4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

اختلال نعوظ و روش های درمان آن

5/5

اختلال نعوظ چیست؟

اختلال نعوظ نوعی ناکارآمدی جنسی در مردان است که در آن آلت قادر نیست به حالت نعوظ برسد یا در این حالت باقی بماند. این مشکل باعث عدم رضایت جنسی شده و آزار روانی برای فرد و شریک جنسی او به وجود می آورد.

اختلال نعوظ

دلایل اختلال نعوظ چه می تواند باشد؟

مهم ترین علت اختلال نعوظ (خصوصا در افراد جوان) اختلالات روانی می باشد. به طوریکه در بیش از ۷۰% موارد، اختلال روانی باعث بروز این مشکل می شود.

از علل دیگر می توان به مشکلات اناتومیک و اختلالات عصبی اشاره کرد.  از علل مهم دیگر می توان به اختلالات عروقی اشاره کرد که شایع ترین عامل آن دیابت بوده که با توجه به شیوع دیابت موضوع مهمی می باشد. از عوامل موثر دیگر می توان به فشار خون بالای مزمن و طول کشیده اشاره کرد. از سوی دیگر فشار خون بالا می تواند به شل شدن آلت هنگام رابطه بینجامد.

افزایش سن نیز می تواند باعث این مشکل شود که به علت کاهش هورمون های جنسی و اختلال در گردش خون است به طوری که در سن بالای ۶۵ سال یک چهارم افراد این مشکل را دارند و سن مهمترین متغیر وابسته به توان جنسی است.

درمان اختلال نعوظ

اگر فردی دچار این مشکل می باشد در درجه ی اول با توجه به اینکه ۷۰% موارد مشکل روانی می باشد بهتر است سعی در کنترل تکانه های محیطی و افزایش ارامش و اعتماد به نفس داشته باشد ، در صورتی که این روش موثر نباشد باید به روانشناس سکس تراپ مشکل خود را گزارش دهد. و به کمک سکس تراپ مشکل خود را درمان نماید.

بهترین راه درمان و کنترل مشکلات جنسی

آگاهی و دانش از روابط جنسی، بهترین راه جلوگیری و کنترل مشکلات جنسی می‌باشد. که این آگاهی را می توانید با کمک یک روانشناس سکس تراپ بدست آورید و به مشکلات جنسی خود خصوصا اختلال نعوظ غلبه کنید.

کلینیک آرامش ماندگار با حضور متخصصین روانشناس جنسی می تواند شما را در مسیر درمان همراهی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با متخصصین  می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

ساعات پاسخگویی:
شنبه تا پنج شنبه صبح ها ۹ الی ۱۳ | عصرها ۱۵ الی ۲۱
تماس جهت تعیین وقت مشاوره:
: ۰۹۱۵۹۱۱۴۵۸۹
: ۰۹۳۹۲۷۱۲۶۲۷
: بلوار پیروزی، حاشیه میدان حکمت، پلاک ۱۲، مرکز روان شناسی و مشاوره آرامش ماندگار

 

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار