4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مشاوره آنلاین برای مشکلات زناشویی در مشهد

5/5

مشاوره آنلاین برای مشکلات زناشویی در مشهد:

اگر تمایل به دریافت مشاوره آنلاین برای حل مشکلات خود با همسرتان دارید با ما تماس بگیرید متخصصین ما به صورت آنلاین به شما کمک خواهند کرد. 

اهمیت مشاوره و روان درمانی در زوجین:

مشاوره و روان درمانی خانواده، به حل اختلاف ایجاد شده و اصلاح تعامل های اعضای خانواده با یکدیگر کمک شایانی می نماید. برنامه های درمانی در نظر گرفته شده در این نوع مشاوره متناسب با مشکلات و موقعیت خانواده صورت می پذیرد.

در پرتو مشاوره و روان درمانی خانواده، نحوه برقراری تعامل عمیق، مدیریت استرس، حل نمودن مشکلات ارتباطی و راهکارهای داشتن روابط خانوادگی مستحکم و پایدار به افراد آموزش داده می شود.

با استفاده از مشاوره خانواده، معضلات و مشکلات ریز و درشت موجود میان فرزندان، زوجین و سایر اعضای خانواده به نحو مطلوب برطرف می شود. امروزه در میان خانواده ها به علل مختلف تعارضات و اختلالات روحی و روانی بسط و گسترش یافته اند.

عدم توجه به این معضلات جزئی، با گذشت زمان و ریشه دار شدن اختلافات، همه اعضای خانواده را تحت شعاع قرار داده و روند عادی زندگی را با اخلال و مشکل روبرو می سازد.

این مسئله در مواقعی که یکی از اعضای خانواده با مشکلات روحی و روانی عمیقی دست و پنجه نرم می کند، بیش از پیش به چشم می خورد. در این شرایط استفاده از خدمات مشاوره و روان درمانی خانواده برای برطرف ساختن مشکلات ایجاد شده و بازگرداندن زندگی فرد به روال عادی خود، بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد.

مشاوره غیر حضوری جهت حل مشکلات زناشویی در مشهد:

مسلما بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی از مسائل جنسی، صحبت کردن در مورد آن را خجالت آور و پیچیده می دانند. هر چند که مشاوره جنسی معمولا مربوط به زندگی زناشویی و روابط بین زن و شوهر پس از ازدواج می شود اما صرفا مشاوره مشکلات جنسی به زندگی زناشویی محدود نمی شود.

هر فردی، چه دختر چه پسر با رسیدن به سن بلوغ با شرایط جدیدی مواجه می شود که نیازمند دریافت آموزش و آگاهی است. آموزش های جنسی باید به دور از پرده دری و با رعایت عفت صورت گیرد و می تواند سبب رفع بسیاری از مشکلات زوج ها و افرادی که تازه به سن بلوغ رسیده اند شود.

ارتباط با یک مشاور جنسی تلفنی، به دلیل رو در رو نبودن برای بسیاری از افراد قابل پذیرش تر و راحت تر است و می تواند شما را در مورد مسائلی که به هیچ کس نگفته اید و نمی دانید با آن ها مسائل چه کنید، صحبت می کند. او  می داند که شما او را به عنوان امین خود انتخاب کرده اید و می خواهید از او راه حل بگیرید.

پس با تمام وجود به صحبت های شما گوش می دهد و مشکلتان را یادداشت می کند بدون اینکه نامی از شما باشد یا اینکه مشکل شما را جایی بازگو کند. پس شما می توانید تمام و کمال به همچین کسی اعتماد کنید. او به شما ثابت می کند که همه مشکلات زندگی هر چقدر هم که سخت باشد قابل پیشگیری و درمان است.

تأثیر مشاوره بر کیفیت زندگی:

بهبود روابط عاطفی یکی از مسائلی است که باعث افزایش سطح کیفیت زندگی افراد می‌شود. بخش بزرگی از زندگی مطلوب و همچنین رضایت ما از زندگی در گرو داشتن روابط عاطفی خوب می‌باشد.

شاید اخیرا با تنش‌هایی در رابطه‌تان مواجه شده باشید که شما را به فکر بهبود روابط عاطفی‌تان انداخته است. در این مقاله راهکارهایی جهت بهبود روابط عاطفی ارائه خواهیم کرد. با این حال گاهی افراد تنها با گرفتن یک مشاوره خانواده و زوج درمانی می‌توانند بسیار آسان‌تر به نتیجه دلخواه خود برسند.

