک چگونه درمان میکند؟

5/5

نوروفیدبک چگونه درمان میکند؟

با یکی از بهترین و مجهزترین مراکز نوروفیدبک در مشهد تماس بگیرید: ۰۵۱۳۸۶۶۴۷۴۷ – ۰۹۰۳۰۹۳۴۷۴۷

نوروفیدبک چیست ؟

نوروفیدبک به معنی آموزش دادن مغز توسط خود مغز است. در حقیقت مغز با فیدبک هایی (بازخورد) که از امواج تولید شده توسط فعالیت سلول های عصبی خود می گیرد به کنترل و تنظیم کارکردهای آنها می پردازد. دستگاه نوروفیدبک با اطلاعاتی که از امواج مغزی ارائه می دهد،  به مغز کمک می کند تا فعالیت ها و کارکرد خود را به شکلی مطلوب تنظیم نماید. در این روش با انعکاس فعالیت­ های جاری و حاکم بر مغز در حال فعالیت، به آن نشان می­دهیم که “الان و در این لحظه، در چه وضعیتی بسر می­برد”و می­ آموزد که برای انجام یک تکلیف خاص، به چه آرایشی از امواج مغزی و در چه زمانی خاص، نیاز دارد.

 فیدبکی که مغز از خود دریافت می­کند بر اساس امواج مغزی است.

بیشتر بدانیم: نوروفیدبک چیست؟

نورون یا سلول عصبی چیست؟

نورون یا همان یاخته‌ی عصبی به همراه سلول‌های پشتیبانشان اصلی‌ترین اجزای تشکیل دهنده‌ی سیستم عصبی انسان هستند. این سلول‌ها با یکدیگر در ارتباط بوده و اطلاعات را با سرعتی باورنکردنی در بدن انتقال می‌دهند. شکل و ساختار، سرعت انتقال پیام، عملکرد و… سبب شده تا این سلول‌های کوچک، پیشرفته‌ترین ماشین بیولوژیک جهان یعنی مغز را بسازند و خودشان در رده‌ی متمایزترین (تمایز یافته‌ترین) سلول‌ها قرار بگیرند.

بیشتر بدانیم: امواج مغزی چیست؟

کلینیک خدمات روانشناختی و مشاوره آرامش ماندگار با مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در واحد تخصصی نوروساینس در حال ارایه بهترین و کاملترین خدمات عصب درمانی به مراجعین گرامی میباشد.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار