4747 66 38 - 051

آرامش، آگاهی، تغییر مثبت و زندگی بهتر

آرامش مگ؛ مجله اینترنتی آرامش ماندگار

آگاهی، نخستین گــام برای رسیدن به آرامش ماندگار

مشاوره آنلاین برای طلاق در مشهد

5/5

مشاوره آنلاین برای طلاق در مشهد

اگر به فکر طلاق هستید و به دنبال مشاور خوب در این حوزه هستید، متخصصین ما در کلینیک آرامش ماندگار به صورت حضوری و آنلاین آماده کمک به شما هستند. 

اهمیت مشاوره قبل از طلاق:

مشاوره طلاق و مشاوره طلاق توافقی در بسیاری از مواقع می‌تواند مانع بروز بسیاری از آسیب‌ها به اعضای خانواده باشد. در طی جریان طلاق مرد و زن متحمل فشارهای روانی زیادی می‌شوند؛ در این بین آسیب‌های طلاق بر فرزندان نیز انکار نشدنی است.

طلاق (توافقی) به هر دلیلی هم که باشد بازتاب خوبی در جامعه ندارد و زندگی حال و آینده افراد، به خصوص زنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بیشتر زوجین از احکام طلاق و حقوقشان آگاهی ندارند و با دیدی نادرست وارد فرایند طلاق شده و تمام پل‌های پشت سر خود را خراب می‌کنند.

در حالی که اگر از همان ابتدا با فردی آگاه در این زمینه مشورت می‌کردند، می‌توانستند راهکارهای بهتر و مؤثرتری را برای حل مشکلاتشان پیدا کنند. پس اگر به فکر طلاق (توافقی) هستید حتما قبل از هر اقدامی از مشاوره استفاده نمایید.

وظیفه مشاوره طلاق توافقی

مشاوره طلاق به معنی کمک به زن و شوهر برای جدا شدن از یکدیگر نیست. بلکه مشاور سعی می‌کند با بررسی مشکلات زوجین و سنجش امکان نجات زندگی مشترک و بهبود رابطه زوجین راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها ارائه دهد. در صورتی که به این نتیجه برسد که امکان ادامه زندگی مشترک وجود دارد، زوجین را تشویق می‌کند تا از مشاوره خانواده بهره‌مند شوند و به زندگی خود فرصتی دوباره دهند.

همچنین در مورد تبعات حقوقی و اجتماعی طلاق  و قوانین آن و تطبیق آن با مشکلات زوجین اطلاعات بسیاری به زوجین می‌دهند و ایشان را حتی در مواردی از طلاق منصرف می‌کنند و راه‌هایی را برای رفع مشکلات زندگی مشترک ارائه می‌دهند.

برعکس زمانی که امکان نجات زندگی مشترک وجود نداشته و زوجین اصرار زیادی بر جدایی داشته‌باشند آن‌ها را در زمینه مراحل قانونی آن راهنمایی می‌کند تا با کمترین میزان آسیب از یکدیگر جدا شوند؛ در برخی موارد طلاق بهترین راه برای جبران آسیب‌هاست.

مشاوره آنلاین طلاق:

مشاوره آنلاین روانشناسی چیست؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی، امکان دریافت خدمات در تمامی حوزه های علمی و درمانی افزایش یافته است. مشاوره روانشناسی برای همه ی افراد لازم است تا بتوانند مشکلات و بحران های زندگی خود را به خوبی حل کرده و پشت سر بگذارند.

اما بسیاری از افراد، به دلایل مختلف امکان دسترسی به مشاوره حضوری را نداشته و نمی‌توانند از راهنمایی‌های متخصصان بهره ببرند. مشاوره آنلاین این امکان را برای آن ها فراهم می‌کند. همچنین مشاوره آنلاین از مزایای زیادی همچون دسترسی راحت تر، هزینه کمتر، راحتی بیشتر و غیره برخوردار است.

از جمله مشکلاتی که می تواند توسط مشاوره آنلاین مورد بررسی قرار گیرد مشاوره قبل از طلاق می باشد. همچنین مشکلاتی همچون افسردگی، اضطرب، مشکلات شغلی و سایر موارد مشابه به خوبی توسط مشاوره آنلاین درمان می‌شوند و نتیجه بخش هستند

اکنون اگر مایل به انجام مشاوره آنلاین قبل از طلاق هستید با ما تماس بگیرید متخصصین آرامش ماندگار با تجارب درخشان آماده کمک به شما هستند. 

ضرورت مشاوره پیش از طلاق

۸۰% طلاق‌ها در ۵ سال اول زندگی رخ می‌دهد. برای جلوگیری از طلاق، بهترین راه استفاده از مشاوره طولانی مدت و هدف دار برای زوجین قبل از ازدواج است و در صورتی که به هر دلیل زوجین تصمیم به طلاق گرفتند بهتر است از مشاوره طلاق استفاده کنند. طلاق (توافقی) سریع و بدون بررسی کافی ریشه بسیاری از صدمات روحی و جمسی است.

 

بنابراین در مورد تصمیم به این مهمی حداقل یک ماه به خود فرصت دهید و در این مدت، بسیار خوب است که از مشاوره‌ی مستمر و متخصصان مجرب بهره مند شوید.

مزایای مشاوره تلفنی طلاق توافقی

مشاوره تلفنی همیشه جایگاه ویژه‌ای در روش‌های مشاوره آسان دارد. بزرگترین ویژگی مشاوره تلفنی طلاق (توافقی) این است که هر یک از زوجین بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانند، سؤالات و مشکلات و نگرانی‌های خود را با مشاور در میان بگذارند و ضمن اینکه به میزان زیادی از ناراحتی آن‌ها کاسته می‌شود می‌توانند به طریقی منطقی با مشکل خود روبرو شوند و به تدریج همراه با مشاور در مسیر دریافت کمک از نظر روانشناسی  قرار گیرند.

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین قبل از طلاب با ما تماس بگیرید. 

مشاوره خدمات:

همکاران ما در

واحد پذیرش

پاسخگوی شما خواهند بود

4747 66 38 - 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده:

جلال محمودی

جلال محمودی

مدیر و مسئول فنی مرکز خدمات نوروتراپی، روانشناسی و مشاوره آرامش ماندگار