شروع یک رابطه عاشقانه و عاطفی ممکن است برای خیلی‌ها آسان باشد اما ماندن در یک رابطه و تقویت نقاط مثبت امری دشوار است. روابط عاطفی به طور مرتب نیاز به بهبودی دارند. این روابط ممکن است بین یک زوج، دو دوست و یا اعضای یک خانواده باشد.

در اغلب روابطی که سردی عاطفی به وجود می‌آید طرفین فراموش کرده‌اند که برای حفظ صمیمیت نیاز به انجام کارهایی دارند. که این اقدامات توسط مشاورین و متخصصین به شما آموزش داده می شود. تا کیفیت زندگی و روابط عاطفی شما ارتقا یابد.

مزایای مشاوره آنلاین و مکاتبه ای

  • ناشناس بودن

این یکی از قوی ترین و تاثیر گذار ترین عوامل محبوبیت خدمات مشاوره آنلاین می باشد. این که آیا واقعا افراد آنلاین ناشناس هستند یا نه، یک نقطه عطف هستند (هرچند من اعتقاد دارم که آنها، مخصوصا هنگام استفاده از مرورگر وب ناشناس میمانند).

نکته مهم این است که مردم اعتقاد دارند که آنها ناشناس هستند و بنابراین به طور آنلاین پاسخ می دهند و رفتار متفاوتی دارند. یکی از این تفاوتها این است که آنها میتوانند در مورد مسائل بسیار مهم و موضوعات شخصی در مشاوره آنلاین بسیار صریح تر و راحت تر از مشاوره حضوری بحث و گفتگو کنند.

به عنوان مثال، در مشاوره آنلاین هر هفته، تعداد زیادی پیام خصوصی در طول هر چت دریافت می کنم که مربوط به مسایل بسیار مهم و شخصی افراد مثل سوء استفاده از کودک، احساس گناه در مورد مرگ عزیزان، سوء استفاده جنسی، درد مزمن و راه های مقابله با آن، افکار خودکشی و غیره است.

این افراد با من هرگز هیچ ارتباط قبلی و حضوری نداشته اند. علاوه بر این، برخی از این افراد به من می گویند که احساس راحتی بیشتری در یک اتاق گفتگوی آنلاین دارند و این یک مزیت بسیار قوی مشاوره آنلاین است.

اگر احساس می کنید که مراجع آنلاین شما می توانند در مورد سوء استفاده جنسی از دوران کودکی خود صحبت کند به دلیل این عمل، فرض من براین است که رابطه درمانی در درمان آنلاین به اندازه درمان حضوری، قوی و موثر است و این به این معنی است که هم مراجع و هم درمانگر دارای مهارت های آنلاین اولیه خاصی هستند و با سایر شرایط معمول برای روان درمانی بهترین نتیجه حاصل می شود.

  • بهره مندی از نظر سایر متخصصان:

از آنجاییکه جهان آنلاین هیچ مرز جغرافیایی را نمی شناسد، پیدا کردن متخصص برای درمان شما و یا ارائه یک نظر دوم در مورد تشخیص به طور بالقوه بسیار ساده تر است مثلا اگر در جنوب کشور هستید میتوانید  ازنظر یک متخصص درباره اختلال شخصیت مرزی در تهران مطلع شوید.

  • گزینه‌ی مناسب برای افراد ساکن مناطق دور افتاده
  • مهیا کردن دسترسی برای افرادیکه محدودیت‌های جسمانی دارند.
  • آسودگی در دسترسی برای همگان و صرفه‌ی اقتصادی
  • درمان آنلاین اطلاعات را افزونتر در دسترس همگان قرار میدهد.

  • می‌تواند بعنوان یک ابزار آموزشی عمل کند.

مشاوره آنلاین می‌تواند ابزار کمکی با اهمیتی برای مردم جهت رفع نیازهای روانشناسی خود باشد. حتی چنانچه که حس میکنید از دید سلامت روان‌شناختی قوی هستید، درمان آنلاین میتواند به شما کمک نماید تا از قدرت روان شناختی بیشتری برخوردار شوید.

متخصصین و مشاورین حرفه ای ما در کلینیک تخصصی آرامش ماندگار آماده ارائه خدمات مشاوره آنلاین به شما زوجین عزیز می باشد تا بتوانید سطح روابط عاطفی و کیفیت زندگی زناشویی خود را ارتقا بخشید. 

 

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار