4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

بهترین روانشناس کودک بیش فعال در مشهد

5/5

بهترین روانشناس کودک بیش فعال در مشهد

ما یکی از بهترین روانشناسان کودکان بیش فعال را به شما معرفی میکنیم.

شایع ترین علائم این بیماری بی توجهی، حواس پرتی، تحرک و فعالیت فیزیکی زیاد و انجام اعمال و رفتار بدون فکر و اندیشه است.

یکی از اختلالات دوران کودکی، اختلال نقص توجه/بیش فعالی است. در بیشتر جوامع حدود ۵درصد از کودکان قبل از ۱۲سالگی دچار این بیماری میشوند. ADHD معمولاً با عوارضی مانند کاهش توانایی های اجرایی در مدرسه، پیشرفت تحصیلی و درگیریهای بین فردی همراه است.

این اختلال شامل سه نوع عمدتاً بی توجه، بیش فعال/تکانشگر و مرکب میباشد که نوع بی توجه مشکلات بیشتری با حافظه، توجه، وظایف، تکالیف و سازماندهی دارد.
بیشتر بدانیم: بیش فعالی/نقص توجه چیست؟

نوروفیدبک موفقترین روش درمان بیش فعالی/کاستی توجه

نوروفیدبک یکی از روش های درمانی اثربخش در مورد کودکان و بزرگسالان بیش فعال می باشد و یا برای آن دسته از افرادی که نمی خواهند از دارو استفاده کنند و یا درمان دارویی در مورد آنها موثر نیست مورد استفاده قرار می گیرد.
مقالات علمی معتبر زیادی مبنی بر تاثیر نوروفیدبک درمانی در بیماری بیش فعالی در کشورهای اروپا، آمریکا، استرالیا و کانادا وجود دارد و خلاصه این مقالات مبنی بر آن است که نوروفیدبک درمانی در هشتادو پنج درصد موارد در بیماری بیش فعالی موثر است و در اکثر موارد درمان با نوروفیدبک روشی موثر، بی خطر و بدون عارضه است.
دانشمندان تاثیرپذیری درمان با نوروفیدبک را در دو گروه کنترل و گروه مبتلا به بیماری بیش فعالی مورد مطالعه قرار داده اند و نتیجه مطالعات افزایش هوش، توجه و افزایش کنترل بر روی عملکرد و رفتار را پس از انجام درمان با نوروفیدبک را ثابت می کند.

نوروفیدبک برای کودکان بیش فعال توان سیستم مغز را تقویت و نرمال می کند.

بیشتر بدانیم: نوروفیدبک چیست؟

مشاور کودک متخصص بیش فعالی در مشهد

فرزندپروری موفق یکی از مفاهیم مهم در عرصه ی تربیت کودک است که والدین را برای داشتن فرزندی شاد و موفق یاری می دهد.
بی شک اگر والدین دارای کودکان بیش فعال بجای گرفتن تصمیمات عجولانه و از روی نااگاهی یا دانش کم، با مشاورین متخصص در ارتباط باشند و تحت اموزش های ویژه قرار بگیرند، بخوبی میتوانند استعدادهای نهفته این کودکان پرانرژی را شکوفا کرده و از بروز بسیاری مشکلات رفتاری و تربیتی پیشگیری کنند.

مشاوران و روان شناسان متخصص در کلینیک تخصصی آرامش ماندگار آماده هستند تا بهترین و به روز ترین شیوه های فرزند پروری و تربیت فرزند را به شما آموزش دهند.

بهترین مرکز درمان بیش فعالی شدید در مشهد

ما در واحد تخصصی نوروساینس (نوروفیدبک، بیوفیدبک، TDCS، AVE و…) با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و بروز دنیا و ترکیب آن با روش های مفید و موثر رواندرمانی و مشاوره، در جهت درمان طیف گسترده ای از اختلالات بدون تجویز دارو بجز در موارد حاد و اضطراری، قدم هایی ماندگار و رضایت بخش برداشته ایم.

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

آرامش ماندگار

آرامش ماندگار